نشست‌های تخصصی فدراسیون‌های کاندید اعزام به بازی‌های آسیایی با برگزاری سه جلسه مجزا با فدراسیون‌های انجمن‌های ورزشی، کاراته و والیبال پیگیری شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهارستان نشینان در سه شنبه نظارتی مجلس شورای اسلامی ضمن بررسی وضعیت تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه ۱۴۰۲، اولویت ‌های تخصیص اعتبار را مشخص و بر ضرورت اجرای دقیق احکام بودجه‌ای تاکید کردند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، وضعیت ارتباطی انتخابیه دزفول و کهگیلویه، بهمئی، چرام، لنده و گرگان و آق قلا، را در حضور نمایندگان مردم این حوزه‌ ها بررسی کرد.
به‌جز نرخ و شکاف فقر، متغیر‌های رفاهی هم کاهش رفاه خانوار در سال‌های دهه ۹۰ را نشان می‌دهد. مجموع هزینه‌های خانوار به‌عنوان یکی از معیار‌های رفاهی شناخته می‌شود. هزینه خانوار در بیشتر سال‌های دهه ۹۰ به جز سال‌های ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ روند کاهشی داشته و مقدار کاهش در سه سال ۱۳۹۷ تا ۱۳۹۹ بسیار شدید و قابل توجه است. یکی از مهمترین متغیر‌هایی که برای بررسی وضعیت رفاهی خانوار مورد استفاده قرار می‌گیرد، نسبت هزینه خوراک به کل هزینه خانوار است.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار بازهم کاهشی شد، فردا این گروه های بورسی وضعیت خوبی نخواهند داشت، نامه‌ای که روز بورس را سرخ کرد | انتشار عجیب یک نامه بعد از ۵۰ روز سکوت، خبرهای مهم برای دو نماد خودروئی، ۱۰ خبر تاثیرگذار بر بورس فردا ۷ تیرماه، شناسایی سود ۱۶۱ میلیاردی یک نماد خودرویی، سه نماد با بیشترین ورود پول حقیقی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
نشست ارزیابی وضعیت ناترازی انرژی در کشور و پیش‌بینی راهبردها و راهکارهای رفع این مشکل در نشست ۴ وزیر مرتبط با حوزه انرژی با رئیس مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون‌های تخصصی مرتبط برگزار شد.
گروه بین الملل خبرگزاری مهر روز سه شنبه در نشستی تخصصی با حضور کارشناسان ارشد مسائل ترکیه، به بررسی وضعیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ترکیه و روندهای کلان خواهد پرداخت.
رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران به همراه مدیران ستادی از واحد کشیک محاکم تهران بازدید کردند.
بررسی وضعیت نقدینگی ریالی بخش غیر دولتی در نیمه اسفندماه سال ۱۴۰۱ در مقایسه با مقاطع مشابه سال های گذشته نشان می دهد که میزان کاهش رشد نقدینگی در طی سه سال گذشته بی سابقه بوده است .
بررسی وضعیت نقدینگی ریالی بخش غیر دولتی در نیمه اسفندماه سال 1401 در مقایسه با مقاطع مشابه سال های گذشته نشان می دهد که میزان کاهش رشد نقدینگی در طی سه سال گذشته بی سابقه بوده است .
روند نزولی قیمت سهام و تسلیم اجباری سهامداران در مقابل این ریزش‌ها در مقایسه با بررسی رفتار معامله‌گران بازارهای دیگر به ویژه سه بازار سکه، دلار و مسکن از یک نیمه روشن و یک نیمه تاریک پرده برمی‌دارد. کم‌رمقی در جریان داد‌و‌ستدهای این بازار درحالی جای خود را به افت‌های پیاپی داده که در بازارهای رقیب، سرمایه‌گذاران به تاخت‌و‌تاز خود ادامه می‌دهند و علاقه‌ای برای فروش ندارند. این در حالی است که قرار گرفتن نماگرهای بورسی در یک مسیر فرسایشی وضعیت متفاوتی را در آن سوی بازار رقم زده است؛ به گونه‌ای که با وجود برخی اظهارنظرها از سوی سیاستگذار مبنی بر کافی بودن منابع ارزی و اقدامات بانک مرکزی، نرخ دلار، سکه و طلای خام در یک ماه اخیر روند نزولی به خود نگرفته است.
بررسی وضعیت بودجه ۲۹ پارک علم و فناوری در لایحه ۱۴۰۲ نشان می دهد که بودجه پارک های سمنان، گلستان و خراسان جنوبی بیشترین رشد و بودجه ۲پارک آذربایجان شرقی و لرستان نسبت به ۱۴۰۱ کاهش یافته است.
شهردار منطقه ۹ تهران از بررسی وضعیت ایمنی ۸۰ ساختمان پرتردد، مهم، بلندمرتبه و حساس مسکونی، اداری، تجاری و صنعتی از ابتدای سال‌جاری تاکنون خبر داد.
نشست‌های تخصصی فدراسیون‌های کاندید اعزام به بازی‌های آسیایی با برگزاری سه جلسه مجزا با فدراسیون‌های انجمن‌های ورزشی، کاراته و والیبال پیگیری شد.
اعضای ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در جلسه دیروز به بررسی پرونده‌های مالی و اقتصادی و آخرین وضعیت بازار ارز پرداختند.
موارد مطروحه در دستور جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در حالی به بیرون درز پیدا کرده که موضوع انتخاب سرمربی تیم ملی در بین آن‌ها دیده نمی‌شود.
در روزهای اخیر، کارشناسان و تعداد زیادی از کاربران فضای مجازی از اجرای بی‌صدای طرح صیانت از فضای مجازی حرف می‌زنند. علی‌رغم بازگشت آرامش نسبی به خیابان‌های کشور پس از حدود ۲ ماه اعتراضات مداوم، کندی اینترنت، کاهش دسترسی به فیلترشکن‌ها، قطعی منطقه‌ای در چند استان کشور همچنان ادامه دارد. آیا این، صدای پای صیانت است؟!
آخرین وضعیت ساماندهی معتادان ماده ۱۶ سطح شهر تهران در سی و یکمین جلسه قرارگاه اجتماعی شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.
«اگر بخواهیم دلایل عمده افزایش قیمت خودرو را بررسی کنیم، باید به عواملی همچون ادامه سیاست‌های نادرست پولی دولت، رکود تورمی موجود در اقتصاد کشور و همچنین افزایش انتظارات تورمی در اقتصاد کشور اشاره کنیم. از سوی دیگر وضعیت داخلی و همچنین ابهامات گسترده‌ای که در مورد احیای برجام وجود دارد همگی مزید بر علت شده تا قیمت‌ها در بازار‌های مختلف از جمله خودرو طی چند وقت اخیر سیر صعودی به خود بگیرد.»
پرسپولیس در شرایطی آماده جدال حساس با مس رفسنجان می‌شود که در اردوگاه خود سه بازیکن مصدوم دارد.
در روز‌های اخیر، اعضای دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا نیز لحن مشابهی را در برابر ایران در پیش گرفته‌اند. با آنکه مقام‌های دولت بایدن در موضع‌گیری‌های خود نسبت به مذاکرات مربوط به احیای برجام حتی بیش از سه کشور اروپایی احتیاط به خرج می‌دادند، اما آن‌ها نیز پس از دریافت پاسخ ایران به پیشنهاد‌های نهایی خود، ضمن ابراز ناامیدی از امضای سریع توافقنامه، بررسی گزینه‌های جایگزین برجام را پیش کشیده‌اند.
خرم‌آباد- معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از بررسی وضعیت طرح «حدنگاری» در اراضی ملی و کشاورزی لرستان خبر داد.
دو مدافع مصدوم پرسپولیس با حضور در تمرین امروز، تحت بررسی کادرپزشکی قرار خواهند گرفت.
با بازگشت بازیکنان سابق استقلال و پر بودن سهمیه بزرگسالان این تیم، ریکاردو ساپینتو سرمربی آبی‌پوشان از میان چهار بازیکن احتمالا دو یا سه نفر را از لیست تیمش کنار می‌گذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ