نشست اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال بدون حضور اهالی رسانه برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم ترحیم والده محمدحسین رنجبران، مدیرکل سابق روابط عمومی صدا و سیما، چهارشنبه ۱۱ مرداد باحضور مسئولین رسانه ها و دیگر شخصیت ها در مسجد نور برگزار شد.
آنگونه که رسانه ها خبر می دهند، پورتو چاره ای جز فروش مهدی طارمی ندارد، اتفاقی که باید در همین تابستان رخ دهد.
مینی کمپ تیم ملی فوتبال ایران از فردا در مرکز ملی فوتبال آغاز می شود.
آخرین نشست خبری حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه در سال ۱۴۰۲ با حضور خبرنگاران رسانه ها در ساختمان وزارت خارجه ایران برگزار شد.
آخرین نشست خبری حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه در سال ۱۴۰۲ با حضور خبرنگاران رسانه ها در ساختمان وزارت خارجه ایران برگزار شد.
نشست خبری محمدرضا قرایی آشتیانی وزیر دفاع صبح امروز دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ با حضور خبرنگاران رسانه ها در حال برگزاری است.
پس از مدت ها، تمرین امروز استقلال با حضور هواداران و اصحاب رسانه در کمپ مرحوم حجازی برگزار شد.
تصاویر مخابره شده از سوی رسانه ها نشان دهنده حضور تعداد زیادی از نیروهای امنیتی و پلیس فرانسه برای سرکوب اعتراضات مردم پاریس است که برای چهارمین بار به طرح جدید «ماکرون» اعتراض کرده اند.
رئیس مرکز مطالعات رسانه ای و راهبردی الرفد، با بیان اینکه عراق امروزی نمی تواند تحت پروژه آمریکایی ها قرار گیرد، تأکید کرد که نیروهای مردمی و مقاومتی زیادی مخالف حضور آمریکا در عراق هستند.
در حالی یکی از محورهای مهم اجلاس پنج روزه امسال داووس، «نابرابری جنسیتی» بود که خبر حضور بیش از یکصد روسپی و کارگر جنسی در اجلاس، رسانه ها و مردم جهان را شوکه کرد.
یک هوادار نابینای عراقی با حضور در استادیوم شهر بصره، سوژه رسانه ها شد.
نشست خبری مربیان و بازیکنان دو تیم آرژانتین و فرانسه به شکل خاصی درحال برگزاری است.
یک رسانه یونانی از احتمال حضور علیرضا جهانبخش و مهدی ترابی در لیگ این کشور خبر داد.
تعدادی از خبرنگاران صداوسیما و سایر رسانه ها نیز در این رویداد حضور داشتند و از آنجا که از سوی فدراسیون فوتبال و وزارتخانه های ورزش و ارشاد اعزام نشده اند در فهرست فوق قید نشده اند.
دیدار دوستانه ایران و تونس، فردا و پشت درهای بسته و بدون حضور رسانه ها برگزار می شود.
برخی رسانه ها از عدم حضور «ولادیمیر پوتین» در نشست سران گروه- ۲۰ در اندونزی خبر می دهند.
دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و نیکاراگوئه با حضور رسانه‌های گروهی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
نیک بخت تصریح کرد: مطابق سوالاتی که ما از پزشکان متعدد هم جراحان مغز و اعصاب و قلب و پزشکان داخلی کرده بودیم و نیز با توجه به عکسی که قبل از فوت مهسا در رسانه ها منتشر شده بود و نشان می داد گوش او خونریزی کرده، اعلام کردیم که با توجه به آن عکس و شواهد موضوع حکایت از این دارد که حادثه ورود ضربه بوده است و به هیچ وجه اظهاراتی که پزشکان گفتند درست نبود.
نخستین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پس از بازگشت کارلوس کی روش با استقبال گسترده اهالی رسانه برگزار شد.
با این که در جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال محور اصلی صحبت ها در مورد حضور کارلوس کی روش در تیم ملی بود اما سخنگوی این فدراسیون به مردم و رسانه ها دروغ گفت.
رسانه های صهیونیست شامگاه چهارشنبه مدعی تماس های مستقیم بین مقامات این رژیم و قطر به منظور حضور صهیونیست ها در جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ خبر دادند.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میزبان صنعت نفت آبادان بود و برای اولین بانوان هوادار سرخپوشان برای حمایت از تیمشان در لیگ برتر وارد ورزشگاه آزادی شدند. پیش از این بانوان هوادار پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کرده بودند. حدود ۵۰۰ نفر از بانوان پرسپولیسی که بلیت دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان را داشتند، به ورزشگاه آزادی آمدند و در جایگاه‌های خود مستقر شدند. با این حال بانوان زیادی پشت در‌های ورزشگاه مانده بودند که بلیت نداشتند و به جایگاه‌های محدود اختصاص‌یافته به خانم‌ها اعتراض کردند. پس از این اتفاق، در‌های قسمت بانوان به روی آن‌ها باز شد تا تماشاگرانی که بلیت هم ندارند، وارد ورزشگاه آزادی شوند. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در هفته جهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
نشست خبری انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور بعد از ظهر شنبه 5 شهریور 1401 با حضور خبرنگاران رسانه ها در ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
شرایط حضور و ثبت نام نمایندگان رسانه‌ها جهت پوشش مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال مشخص شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ