شهردار منطقه ۹ تهران از بررسی وضعیت ایمنی ۸۰ ساختمان پرتردد، مهم، بلندمرتبه و حساس مسکونی، اداری، تجاری و صنعتی از ابتدای سال‌جاری تاکنون خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از بررسی آخرین وضعیت قانون مبارزه با پولشویی و راهکارهای عملی مبارزه با فساد و ابعاد مختلف آن در جلسه این کمیسیون خبر داد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، وضعیت ارتباطی انتخابیه دزفول و کهگیلویه، بهمئی، چرام، لنده و گرگان و آق قلا، را در حضور نمایندگان مردم این حوزه‌ ها بررسی کرد.
نشست ارزیابی وضعیت ناترازی انرژی در کشور و پیش‌بینی راهبردها و راهکارهای رفع این مشکل در نشست ۴ وزیر مرتبط با حوزه انرژی با رئیس مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون‌های تخصصی مرتبط برگزار شد.
اولین جلسه کارگروه بررسی وضعیت ایمنی بازار بزرگ تهران در سال جاری، با دستور دادسرای ناحیه ۱۲ تهران و به منظور گزارش گیری از اقدامات انجام شده توسط دستگاه‌های متولی برگزار شد.
بررسی وضعیت پالایشی های بورس نشان می دهد این شرکت ها درست است که با کاهش کرک اسپرد در سال ۱۴۰۲ همراه هستند اما عقب ماندگی قیمتی نسبت به سال قبل دارند.
رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران به همراه مدیران ستادی از واحد کشیک محاکم تهران بازدید کردند.
وزیر کشور به همراه رئیس سازمان مدیریت بحران با بازدید از بازار تهران، وضعیت ایمنی این مکان را مورد بررسی قرار داد.
بررسی وضعیت بودجه ۲۹ پارک علم و فناوری در لایحه ۱۴۰۲ نشان می دهد که بودجه پارک های سمنان، گلستان و خراسان جنوبی بیشترین رشد و بودجه ۲پارک آذربایجان شرقی و لرستان نسبت به ۱۴۰۱ کاهش یافته است.
نشست‌های تخصصی فدراسیون‌های کاندید اعزام به بازی‌های آسیایی با برگزاری سه جلسه مجزا با فدراسیون‌های انجمن‌های ورزشی، کاراته و والیبال پیگیری شد.
نشست‌های تخصصی فدراسیون‌های کاندید اعزام به بازی‌های آسیایی با برگزاری سه جلسه مجزا با فدراسیون‌های انجمن‌های ورزشی، کاراته و والیبال پیگیری شد.
موارد مطروحه در دستور جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در حالی به بیرون درز پیدا کرده که موضوع انتخاب سرمربی تیم ملی در بین آن‌ها دیده نمی‌شود.
دادستان کل کشور درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده مهسا امینی گفت: پزشکی قانونی با بررسی علمی و جامع نظر خود را به صورت رسمی اعلام کرد. پس از آن خانواده امینی از نظام پزشکی شکایت کردند. این شکایت برای کار کارشناسی به هیات پزشکی ارسال شده و تا کنون نظر هیات پزشکی ارسال نشده است.
در روزهای اخیر، کارشناسان و تعداد زیادی از کاربران فضای مجازی از اجرای بی‌صدای طرح صیانت از فضای مجازی حرف می‌زنند. علی‌رغم بازگشت آرامش نسبی به خیابان‌های کشور پس از حدود ۲ ماه اعتراضات مداوم، کندی اینترنت، کاهش دسترسی به فیلترشکن‌ها، قطعی منطقه‌ای در چند استان کشور همچنان ادامه دارد. آیا این، صدای پای صیانت است؟!
آخرین وضعیت ساماندهی معتادان ماده ۱۶ سطح شهر تهران در سی و یکمین جلسه قرارگاه اجتماعی شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.
پرسپولیس در شرایطی آماده جدال حساس با مس رفسنجان می‌شود که در اردوگاه خود سه بازیکن مصدوم دارد.
رئیس دیوان عدالت اداری گفت: اتفاقی که نباید رخ داده است و باید اصل قضیه روشن شود و در صورت احراز بروز تخلف، باید تمامی ابعاد آن بررسی شود و با مسببان و عوامل این وضعیت، برخورد قانونی صورت پذیرد.
مهسا امینی که با وضعیت کما در بیمارستان بستری بود، درگذشت؛ این خبری است که ابتدا به نقل از منابع آگاه در برخی خبرگزاری‌ها منتشر شد و بعد از مدتی با اعلام خبر تحویل پیکر وی به پزشکی قانونی، مهر تایید خورد. آن گونه که پزشکی قانونی اعلام کرده، پیکر این فرد برای انجام آزمایشات پزشکی و کالبدشکافی تحویل این نهاد شده و پس از انجام آزمایش های لازم و کالبد گشایی، نتیجه آن به مراجع قضایی اعلام خواهد کرد.
مهسا امینی که با وضعیت کما در بیمارستان بستری بود، درگذشت؛ این خبری است که ابتدا به نقل از منابع آگاه در برخی خبرگزاری‌ها منتشر شد و بعد از مدتی با اعلام خبر تحویل پیکر وی به پزشکی قانونی، مهر تایید خورد. آن گونه که پزشکی قانونی اعلام کرده، پیکر این فرد برای انجام آزمایشات پزشکی و کالبدشکافی تحویل این نهاد شده و پس از انجام آزمایشات لازم و کالبد گشایی، نتیجه آن به مراجع قضایی اعلام خواهد کرد.
بر اساس دستور دادستان تهران کارگروه ویژه پزشکی قانونی برای بررسی وضعیت مهسا امینی تشکیل شد.
گزارش کارگروهی ویژه از پزشکی قانونی تشکیل شده تا شرایط جسمی مهسا امینی را از نظر پزشکی مورد معاینه و بررسی‌های دقیق تخصصی و کارشناسی قرار دهند.
در پی انتشار خبری پیرامون وقوع عارضه جسمی برای خانم مهسا امینی در یکی از مراکز پلیس، علی صالحی دادستان تهران ضمن اعلام ورود دادستانی به این پرونده از دستور تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی ابعاد پزشکی پرونده خبر داد.
خرم‌آباد- معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از بررسی وضعیت طرح «حدنگاری» در اراضی ملی و کشاورزی لرستان خبر داد.
دو مدافع مصدوم پرسپولیس با حضور در تمرین امروز، تحت بررسی کادرپزشکی قرار خواهند گرفت.
بازرس کل امور ورزش و جوانان سازمان بازرسی از بخش‌های مختلف استادیوم یک صد هزار نفری آزادی بازدید و وضعیت ایمنی این ورزشگاه را مورد بررسی قرار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ