مشاور وزیر دفاع اوکراین گفت که این کشور پس از دریافت تانک، به دنبال دریافت هواپیماهای جنگنده از غربی ها خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقام سابق پنتاگون امروز در مصاحبه‌ای با اذعان به «رفتار درست روسیه با اسیران جنگی»، تأکید کرد: اوکراین پس از شکست ضدحمله، حملات جدید دیگری انجام نمی‌دهد.
مقام منصوب روسیه در جمهوری کریمه، از سرنگونی یک فروند موشک کروز در نزدیکی شهر «کِرچ» خبر داد.
رئیس جمهور روسیه امروز در دیدار با هیات کشورهای آفریقایی در سن پترزبورگ تأکید کرد: همه مشکلات در اوکراین پس از کودتایی با حمایت حامیان غربی آغاز شد.
سیاستمدار سابق فرانسه هشدار داد اگر ضد حملات اوکراین به شکست بیانجامد، شرایط در این کشور بحرانی‌تر می شود.
پس از آنکه روسیه که از آغاز جنگ در اوکراین تاکنون، تانک‌های زیادی را از دست داد و به ویژه بعد از نبرد شرق دونتسک که نزدیک ۱۳۰ تانک این کشور منهدم شد، این کشور الگوی تغییر تاکتیک را در استفاده از تانک‌ها نیز به کار برد.
وزیر خارجه اوکراین مدعی شد که این کشور آماده آغاز ضد حملات خود علیه روسیه است.
کیسینجر می‌گوید بحران مربوط به اوکراین پس از دعوت از این کشور برای پیوستن به ناتو تشدید شد.
سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه تاکید کرد که دولت اوکراین قصد ادامه حملات تروریستی علیه روسیه را دارد.
ویدیو اول تانک روسی را نشان میدهد که به گفته اوکراینی ها روی مین ضدتانک رفته و پس از آن به شکل مهیبی منفجر می‌شود. ویدیو دوم مربوط به تانک T-72B3 روسی می‌باشد که در جلوی خود مجهز به غلتک مین کوب است تا حداقل به سرنوشت تانک در ویدیو قبل، در این دشت مین گذاری شده دچار نشود.
پس از مدت‌ها کشمکش بر سر تجهیز تسلیحات سنگین آمریکا به ارتش اوکراین، یک مقام ارشد آمریکایی اذعان کرد واشنگتن به زودی 31 تانک آبرامز در اختیار کی‌یف قرار می‌دهد.
وزارت دفاع آلمان اعلام کرد پس از پایان آموزش نظامیان اوکراین، تانک های جنگی تحویل این کشور می شود.
یک مقام پارلمان اروپا بر عضویت اوکراین در ناتو پس از پایان جنگ با روسیه تاکید کرد.
یک افسر بازنشسته ارتش آمریکا می گوید این کشور می داند که اوکراین نمی تواند پیروز نبرد با روسیه شود.
وزیر دفاع اوکراین امروز مدعی شد که کشورش چند ماه پس از رسیدن تسلیحات متحدان، آماده حمله خواهد بود!
بریتانیا برای نخستین بار، وعده ارسال ۱۴ تانک چلنجر۲ را داد. همچنین، پس از لابی‌های گسترده زلنسکی، آلمان موافقت کرد که ۱۴ تانک لئوپارد خود را که از بهترین‌های جهان به شمار می‌روند، ارسال کند و به سایر کشور‌ها نیز چراغ سبز نشان دادند که از ذخائر لئوپارد خود به اوکراین کمک کنند.
استیون پیفر، سفیر پیشین ایالات متحده در اوکراین و کارشناس ارشد مرکز مطالعات آمریکا و اروپا در انستیتو بروکینگز می‌گوید: «فکر نمی‌کنم احتمال تهاجم نظامی روسیه به لهستان بالا باشد اما خوب صفر هم نیست.»
اکنون نزدیک به یک سال پس از حمله روسیه به اوکراین، ناتو می‌خواهد تا بیش از ۵۴ فروند تانک Leopard ۲ را برای تقویت ارتش اوکراین در اختیار نیرو‌های نظامی کی‌یف قرار دهد. این تانک‌ها که از کشور‌های عضو ناتو مانند آلمان، لهستان، هلند، نروژ و پرتغال فرستاده خواهند شد.
پس از اعلام آلمان برای ارسال ۱۴ تانک «لئوپارد ۲» به اوکراین، رئیس دومای دولتی روسیه تأکید کرد که سرنوشت این تانک‌ها مانند سرنوشت تانک‌های «تایگر» ۸۰ سال پیش خواهد بود.
پس از اعلام آلمان برای ارسال ۱۴ تانک «لئوپارد ۲» به اوکراین، رئیس دومای دولتی روسیه تأکید کرد که سرنوشت این تانک‌ها مانند سرنوشت تانک‌های «تایگر» ۸۰ سال پیش خواهد بود.
رئیس جمهور فرانسه پس از موافقت با ارسال تانک به اوکراین، از خط قرمز عبور کرد و به نخستین رهبر غربی بدل شد که این تابوی نظامی را می‌شکند!
یکی از دستیاران ارشد رییس جمهور اوکراین امروز زمان دست یابی به صلح میان این کشور با روسیه را پیش بینی کرد!
رئیس جمهور اوکراین از یک تصادف رانندگی در کیف جان سالم به در برد.
رئیس جمهور اوکراین معتقد است این کشور بار دیگر می تواند حاکمیت بر شبه جزیره کریمه را در اختیار بگیرد.
نیرو‌های اوکراینی لحظه انفجار مهمات یک T-90A روسی را به تصویر کشیده اند. فیلم پهپاد نشان می‌دهد که پس از هدف قرار گرفتن تانک آتش و دود از آن بیرون می‌زند و لحظاتی بعد انفجار مهیبی رخ می‌دهد. این ویدئو توسط روزنامه نگار اوکراینی یوری بوتوسوف منتشر شده که مدعی شد تانک توسط نیرو‌های مدافع در نزدیکی خارکف منهدم شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ