اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جود بلینگام، ستاره رئال مادرید، از اولین حضورش در میدان با پیراهن این تیم ابراز خوشحالی کرد.
مسینیو، مهاجم 16 ساله پالمیراس، جدیدترین پدیده فوتبال برزیل است و مورد توجه بارسلونا نیز قرار دارد.
رئیس کل اسبق بانک مرکزی گفت: شاهدیم که ارزهای مختلف کشورهای دیگر علاوه بر دلار آمریکا در مبادلات مورد استفاده قرار می‌گیرد.
در برنامه‌ای که شب گذشته ـ یکشنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۱ ـ با عنوان «دختران انقلاب» از شبکه سه پخش شد، گروهی از بانوان محجبه در موکبی که در ایستگاه متروی تئاتر شهر تهران برپا کرده اند، با دعوت دختران کم‌حجاب به غرفه خود آن‌ها را به داشتن حجاب دعوت کرده و با دستان خود روسری متبرک به حرم امام حسین را روی سر آن‌ها قرار می‌دهند. یکی از بانوان فعال در این غرفه خطاب به دختران مدعو به غرفه پارچه نوشته‌ای که دعای امام زمان (عج) و همچنین عبارت "این خانه در انتظار مهدی زهراست" روی آن نوشته شده را به دختران هدیه داده و می‌گوید که آن را بر سر اتاق خود نصب کنند. او می‌گوید: ما یک موکب برای امام زمان زده ایم گفتیم خانم‌ها فکر کنید آقا ظهور کرده شماها را صدا کرده، اگر امام زمان بیاد بگه اومدم شما آماده اید برید تو رکاب امام زمان؟ نکته عجیب در این گزارش صدا و سیما انتشار چهره دختران کم‌حجاب است.
قوچان- سال گذشته تیم هندبال قوچان فعالیت خود را آغاز کرد و این روزها با تمام قدرت برای حضور در مسابقات لیگ دسته یک آماده می شود و اکنون حمایت مسئولان از این تیم حیاتی است.
مدتی است که یک خودروی اسپرت RX از کارخانه مزدا ظهور کرده است، مشهورترین آنها RX-7 است و پس از عرضه RX-8 زمزمه ها از عرضه RX-9 خبر می‌دهند.
افول ترانوس از زمانی شروع شد که یک سری از روزنامه‌نگاران و بازرسان تردید‌هایی را درباره ادعا‌های این شرکت و اینکه وی سرمایه‌گذاران و دولت آمریکا را با حرفهایش فریب داده است، مطرح کردند.
باشگاه مس سونگون ورزقان بعد از سال ها اقتدار در رشته فوتسال، در سال اولین تیم داری خود در رشته فوتبال هم موفق عمل کرده است.
مهاجم آرژانتینی ژیرونا با به ثمر رساندن چهار گل تیمش در دیدار با رئال مادرید در کانون توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.
مهاجم آرژانتینی ژیرونا با به ثمر رساندن چهار گل تیمش در دیدار با رئال مادرید در کانون توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.
رسانه عبری اذعان کرد چرخش ایران در تنش زدایی و همگرایی با کشورهای عرب با تشویق پکن، گامی است در تحقق خاورمیانه جدید با رهبری ایران و پیامی نگران کننده به واشنگتن و تل آویو است.
تمام پنج غول تکنولوژی جهان مدعی هستند که تمرکز زیادی بر هوش مصنوعی گذاشته‌اند؛ ادعایی که در عمل برای هر کدام از آن‌ها معنای متفاوتی دارد. با این حال، دو موضوع در حال حاضر شفاف و روشن است؛ رقابت در حوزه هوش مصنوعی بالا گرفته است و حتی پیش از ظهور برنده آن، این رقابت رویکرد آینده غول‌های تکنولوژی را تغییر می‌دهد.
موزه آثار باستانی مصر از نمایش آثار منحصر به فرد در این موزه خبر داد که قطعاتی از مجسمه‌های الهه‌ی ایزوس، هاتور، ملکه حتشپسوت هستند.
یونا کوسی آساره، پدیده سوئدی، توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده است.
شاگردان بخشی‌زاده موفق شدند بازی حساس مقابل سپیدرود را با برد پشت سر بگذارند.
حدود ساعت ۱۲ ظهر امروز ۲۶ بهمن ماه صدای مهیبی در بیشتر نقاط شهر کرمان شنیده شد که برخی از شهروندان مدعی هستند که این صدای مهیب همراه با لرزش ساختمان بوده است.
چراغ های چشمک زن عجیب دوباره در آسمان اروگوئه ظاهر شدند.
علی‌اف قصد دارد یک کریدور زمینی و ریلی که جمهوری‌آذربایجان را از سیونیک، جنوبی‌ترین استان ارمنستان، به بزرگترین منطقه نخجوان و ترکیه متصل می‌کند، احداث کند. اگر این کریدور احداث شود، ایران را از تنها همسایه مسیحی‌اش و حلقه وصلی حیاتی به‌سوی بازار‌های غربی، جدا می‌کند.
کوروش احمدی، تحلیلگر مسائل بین‌الملل در خصوص تبعات ادعا‌های ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: این ادعا‌ها از این منظر حائز اهمیت است که یک مقوله جدید را وارد پرونده میان ایران و آمریکا می‌کند. به این معنا که علاوه بر پرونده‌های سیاسی و حقوقی قبلی که از قبل وجود داشته است، آمریکا به دنبال باز کردن پرونده جدید دیگری است
هفته سیزدهم سوپرلیگ فوتسال زنان، ظهر امروز با پیروزی پیکان، نصر و پالایش، سه مدعی اصلی قهرمانی پشت سر گذاشته شد.
اعضای این باند، اسفند سال گذشته بود که تصمیم به اجرای نقشه‌های بزرگ سرقت از صرافی‌ها را کشیدند. آن‌ها که پنج نفر بودند، با لباس نظامی خود را مامور معرفی کرده و وارد یک صرافی در مرکز تهران شدند. ساعت ۱۲ ظهر بود که نقشه خود را عملی کردند. آن‌ها مدعی شدند که در خصوص این صرافی تخلفاتی گزارش شده و باید آنجا را بررسی کنند.
همیشه بین نوجوان و خانواده تنش‌هایی وجود دارد، اما خانواده ایرانی به تدریج نسبت به نوجوانان مهربان‌تر و پذیراتر شده. خانواده ایرانی از یک خانواده مردسالار به خانواده مدنی و دموکراتیک تبدیل شده، در حالی که قوانین و ساختار‌های سیاسی و اجرایی کماکان مردسالارانه است. در خانواده و جامعه مدنی‌تر- نوجوانان صدای‌شان شنیده می‌شود، اما در ساختار سیاسی نه. ساختار سیاسی از جامعه و خانواده عقب افتاده است و بخشی از تنش‌ها حاصل همین عقب افتادن است.
در رژیم‌های تمامیت خواه (توتالیتر) مانند رژیم‌های سیاسی چین و اتحاد جماهیر شوروی سابق دولت بر تمام عرصه‌های زندگی تسلط دارد و اجازه نمی‌دهد یک جامعه مدنی مستقل توسعه یابد. حزب کمونیست چین بر همه چیز در چین مسلط است. هنگامی که یک جنبش اجتماعی خارج از حزب مانند فالون گونگ برمی خیزد حزب آن را یک تهدید مرگبار قلمداد می‌کند و آن را تعطیل کرده و دست به سرکوب اعضایش می‌زند.
استقلال برابر فولاد نمایش دلپذیری داشت ، آنها برابر تنها نماینده ایران در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا شایسته پیروزی بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ