مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان از تلاش این باشگاه برای معرفی هر چه زودتر سرمربی جدید خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از ۲۴ ساعت، باشگاه پرسپولیس شایعه انتقال یاسین سلمانی به این تیم را تأیید کرد.
نماینده سابق مجلس گفت: «من کمپ‌های مهاجرین افغانستانی داخل ایران را دیده‌ام این‌ها می‌گفتند ما وقتی وارد ایران می‌شویم بعد از ۲۴ ساعت جای خواب ما مشخص است و بعد از ۴۸ ساعت شغل ما مشخص است، لذا انگار یک سیستمی وجود دارد، پشت این مهاجرت‌ها یک سامانی وجود دارد که بلافاصله برای مهاجرین جای خواب و شغل مشخص است.»
سرهنگ احسان مومنی اظهار داشت: رانندگان و مسئولان باربری‌ها به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که ساعت ۲۴ به بعد در سطح معابر شهر تهران حضور یافته یا تردد داشته باشند.
شوک جدید نیروهای مقاومت به سران رژیم صهیونیستی با اجرای یک عملیات قهرمانانه ۲۴ ساعت بعد از نبرد جنین و آغاز مرحله جدیدی از مبارزه با دشمن صهیونیستی از محورهای روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
«بقیع» یا «بهشت بقیع» در شهر مدینه، آرامگاه حضرت فاطمه (س) و چهار تن از امامان شیعه و حدود ۲۴ تن از خاندان و صحابه پیامبر اکرم (ص) است. قبرستانی بسیار بزرگ و مسطح که حتی مساحت‌اش را بیشتر از مسجدالنبی (ص) می‌دانند، که هر چند قدمت آن مشخص نیست، اما گفته می‌شود پیشینهٔ تاریخی آن به قبل از اسلام می‌رسد و حتی بعد از هجرت مسلمانان به مدینه، این قبرستان، تنها مکانِ دفنِ مسلمانان بوده است. از زمان پیامبر (ص) تا همین امروز، بسیاری از مسلمانان را که در مدینه از دنیا می‌رفتند، در بقیع به خاک می‌سپردند، در حال حاضر نیز آن قبرستان عمومی مدینه به شمار می‌رود. قبرستان بقیع در طول روز به جز اوقاتی که شخصی را برای دفن کردن می‌آورند، بسته است و تنها، پس از نماز صبح و عصر و روزی حدود ۳ ساعت، برای زیارت زائران (فقط آقایان) باز می‌شود.
تمرین فردای پرسپوليس با نظر کادرفنی تعطیل شد تا بازیکنان بعد از ۲۴ ساعت استراحت آماده جدال بعدی شوند.
جانشین پلیس آگاهی پایتخت ضمن تشریح جزئیات سرقت مسلحانه از یک بانک، از دستگیری متهم ۲۴ ساعت بعد از وقوع سرقت خبر داد.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از آماده‌باش مناطق ۲۲ گانه شهر تهران در شب چهارشنبه سوری خبر داد و گفت: ظیفه خطیر نیروهای خدمات‌شهری بعد از ساعت ۲۴ امشب تازه آغاز می‌شود.
یک نوزاد سوری بعد از گذشت ۲۴ ساعت از زلزله مهیب در مرز سوریه و ترکیه ؛ زنده از زیر آوار نجات یافت.
مسئول شبکه لرزه‌نگاری استان کرمانشاه از پایش و رصد دقیق فعالیت‌های لرزه‌ای استان و منطقه طی ۲۴ ساعت گذشته و بعد از زلزله ترکیه یاد کرد و افزود: با اطلاعاتی که از ایستگاه‌های لرزه‌نگاری به دست آوردیم، هیچ روند غیرطبیعی در وضعیت لرزه‌های استان کرمانشاه و منطقه زاگرس ایجاد نشده است.
بعد از زلزله اصلی به بزرگی ۵.۹ ریشتر در ساعت ۲۱:۴۴:۴۴ روز شنبه ۸ بهمن ماه شهرستان خوی، ۶۶ پس لرزه در اطراف این شهر تا ساعت ۲۴ یکشنبه ۹ بهمن ماه ثبت و به شبکه لرزه نگاری کشور به صورت آنلاین مخابره شده است.
پرونده‌ای درباره ناپدید شدن مرد جوان تشکیل شد و گروهی از مأموران اداره چهارم پلیس آگاهی تهران، جست‌وجو برای یافتن ردی از وی را شروع کردند. درحالی‌که تحقیقات پلیس آغاز شده بود، ۲۴ساعت بعد، برادر او مجددا راهی اداره آگاهی شد و اطلاعات تازه‌ای در اختیار تیم تحقیق قرار داد.
کمتر از ۲۴ ساعت به آغاز اولین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بعد از جام جهانی باقی مانده است.
اراک- دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی گفت: به دلیل بارش سنگین برف بازی آلومینیوم اراک- گل گهر سیرجان با تاخیر و ۲۴ ساعت بعد در شرایط بهتری برگزار می‌شود.
اراک- دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی گفت: به دلیل بارش سنگین برف بازی آلومینویم اراک- گل گهر سیرجان با تاخیر و ۲۴ ساعت بعد در شرایط بهتری برگزار می‌شود.
معاون اول قوه قضاییه گفت: بیش از ۹۰ درصد کسانی که در حوادث اخیر دستگیر شدند بعد از ۲۴ ساعت آزاد شدند.
معاون اول قوه قضاییه گفت: بیش از ۹۰ درصد کسانی که در حوادث اخیر دستگیر شدند بعد از ۲۴ ساعت آزاد شدند.
معاون اول قوه قضاییه گفت: بیش از ۹۰ درصد کسانی که در حوادث اخیر دستگیر شدند بعد از ۲۴ ساعت آزاد شدند.
اهواز - تیم فوتبال استقلال ملاثانی که امروز تا ۲ ساعت قبل از بازی زمینی برای بازی نداشت اما موفق به شکست حریف خود شد.
دکتر ابراهیم قادری گفت: تفاوت آنفلوانزا با کرونا در این است که شیوع آنفلوانزا خیلی پر سر و صدا و ناگهانی و با بدن درد شدید، کوفتگی و تب بالا همراه است، اما کرونا خفیف‌تر شروع می‌شود و معمولاً علائم آن بعد از ۲۴ تا ۴۸ ساعت نمایان می‌شود.
این حادثه دوشنبه هفته گذشته رخ داد. مردی جوان ویلایی به‌مدت ۲۴ ساعت در منطقه کردان اجاره کرد و به همراه همسر و دوستانشان راهی آنجا شدند. حوالی ساعت ۳ بامداد که ناگهان ۶ مرد نقابدار وارد ویلا شدند و ابتدا سرایدار و بعد مرد جوان و همراهانش را گروگان گرفتند تا دست به سرقت بزنند.
دختر نوجوان گفت: مرد رمال پیشنهاد داد که به یکی از روستا‌های اطراف تهران بروم و در کنار قبر شماره ۱۷ گورستانی که اسمش را هم به من گفته بود، طلاهایم را دفن کنم. او حتی از من خواست که از این کار فیلم و عکس تهیه کنم و برایش بفرستم و حدود ۲۴ ساعت بعد، به گورستان برگردم و طلا‌ها را بردارم.
رئیس اتحادیه آب میوه، بستنی و کافی‌شاپ‌های مشهد از اعمال محدودیت ساعت کاری و ممنوعیت فعالیت رسته‌های زیرمجموعه این اتحادیه مانند آب میوه، بستنی، کافی‌شاپ‌ها، کافه‌سنتی‌ها، قهوه‌سراها، کافه‌بازی‌ها و گیم‌سنتر‌ها بعد از ساعت ۲۴ خبر داد.
با اعلام سرپرست تیم سپاهان تکلیف سهمیه خارجی باقی‌مانده این تیم تا ۲۴ ساعت آینده مشخص خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ