رئیس فدراسیون جودو بعد از پایان جلسه معارفه سرپرست وزارت ورزش به دیدار پولادگر رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حمله شدید میراسماعیلی: هاشمی مراقب پولادگر باشد
علیرضا دبیر بعد از ظهر امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با سید حمید سجادی دیدار و گفتگو کرد.
مجمع سالیانه فدراسیون تکواندو به ریاست معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
علیرضا دبیر نامزد ریاست فدراسیون کشتی در مجمع انتخابات این فدراسیون حاضر شد، با اهدای انگشتری مزین به تربت حرم امام حسین (ع) به پولادگر، معاون وزیر ورزش، از وی عذرخواهی کرد.
معاون وزیر ورزش و جوانان می‌گوید قانون منع عقد قرارداد به دلار و ریال در باشگاه‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس همچنان پابرجاست!
معاون قهرمانی وزارت ورزش در مجمع فدراسیون وزنه‌برداری نظرات خود را عنوان کرد.
معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: وزنه‌برداری روی ریل گرفته و ما را رویدادهای پیش رو بازی‌های آسیایی و المپیک امیدوار می‌کند.
معاون قهرمانی وزیر ورزش و جوانان گفت: ممنوعیت عقد قرارداد دلاری مختص باشگاه استقلال و پرسپولیس نیست و شامل همه باشگاه‌ها می‌شود.
پولادگر: مجمع استقلال و پرسپولیس باشد بعداز جام حذفی
معاون وزیر ورزش گفت که باشگاه های استقلال و پرسپولیس به دو وزارت خانه واگذار شده اند که هنوز نامشان مشخص نیست.
پولادگر می‌گوید هیچ مماشاتی با کسانی که تخلف‌شان در اتفاقات اخیر باشگاه استقلال ثابت شود، نخواهند داشت.
با توجه به شدت جراحات وارد شده به وزیر ورزش و جوانان و احتمال طولانی بودن روند درمان حمید سجادی، صحبت‌هایی از انتخاب سرپرست برای این وزارتخانه مطرح شده است.
رئیس کمیته ملی المپیک و معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان از پدر سه شهید ورزشکار عیادت کردند.
حمله تند ساعی به وزیر ورزش و معاونش پولادگر
هفتمین مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک به ریاست محمود خسروی وفا و حضور وزیر ورزش و جوانان آغاز شد تا در پایان تکلیف ارکان جدید این نهاد مشخص شوند.
پولادگر گفت با توجه به حواشی زیادی که در تیم ملی فوتبال وجود داشت، کی روش این مسئله را خوب مدیریت کرد.
مسئول برگزاری سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور گفت: همکاری و تعامل دو وزارتخانه آموزش و پرورش و وزارت ورزش و جوانان در برگزاری این المپیاد بسیار اهمیت دارد.
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: بعد از مدت‌ها که بحث دو فدراسیون شدن قایقرانی بود، وزیر تاکید کرد که این اتفاق بیفتد و جدا شدن این دو فدراسیون انجام می‌گیرد.
سرقت ۲ میلیاردی پرستار خانگی
کشف اسکلت انسان در زمین های کنار جاده
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۴۲۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از هفتصد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۲۱۱ تن از ایشان وخیم است.
پولادگر می‌گوید: من معاون وزیرم اما دبیر به او می‌گوید هر که می‌خواهی باش تو کارمند دولت هستی و وظیفه داری حق کشتی را بدهی.
در مجمع دیروز فدراسیون‌ کشتی دوباره «پولادگر» و «علیرضا دبیر» با هم درگیری لفظی داشتند و درنهایت معاون وزیر ورزش جلسه را ترک کرد. پولادگر: من باید پاسخگوی ۴۸ رشته‌ای باشم که ۲۶ تا از آن‌ها المپیکی هستند. دبیر: شما درکی از ورزش قهرمانی ندارید؛ جو درست می‌کنید تا فدراسیون‌های دیگر موضع بگیرند چون ۲۱ سال علیه کشتی بودید. من آدم استعفا دادن نیستم، اگر می‌خواهید مرا بردارید.
بودجه مجلس ارتباطی با کمک وزارت ورزش و کمیته المپیک ندارد و هر فدراسیونی که از بیرون کمک گرفت، این کمک برای خودش است. به‌هرحال باید مسائل داخلی ورزش درون آن حل شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ