از آخر هفته در پی این بارش‌ها دمای هوای کشور کاهش زیادی خواهد داشت به‌طوری که شهر مشهد با کاهش ۲۵ درجه‌ای نسبت به امروز دمای منفی ۱۵ درجه را تجربه خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی اله‌پور اظهار داشت: میانگین شاخص کیفیت هوای مشهد در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۱۷۱ و شاخص کنونی کیفیت هوای مشهد در یک تا ۲ ساعت اخیر با عدد ۳۰۲ هر ۲ از وضعیت اضطرار نشان دارد.
فرهادی گفت: کانون حریق طبقه منفی چهار و در قسمت موتورخانه این هتل بود که با تلاش آتش نشانان در مجموع ۵۰ نفر از مسافران و ۵۰ نفر از خدمه این هتل که در طبقات بالایی گرفتار دود ناشی از آتش سوزی شده بودند، تخلیه و به مکان امن منتقل شدند.
داوری گفت: امروز سرآمد امر به معروف و نهی از منکر خنثی کردن فتنه دشمن است. فتنه دشمن ایجاد دوقطبی در جامعه و از طرفی ناامید کردن مردم است. امروز حجاب موضوعی است که هم برای ما و هم برای دشمن اهمیت زیادی دارد.
در صورت تداوم شرایط آلودگی، درخصوص تعطیلی مشهد برای فردا در جلسه امشب کارگروه اضطرار آلودگی هوا تصمیم‌گیری خواهد شد.
دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی از اقدام برای حضور تیم لیگ دسته اول خبر داد.
مسابقات لیگ دسته دوم تنیس از ۹ تیرماه به میزبانی مشهد در مجموعه تنیس سجاد برگزار می‌شود.
مشهد ـ مدیر جهاد کشاورزی مشهد گفت: شهرستان مشهد رتبه اول در تولید گل محمدی در خراسان رضوی را داشته و ۲۲۰ هکتار مزارع از شهرستان مشهد به کشت گل محمدی اختصاص یافته است.
اهواز- دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان از برخورد قاطع با بی حجابی و جرایم منافی عفت عمومی خبر داد و گفت: رعایت نشدن حجاب «جرم مشهود» است و پلیس ملزم به برخورد با این افراد است.
بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی سازمان حفاظت محیط زیست، شهر مشهد در روز جاری آلوده‌ترین کلانشهر کشور بود.
امروز افزایش عرضه در نمادهای شاخص ساز به ویژه نمادهای فولاد، شستا، شتران، شبندر و کگل مشهود بود.
مشهد ـ معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مشهد بیشترین حاشیه‌نشینی و بناهای ناپایدار را در کشور دارد و بنا داریم کار را شتاب و فضایی ایجاد کنیم که حضور مجاوران را در کنار زائران افزایش دهیم.
انتشار تصویری از قطار سرخس به مشهد در دمای منفی ۲۵ درجه در فضای مجازی پربازدید شده است.
یخ زدن یاکریم (قمری) در سرمای سوزان و منفی ۱۳ درجه این روز‌های مشهد را ببینید.
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان خراسان رضوی با بیان این مطلب که سرمای امسال در طول ۲۵ سال گذشته بی‌سابقه بوده است ادامه داد: ممکن است تا چند سال آینده، شاهد چنین سرمایی در خراسان رضوی نباشیم.
یکی از مسافران قطار تهران به مشهد که هم اکنون قطارشان متوقف شده است، می‌گوید: مسافر تهران - مشهد و با قطار ساعت ۱۴:۵۰ به شماره ۳۶۸ هستم و متاسفانه قطار از ساعت حدود یک بامداد در ایستگاه تربت حیدریه واقع در بینالود به دلیل فنی از حرکت ایستاده است. وی می‌گوید: دمای داخل قطار منفی ۱۹ است، چون قطار ما متوقف شده، قطار‌ها پشت سر هم متوقف شده‌اند
امسال نیز با وجود شرایط اقتصادی، در فضای عمومی کوشش برای تداوم این دورهمی در پایان پاییز و آغاز زمستان مشهود است و امشب بسیاری از فرزندان خودشان را به پدران و مادرانشان‌ رسانده‌اند که شبی را دورهم به خوشی بگذارنند.
امسال نیز با وجود شرایط اقتصادی، در فضای عمومی کوشش برای تداوم این دورهمی در انتهای پاییز و آغاز زمستان مشهود است و امشب بسیاری از فرزندان خودشان را به پدران و مادرانشان‌ رسانده‌اند که شبی را دور هم به خوشی بگذارنند.
آستان خورشید عنوان فیلم مستندی است که در جشنواره فیلم حقیقت به نمایش درآمد در این فیلم مستند تحولات شهر مشهد با هجرت امام رضا(ع) به خاک خراسان از گذشته تا کنون مورد بررسی قرار گرفته است.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: در اغتشاشات لیدرهایی را دستگیر کردیم که فکر نمی کردند دستگیر شوند در همین رابطه شاخص دستگیری پلیس مشهد در کشور رتبه نخست است.
مشهد ـ رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: با توجه به تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان انرژی اتمی و آستان قدس رضوی منطقه شمال شرق کشور به یکی از قطب‌های پزشکی هسته‌ای و تولید رادیو دارو تبدیل می‌شود.
مشهد ـ سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان رضوی گفت: طرح حکمرانی واحد در روستاهای خراسان رضوی با هدف بهره مندی مناسب از ظرفیت روستاها اجرایی شده است.
دیدار سوپرجام فوتبال کشور میان قهرمانان لیگ برتر و جام حذفی فصل گذشته، در یکی از شهرهای مشهد یا کرمان برگزار خواهد شد.
اینجا مشهد است. بهشت دلالان سلامت که به آن‌ها اصطلاحا لیدر می‌گویند. لیدر‌ها معمولا کسانی هستند که از جنوب کشور و شهر‌های عرب‌زبان به مشهد آمده‌اند یا شاید مشهدی‌هایی که کمی عربی می‌دانند. این دلالان سلامت معمولا با آژانس‌های هواپیمایی یا مطب پزشکان و کلینیک‌های زیبایی کار می‌کنند. در حقیقت آن‌ها صفر تا صد سفر یک توریست عرب‌زبان را بر عهده می‌گیرند. از خورد و خوراک، هتل، مراکز سیاحتی و زیارتی تا عمل‌های زیبایی.
نبض بورس در گفتگو با ۵ کارشناس به پیش بینی روند چهار بازار در روز یکشنبه ۱ اسفند۱۴۰۰ پرداخته است. بورس، دلار، بیت کوین و طلا فردا چه خواهند شد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ