آلن شیرر همراه با گری لینه‌کر به برنامه Match of the Day بازگشت و از احساس خود در هفته سختی که گذشت گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیلیان امباپه اگر در بازی روز شنبه پی اس جی برابر لوریان در پارک دو پرنس مورد توهین از سوی اولتراها قرار بگیرد، واکنشی رسمی نشان خواهد داد.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک نسبت به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.
مونچی، مدیر ورزشی سابق سویا، به مصاحبه اخیر ایسکو مبنی بر درگیری با این بازیکن واکنش نشان داده است.
سرمربی پرسپوليس سکوت خود در قبال شرایط این تیم که با نگرانی هواداران نیز همراه شده بود شکست و توضیحات جالبی در این خصوص داده است.
وینگر سرعتی سپاهان اعلام کرد که هنوز توافقی برای ماندن و یا جدایی با این باشگاه انجام نداده است.
یورگن کلوپ به سکوت در مورد احتمال انتقال جوردن هندرسون به الاتفاق عربستان پایان داد.
دنیل مالدینی درباره جدایی پدرش از میلان طی سخنانی کوتاه واکنش نشان داد.
دقایقی بعد از پایان جلسه با باشگاه استقلال، علیرضا بیرانوند پیامی در توییتر خود منتشر کرد.
سکوت ۲ ماهه هلی کوپتر مریخی «نبوغ» پایان یافت. مقامات ناسا اعلام کردند این ابزار مریخی در تاریخ ۲۸ ژوئن با کمک همکار رباتیک اش (کاوشگر استقامت) با راهبران خود تماس گرفت.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این باشگاه هنوز اقدامی برای تمدید قرارداد بازیکنان مد نظرش انجام نداده است.
پایان تلخ یک هفته جهنمی؛ دقیقا به اندازه تلخی سکوت حاکم بر اتوبوس تیم ملی بعد از باخت به اسلوونی...
تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری ترکیه از لحظاتی قبل پایان یافت و به این ترتیب شمارش معکوس برای برگزاری انتخابات فردا آغاز شده است.
پذیرش اصول روابط بین الملل به بهترین وجه می‌تواند تامین کننده منافع ملی ایران باشد. ایران عضوی از جامعه بین المللی است و به همان نسبت نیز باید پذیرای قواعد و مقررات بین المللی باشد. تا زمانی که این معادله برقرار نشود و برخی تندروی‌ها پایان نیابد، وضعیت پرتنش جاری در قالب مثلا معادله برجام همچنان باقی خواهد ماند و برای ایران هزینه‌زا خواهد بود
غیبت سرخیو کونسیسائو در نشست های خبری پورتو از این طولانی تر نخواهد شد.
با انصراف چهار گزینه از هدایت تیم ملی ایران، حالا سه گزینه دیگر پیش روی فدراسیون فوتبال است: جواد نکونام، فرهاد مجیدی و حسین فرکی.
یک عضور از باشگاه رئال مادرید برای اولین بار در مورد پرونده رشوه دهی بارسلونا به نگریرا اظهار نظر کرد.
اگرچه شورای رقابت دستور توقف عرضه خودرو را صادر کرده بود اما در سکوت این شورا، دیروز برنامه عرضه خودرو در بورس تا پایان سال تعیین شد.
اما موضوع بازگشت حسن روحانی به قدرت، علاوه بر جلساتی که با ناطق نوری و خاتمی برگزار می‌کند، زمانی جدی‌تر شد که وی پس از مدت‌ها سکوت خود را با ادبیات همیشگی شکست و درحالی‌که نام او در کنار «علی‌اکبر ناطق نوری و محمود احمدی‌نژاد» به‌عنوان یکی از ساکتین اعتراضات اخیر کشور مطرح شده بود، وی در دیداری که در روز‌های ابتدایی دی‌ماه با استانداران خود داشت، صریح‌ترین موضع خود پس از پایان دوران ریاست‌جمهوری را اتحاذ کرد و در واکنش به وقایع اخیر کشور گفته بود: «حل مشکلات اجتماعی و سیاسی در گرو بازگشت جاذبه به صندوق‌های رای است؛ اگر مردم را از صندوق مأیوس کردید، به خیابان می‌رانید.
پس از گذشت یک ماه از پایان رقابت‌های جام جهانی، وحید امیری به هجمه‌هایی که علیه بازیکنان تیم ملی وارد شد، واکنش نشان داد.
با وجود خبرسازی چهره‌های ورزشی در هفته جاری، اما این تورم عجیب بازار ارز و متعاقب آن تغییر قیمت‌ها در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف بود که بیش از هر موضوع دیگری بازتاب رسانه‌ای و خبرسازی را به همراه داشت. حتی افزایش قیمت ارز‌های خارجی، بر صحنه مدیریت اقتصادی دولت نیز تاثیرگذار بود.
رئیس فدراسیون فوتبال پس از پایان دربی حاضر به پاسخگویی در مورد سرنوشت نیمکت ایران نشد.
اظهارات وزیرخارجه عربستان؛ در واقع صریح‌ترین موضع‌گیری درباره توافق هسته‌ای دو سال‌پس از روی کار آمدن دولت بایدن است که از سوی این کشور مطرح شده‌است که نشان از تغییر فضا در روابط ایران و طرف‌های مذاکره‌کننده دارد.
آخرین روز کاری دراگان اسکوچیچ در مرکز ملی فوتبال و مجموعه پک بعدازظهر امروز به پایان رسید.
جلسه مهم هیئت رییسه فدراسیون فوتبال بدون اعلام خروجی مشخص توسط اعضا به پایان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ