سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت از اجرای طرح امنیت اجتماعی و ارتقای سطح امنیت در محدوده کلانتری ۱۲۸ تهران نو و دستگیری ۲ خرده فروش موادمخدر خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل انتظامی کشور در پیامی از اقدامات اثرگذار فرماندهان و کارکنان در اجرای طرح های امنیت اجتماعی به ویژه در حوزه عفاف و حجاب تقدیر و تشکر کرد.
فرمانده کل انتظامی کشور در پیامی از اقدامات اثرگذار فرماندهان و کارکنان در اجرای طرح های امنیت اجتماعی به ویژه در حوزه عفاف و حجاب تقدیر و تشکر کرد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری ۳۵۵ متهم به سرقت و مالخر در اجرای طرح ۷۲ ساعته اقتدار امنیت اجتماعی خبر داد.
دزفول- فرمانده انتظامی دزفول از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: چهار منزل پاتوق معتادان پلمب شده است.
معاون اجتماعی پلیس اطلاعات تهران از دستگیری ۱۶ مخل نظم و امنیت در سومین روز از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی خبر داد.
دماوند- با اجرای طرح امنیت اجتماعی پلیس در سطح شرق استان تهران یک نفر از اراذل و اوباش سطح یک تهران در منطقه مهرآباد رودهن دستگیر شد.
سرهنگ محمدرضا علیزاده رئیس پلیس اسلامشهر گفت: به منظور افزایش احساس امنیت شهروندان، طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور با هدف ایجاد محیطی امن و جهت جمع آوری حاملان سلاح سرد و مبارزه با انواع سرقت در شهرستان اسلامشهر به مرحله اجرا گذاشته شد.
سمنان- فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از اجرای طرح یک ماهه ارتقاء امنیت اجتماعی با بکار گیری نیروهای عملیاتی کلانتری های شهرستان خبر داد و گفت: ۳۵ سارق در این طرح دستگیر شدند.
رشت- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و کشف ۱۵۳ کیلو و ۶۷۲ گرم انواع مواد مخدر در این استان خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: طرح پاکسازی و ارتقا امنیت اجتماعی با دستگیری ۵۶ سارق و کشف ۳۲ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی اجرا شد.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا ۲۲ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر دستگیر شدند.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یک شرور در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و برقراری امنیت پایدار در مناطق جرم خیز سطح شهر تهران خبر داد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۷۱ متهم به سرقت، مالخری و خرده فروشی مواد مخدر در جریان اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مشهد دستگیر شدند.
رودسر- فرمانده انتظامی رودسر گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان ۱۱۹ معتاد متجاهر و ۸۰ قاچاقچی و فروشنده مواد مخدر جمع‌آوری و دستگیر شدند.
رودسر- فرمانده انتظامی رودسر گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان ۱۱۹ معتاد متجاهر و ۸۰ قاچاقچی و فروشنده مواد مخدر جمع‌آوری و دستگیر شدند.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۲۲۶ متهم به سرقت و خرده فروش موادمخدر در مشهد با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی طی ۷۲ ساعت گذشته دستگیر شدند.
دهدشت_ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اجرای طرح اجرای طرح «کالابرگ الکترونیک» در کهگیلویه خبر داد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ۱۱۴ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در مشهد جمع آوری و دستگیر شدند.
معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام گفت: اجرای طرح ارتقای امنیت تغذیه‌ای مادران باردار در سراسر کشور به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام آغاز شد.
مشهد ـ رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: با اجرای طرح ضربتی ارتقای امنیت اجتماعی در استان، ۳۴۳ متهم به سرقت دستگیر و ۸۱۷ فقره انواع سرقت کشف شد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: در جریان اجرای طرح امنیت اجتماعی، ۱۷۶ متهم به سرقت، شرور، خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در نقاط حاشیه این شهر دستگیر و جمع آوری شدند.
نایب رئیس کمسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه با تصویب و اجرای درست طرح ساماندهی کارکنان دولت، قالب‌های استخدامی کارکنان ساماندهی می‌شود، گفت: این طرح باعث می‌شود تا شاهد ثبات و امنیت شغلی کارکنان باشیم.
در ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهمترین این حوادث را بخوانید.
پلیس معتقد است قوانینی که برای مجرمان وجود دارد، بازدارنده نیست. چه بسیار چندین بار مجرم به زندان می‌افتد، ولی باز هم اقدام به ارتکاب جرم می‌کند. یکی از اراذل و اوباش که با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور، ۷ بار دستگیر شده است، می‌گوید: من توبه کردم!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ