مشهد ـ معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مشهد بیشترین حاشیه‌نشینی و بناهای ناپایدار را در کشور دارد و بنا داریم کار را شتاب و فضایی ایجاد کنیم که حضور مجاوران را در کنار زائران افزایش دهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیشترین غلطت آلودگی هوا از ایستگاه نخریسی با شاخص ۱۹۳ و در وضعیت ناسالم برای تمام گروه‌ها گزارش شده است.
در صورت تداوم شرایط آلودگی، درخصوص تعطیلی مشهد برای فردا در جلسه امشب کارگروه اضطرار آلودگی هوا تصمیم‌گیری خواهد شد.
دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی از اقدام برای حضور تیم لیگ دسته اول خبر داد.
مسابقات لیگ دسته دوم تنیس از ۹ تیرماه به میزبانی مشهد در مجموعه تنیس سجاد برگزار می‌شود.
امام جمعه مشهد اضافه کرد: این را بدانید این دشمنی تمام‌نشدنی است و در برابر جنایاتی که دشمن مشرک بر آن‌ها اصرار دارد، مردم ما ۴۳ سال در برابر چنین دشمنی ایستاده‌اند و مبارزه می‌کنند. این مبارزه باید تشدید و تقویت شود، زیرا دشمنی دشمن در حال تشدید و تقویت است. آن‌ها هر جنایتی که ممکن بود در حق مردم ما در تیرماه انجام دادند و اکنون نوبت به خود قرآن رسیده است.
مشهد ـ مدیر جهاد کشاورزی مشهد گفت: شهرستان مشهد رتبه اول در تولید گل محمدی در خراسان رضوی را داشته و ۲۲۰ هکتار مزارع از شهرستان مشهد به کشت گل محمدی اختصاص یافته است.
مشهد ـ جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: براساس پیش‌بینی‌ها تابستان امسال زائر بیشتری به مشهد سفر می کند.
مشهد ـ جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: براساس پیش‌بینی‌ها تابستان امسال زائر بیشتری به مشهد خواهند آمد.
سمنان- رئیس پلیس راه سمنان با بیان اینکه هم‌اکنون ترافیک در محورهای استان به ویژه سمت مشهد پرحجم و روان است، گفت: بیشتر حوادث رانندگی در محورهای فرعی استان به وقوع پیوسته است.
بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی سازمان حفاظت محیط زیست، شهر مشهد در روز جاری آلوده‌ترین کلانشهر کشور بود.
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان خراسان رضوی با بیان این مطلب که سرمای امسال در طول ۲۵ سال گذشته بی‌سابقه بوده است ادامه داد: ممکن است تا چند سال آینده، شاهد چنین سرمایی در خراسان رضوی نباشیم.
انتظار می‌رفت در این هوای سرد و یخبندان توجه و رسیدگی بیشتری به آنان می‌شد؛ حداقل انتظار می‌رفت رئیس قطار با مسافران صحبت می‌کرد و به آنان دلداری می‌داد من حتی با ستاد بحران مشهد هم تماس گرفتم، اما تاکنون هیچ پیشرفت و تسهیل گری حاصل نشده است.
«به زودی ثبت‌نام ۱۰۰ هزار موتوربرقی با وام ۱۰۰ میلیونی و سود ۴ درصد و با اقساط ۲۴ ماهه آغاز خواهد شد.» این جملات شهردار مشهد نیز نشان می‌دهد در شهری که بیشترین تعداد موتور‌های آن هوندا‌های قدیمی و کاربراتوری است، قرار است رنسانس برای موتورسواران رخ دهد و این اقدام شعار‌های ۸ ساله شهرداری تهران برای جایگزینی موتور‌های برقی به جای موتور‌های کاربراتوری، کلان‌شهر‌های دیگر بدون آنکه بخواهند نمایش برگزار کنند، در حال اجرای این طرح «پاک» هستند.
از آخر هفته در پی این بارش‌ها دمای هوای کشور کاهش زیادی خواهد داشت به‌طوری که شهر مشهد با کاهش ۲۵ درجه‌ای نسبت به امروز دمای منفی ۱۵ درجه را تجربه خواهد کرد.
مشهد ـ سفیر ایران در تاجیکستان گفت: ایران و تاجیکستان باید در حوزه توسعه مشترکات و روابط اقتصادی خود به ویژه پذیرش استاندارد کالاهای تبادلی تلاش بیشتری انجام دهند.
آستان خورشید عنوان فیلم مستندی است که در جشنواره فیلم حقیقت به نمایش درآمد در این فیلم مستند تحولات شهر مشهد با هجرت امام رضا(ع) به خاک خراسان از گذشته تا کنون مورد بررسی قرار گرفته است.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: در اغتشاشات لیدرهایی را دستگیر کردیم که فکر نمی کردند دستگیر شوند در همین رابطه شاخص دستگیری پلیس مشهد در کشور رتبه نخست است.
مشهد ـ رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: با توجه به تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان انرژی اتمی و آستان قدس رضوی منطقه شمال شرق کشور به یکی از قطب‌های پزشکی هسته‌ای و تولید رادیو دارو تبدیل می‌شود.
رجبی مشهدی گفت: نسبت به سال گذشته که ۹درصد مبادله بورسی وجود داشت اکنون ۳درصد سهم بیشتری از برق کل کشور از طریق بورس مبادله شده است.
مشهد ـ وزیر اقتصاد افغانستان گفت: برای امنیت دو کشور ایران و افغانستان و در خصوص مدیریت حضور مجرمان در دو سوی مرز همکاری بیشتری صورت گیرد.
رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت در خصوص شهر‌های دارای آلوده‌ترین هوای کشور، توضیح داد: در سال ۱۴۰۰ شهر‌های تهران، مشهد، اهواز، اصفهان، کرج کمتر از ۱۰ روز هوای خوب داشتند و بیشترین تعداد روز‌های هوای خطرناک هم مربوط به شهر زابل بوده است که ۱۵ روز هوای خطرناک داشته است.
یک نماینده مجلس گفت: از اصناف، اتاق ایران، فرمانداری و استانداری مشهد می خواهیم نسبت به انتخابات اتحادیه ها نظارت بیشتری داشته باشند.
مشهد ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: دانش‌آموزان ورزشکار این استان در رقابتهای ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور موفق به کسب بیشترین کاپ قهرمانی شدند.
متهم گفت: من و برادر بزرگ ترم دچار مشکلات مالی بودیم که تصمیم گرفتیم یک خودرو سرقت کنیم. به همین دلیل با پیشنهاد مبالغ بالا، راننده را به مکانی خلوت بردیم و با وارد آوردن ضربات چاقو از او خواستیم تا کارت‌های عابر بانک خودش را به ما بدهد، اما او دو کارتی را داد که مبالغ زیادی نداشت. سپس برادرم برای گرفتن رمز یک کارت دیگر که احتمال می‌رفت پول بیشتری در آن حساب باشد، راننده را شکنجه کرد، من طنابی را به دستش دادم و او هم آن مرد حدود ۵۵ ساله را خفه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ