دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی از اقدام برای حضور تیم لیگ دسته اول خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مالک اسبق باشگاه پدیده مشهد در اتفاقی جالب توجه به عنوان سرمربی در فصل آتی کار را دنبال خواهد کرد.
مالک اسبق باشگاه پدیده مشهد در اتفاقی جالب توجه به عنوان سرمربی در فصل آتی کار را دنبال خواهد کرد.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: رشد اشتغال خانگی در اولویت است و وضعیت اشتغال خراسان رضوی باید مبتنی بر خدمات، تولید و اشتغال خانگی دنبال شود.
رئیس پلیس مشهد با اشاره به این که متاسفانه همه اعضای باند ۱۶ تا ۱۷ ساله هستند، تاکید کرد: به دنبال اعترافات این متهم ۱۷ ساله، بلافاصله عملیات دستگیری اعضای باند وارد مرحله جدیدی شد و کارآگاهان پلیس فتا در چندین مرحله از این عملیات گسترده موفق شدند دیگر متهمان را نیز غافلگیر و دستگیر کنند.
مشهد ـ رئیس سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه امام رضا(ع) گفت: در راستای کاهش شکاف عملکردی بین کشاورزان نمونه و کشاورزان متوسط بسیج طرح ارتقای بهره وری محصولات راهبردی و دام سبک را دنبال میکند.
مشهد- وزیر آموزش و پرورش گفت: احیای باشگاه دانش پژوهان یکی از اقداماتی است که به دنبال آن هستیم و باید یک فضای خوب و نخبگانی در اختیار این باشگاه قرار گیرد.
علم‌الهدی امام جمعه مشهد اظهار کرد: اگر سوره محمد (ص) را بخوانید و در معانی آن تدبر کنید، برایتان محرز می‌شود که گویا ذات اقدس پروردگار آن را برای وضع امروز ما نازل کرده است. در زمان پیامبر (ص) هم عده‌ای به دنبال سازش بودند، امروز هم عده‌ای خواهان مذاکره با غرب هستند. عزیزان من، این‌طور نیست که فکر کنیم همه بدبختی‌ها به خاطر مقابله با باطل است و اگر به روی او آغوش گشودیم، خوشبخت دنیا و آخرت هستیم، زیرا ذات اقدس پروردگار، نصر و فتح را مقارن با جهاد با دشمنانش قرار داده است.
خیبر خرم آباد به عنوان یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر همچنان اوضاع عجیبی در دیدارهای خانگی خود دنبال می‎کند.
مشهد ـ رئیس شورای شهر مشهد با بیان اینکه سرپرست شهرداری با تمام توان فعالیت می‌کند، گفت: ما نیز تا زمان قانونی قطعاً باید شهردار را انتخاب و مراحل قانونی انتصاب را دنبال کنیم.
«حسن خوشخو» توضیح داد: به دلیل تاخیرات مکرر شرکت هواپیمایی «آتا» در انجام پرواز‌های مسیر مشهد-عراق و بالعکس و به دنبال آن بروز نارضایتی گسترده در میان مسافران و همچنین عدم رعایت حقوق مسافران، سازمان هواپیمایی کشوری در نامه‌ای در تاریخ ۱۶بهمن ماه به شرکت هواپیمایی آتا، مجوز صادره برای تمامی پرواز‌های آن شرکت از مبدا مشهد به مقصد عراق و بالعکس را تا اطلاع ثانوی لغو کرد.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: در سال آینده باید توان تکمیل زنجیره‌های تحولی خراسان رضوی دنبال و به نتیجه برسد.
مشهد ـ عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکایی‌ها با ترفندهای مختلف به دنبال شکل گیری خاورمیانه جدید بودند، ایران فرش را از زیر پایشان کشید و این منطقه از جهان را با محوریت جبهه مقاومت شکل داد.
مشهد ـ نماینده ولی‌ فقیه در خراسان رضوی گفت: دشمنان به دنبال براندازی این نظام هستند زیرا در صورت فراگیرشدن اندیشه استکبارستیز انقلاب، هیچ استکبارگری نمی تواند سرپا بماند.
مشهد ـ معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: حاج قاسم سلیمانی دشمن‌شناس و استکبارستیز بود، شانه به شانه و سنگر به سنگر دشمن را دنبال می‌کرد و هیچ‌گاه نترسید و ناامید نشد.
مشهد ـ نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن به دنبال دو قطبی سازی در موضوعات فرهنگی کشور بود.
محمد موسوی به دنبال کسب اولین پیروزی خود با نیان الکترونیک مشهد بعد از بازگشت به لیگ برتر ایران است.
امام جمعه مشهد گفت: اول کار دختر خانمی از دنیا می‌رود، اما به تدریج برخی خواص بی‌بصیرت از این وفات، سوءاستفاده می‌کنند. البته اینکه به این افراد، خواص بی‌بصیرت گفته می‌شود، حمل بر صحت است درحالی‌که در حقیقت خیلی هم این افراد بی‌بصیرت نیستند بلکه بسیاری از این‌ها قصد دارند تا با استفاده از جریان اقلیت لائیک در این کشور، خود را قهرمان کنند و برای خود یک اردوی سیاسی بسازند.
مشهد - دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت گفت: دشمن وقتی از جنگ نظامی منصرف شد و با طرح آموزش دموکراسی در خاورمیانه به دنبال ساخت پیاده نظام در قلب خاورمیانه است.
مشهد ـ مشهد- دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت گفت: دشمن وقتی از جنگ نظامی منصرف شد با طرح آموزش دموکراسی در خاورمیانه به دنبال ساخت پیاده نظام در قلب خاورمیانه بود.
جوان ۳۳ ساله گفت: با خودم عهد کردم که دیگر به دنبال موادمخدر نمی‌روم و دور خلاف را خط می‌کشم، اما بعد از آزادی باز هم شیطان به سراغم آمد و سه روز بعد از آزادی سر از پاتوق‌های مصرف موادمخدر درآوردم.
مشهد ـ مشاور رئیس‌جمهور در امور روحانیت گفت: مقام معظم رهبری در چند سال اخیر به شدت بر جهاد تبیین تاکید دارند زیرا دشمن به دنبال تغییر نگاه فرهنگی در کشور ما برای نفوذ بیشتر است.
مضجع مطهر حضرت ثامن الحجج علی‌بن‌موسی الرضا علیه‌السلام با حضور حضرت آیت‌‌الله العظمی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در فضایی آکنده از معنویت غبارروبی شد. رهبر معظم انقلاب در سفر به مشهد مقدس -که به دنبال تغییر شرایط کرونایی کشور انجام شد- در مراسم غبارروبی مضجع نورانی امام رضا علیه‌السلام که با حضور جمعی از علما و خادمان حرم رضوی و با تلاوت کلام‌الله مجید و زیارت جامعه کبیره و ذکر مصائب اهل‌بیت علیهم‌السلام در روزهای پایانی ماه محرم برگزار شد شرکت کردند.
مدافع اسبق پرسپولیس و سپاهان اکنون در چالشی جدید به عنوان سرمربی وحدت مشهد کار را در لیگ دسته اول دنبال خواهد کرد.
مشهد ـ استاندار کربلا گفت: به دنبال همکاری گسترده میان ۲ شهر زیارتی مشهد و کربلا در همه زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ