سه دروازه‌بان حاضر در لیست جام جهانی تیم ملی ایران، کنار یک مدعی جدید، رقابت خود را برای تبدیل شدن به گلر اصلی تیم ملی شروع کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این صحنه در دقیقه 22 و زمانی رقم خورد که سپاهان یک گل از تراکتور پیش بود.
دیدار تیم‌های آا ک آتن و دیناموزاگرب کرواسی به دلیل قتل یک هوادار جوان 22 ساله لغو شد.
دیدار تیم های آ.ا.ک آتن و دیناموزاگرب کرواسی به دلیل قتل یک هوادار جوان 22 ساله لغو شد.
مهدی ترابی را یک تیم اماراتی نشان کرده و مذاکراتی فعلا بی‌نتیجه بین طرفین انجام شده است.
نقل و انتقالات لیگ یک از امروز یک تیر به صورت رسمی آغاز شد و تا 22 شهریور ادامه خواهد داشت.
مایکل اولونگا، مهاجم کنیایی سرشناس الدحیل با 22 گل در لیگ ستارگان کفش طلا گرفت.
تغییرات، موضوع جدانشدنی اداره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس محسوب می‌شود.
هیات مدیره بایرن روز 22 می، یعنی پنج روز مانده به پایان لیگ نشست برگزار می‌کند تا درباره آینده کان، توخل و صالح‌حمیدزیچ تصمیم بگیرد.
همانطور که رجب‌زاده دستیار عنایتی در کنفرانس خبری تاکید داشت، امروز مهم‌ترین مسابقه فصل نفت مسجد سلیمان در پیش است.
برنده 22 گرند اسلم و نفر شماره یک تنیس جهان اعتراف کرد که می‌خواهد در بازی های المپیک 2024 شرکت کند.
کاراته‌کاهای ایرانی حاضر در روز پایانی مسابقات لیگ جهانی کاراته وان جوانان فجیره 2023 موفق به کسب یک مدال طلا و دو مدال برنز شدند.
تنیسور آمریکایی، در مورد پیروزی هیجان‌انگیزش برابر قهرمان 22 گرند اسلم در دور دوم تنیس آزاد استرالیا 2023 اظهارنظر کرد.
در ترانه جدید و کنایه‌آمیز شکیرا که مشخصا بر علیه جرارد پیکه است، او از یک جمله استفاده می کند که برای بسیاری ابهام‌آمیز بود.
قهرمان 22 گرند اسلم،گفت این یک هدیه برای او است که یک سال دیگر فعال باشد.
امیررضا معصومی در دو دیدار مرحله گروهی 22 امتیاز از رقبا گرفت و حتی یک امتیاز هم به حریفانش نداد.
یک جوان فلسطینی 22 ساله به اتهام تلاش برای حمله با سلاح سرد در شمال کرانه باختری به ضرب گلوله یک نظامی صهیونیست به شهادت رسید.
یک جوان فلسطینی 22 ساله به اتهام تلاش برای حمله با سلاح سرد به نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری، به ضرب گلوله آنها به شهادت رسید.
رافائل نادال قهرمان 22 گرنداسلم و نفر دوم رنکینگ جهانی درباره هموطن 19 ساله‌‌ و نفر نخست تنیس حرفه‌ای مردان جهانی اظهارنظر کرد.
مانیتور هوشمند ۳۲ SQ ۷۸۰ S ال جی به یک صفحه نمایش ال سی دی ۳۲ اینچی با نرخ رفرش ۶۰ هرتز و سیستم عامل WebOS ۲۲ مجهز شده است.
حدود 42 روز قبل، یک دختر 22 ساله اصفهانی که به همراه خانواده خود به شیراز سفر کرده بود، در معالی آباد شیراز ناپدید شده و تاکنون خبری از وی در دست نمی باشد.
حدود 42 روز قبل، یک دختر 22 ساله اصفهانی که به همراه خانواده خود به شیراز سفر کرده بود، در معالی آباد شیراز ناپدید شده و تاکنون خبری از وی در دست نمی باشد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۸۲۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۵۹۱ تن از ایشان وخیم است.
فدراسیون فوتبال الجزایر اعلام کرد که تیم ملی این کشور با درخواست یک بازی دوستانه با تیم ملی ایران موافقت کرده و دو تیم قرار است روز دوازدهم ژوئن (22 خرداد) در شهر دوحه قطر به مصاف یکدیگر بروند.
22 ساعت در پرواز باشیم و پس از یک بازی برگردیم؟ نرمال نیست. استقبال می‌کردیم اگر(در اروگوئه) با اروگوئه، آرژانتین و برزیل بازی می‌کردیم!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ