موارد مطروحه در دستور جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در حالی به بیرون درز پیدا کرده که موضوع انتخاب سرمربی تیم ملی در بین آن‌ها دیده نمی‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک آخرین وضعیت رشته های اعزامی به بازیهای آسیایی را بررسی و حمایت از تیم فوتبال امید را هم در دستور کار قرار دادند.
اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک آخرین وضعیت رشته های اعزامی به بازیهای آسیایی را بررسی و حمایت از تیم فوتبال امید را هم در دستور کار قرار دادند.
سخنگوی فولاد می گوید که هیئت مدیره و مدیرعامل در حال بررسی گزینه ها جهت تقویت تیم و اتخاذ بهترین تصمیم برای نیمکت باشگاه هستند.
باشگاه فولاد خوزستان با انتشار اطلاعیه ای، از روشن شدن وضعیت نیمکت تیم در روزهای آینده و حفظ شاکله تیم خبر داد.
بررسی کادرپزشکی نشان می‌دهد که سرلک قادر خواهد بود در صورت صلاحدید کادرفنی در جدال با سپاهان این تیم را همراهی کند.
محمدی دره شوری با اشاره به اینکه به لحاظ قضائی و پلیسی در خصوص سرنوشت سما هر موضوعی محتمل و از فرضیات است، بیان کرد: پسر پیراهن قرمزی که پدر وی مدعی است که او دخترش را ربوده است نیز دستگیر و مدت‌ها در بازداشت بود که با بررسی‌های انجام شده توسط تیم ویژه پلیس آگاهی و بررسی دوربین‌ها و به دلیل فقد دلایل بزهکاری، فعلا آزاد شده است.
فدراسیون فوتبال درشرایطی گزینه‌های داخلی و خارجی را برای نشستن روی نیمکت تیم ملی بررسی می کند که به نظر می رسد شانس مربیان خارجی برای جانشینی کارلوس کی روش بیشتر از داخلی هاست.
ناظران بازی به همراه سرپرست دو تیم استقلال و پیکان برای بررسی وضعیت زمین محل برگزاری در دستگردی حاضر شده‌اند.
موارد مطروحه برای جلسه فردای هیئت رئیسه مشخص شد که بررسی وضعیت نیمکت تیم ملی یکی از آن‌ موارد است.
بررسی مدیران باشگاه استقلال نشان می دهد علاوه بر ضعف فنی و مشکلات که در تفکرات تاکتیکی سرمربی پرتغالی این تیم وجود دارد، یک عامل دیگر هم در «خوب» نبودن بازیکنان تاثیرگذار و پررنگ است.
سعید صادقی که در دیدار با نساجی مازندران دچار آسیب دیدگی شده، همچنان وضعیت مبهمی برای همراهی این تیم در دیدار جام حذفی خواهد داشت.
علی‌رغم اینکه در دستور جلسه‌ی ارسال شده برای اعضا، به هیچ موردی مبنی بر بررسی وضعیت تیم ملی بزرگسالان و نیمکت آن اشاره نشده، اما بعید و دور از ذهن است که اعضا در خصوص این مورد که حالا مهم‌ترین ماموریت فدراسیون است، صحبت نکنند.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران برای نظارت بر عملکرد لژیونرها راهی ترکیه شد.
دروازه بان تیم ملی بعد از مصدومیت راهی بیمارستان شد تا وضعیت او مورد بررسی دقیق پزشکی قرار گیرد.
نشریه معروف آ.اس با نگاهی به وضعیت تیم ایران پیش از شروع جام جهانی، تصویری شفاف از این تیم ارائه کرده است.
نشریه معروف آ.اس با نگاهی به وضعیت تیم ایران پیش از شروع جام جهانی، تصویری شفاف از این تیم به ارائه کرده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در تلاش است با بررسی آخرین وضعیت فنی بازیکنان، اسامی ملی پوشان مد نظرش برای حضور در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی را اعلام کند.
حمید سجادی وزیر ورزش در پاسخ به سوال درباره الناز رکابی گفت: در حال بررسی علت این اتفاق هستیم. وی فرزند ایران و عضو تیم ملی است. فدراسیون در حال پیگیری است.تک تک ورزشکاران در آغوش میهن هستند.
سرمربی کره‌ای تیم ملی تیروکمان در حالی آغاز به کار کرده که هنوز وضعیت دستیاران ایرانی وی مشخص نشده و بررسی گزینه‌های داخلی برای نهایی کردن دو نفر از آنها ادامه دارد.
عبدو دیالو مدافع تیم ملی سنگال دچار مصدومیت شده و وضعیت او برای بازی امروز نامشخص است.
بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران می‌گوید به دقت وضعیت ملی پوشان لژیونر را بررسی می کند.
آبادان- مدیرعامل باشگاه و ورزشی صنعت نفت آبادان درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با چند گزینه داخلی و خارجی در حال مذاکره هستیم تا بهترین گزینه انتخاب شود.
با بازگشت بازیکنان سابق استقلال و پر بودن سهمیه بزرگسالان این تیم، ریکاردو ساپینتو سرمربی آبی‌پوشان از میان چهار بازیکن احتمالا دو یا سه نفر را از لیست تیمش کنار می‌گذارد.
تیم حقوقی باشگاه پرسپولیس در حال بررسی وضعیت باشگاهی است که زمزمه تشکیلش در خوزستان به گوش می‌رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ