حکم رئیس فدراسیون گلف از سوی وزارت ورزش ورزش و جوانان ابلاغ شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دانشگاه شریف و معاونت علمی ریاست جمهوری به اظهارات روز گذشته مدیر رصدخانه مهاجرت ایران درباره قطع حمایت های مالی و حکم تخلیه ساختمان واکنش نشان دادند.
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، بعد از ظهر امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کرد.
ریاست جمهوری عراق به اظهارات مداخله جویانه سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در انتقاد از عملکرد عبداللطیف رشید در لغو حکم صادره سال ۲۰۱۳ درباره اسقف کلیسای کاتولیک کلدانی واکنش نشان داد.
رییس فدراسیون کشتی حکم سرپرست جدید انستیتو کشتی را صادر کرد.
محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه درخصوص صدور دستور رسیدگی مجدد به موضوع ابطال انتصاب «میثم لطیفی» گفت: حکم ابطال انتصاب «میثم لطیفی» در دیوان عدالت اداری با استناد به «ماده ۹۱ قانون تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری» یک ایراد شکلی به تصمیم ریاست جمهوری بود که اگر این ایراد مرتفع شود، دیگر مانع قانونی هم وجود نخواهد داشت.
با حکم رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، جواد حسین زاده از ریاست مرکز آمار ایران برکنار و داریوش ابوحمزه به عنوان سرپرست جدید منصوب شد.
طبق اعلام این رأی، انتصاب میثم لطیفی به ریاست سازمان اداری و استخدامی کشور به دلیل عضویت وی در دانشگاه امام صادق(ع) به عنوان یک نهاد غیردولتی و غیرانتفاعی، غیرقانونی است و از این روی حکم انتصاب وی که از سوی رییس جمهور کشورمان صادر شده بود، ابطال می‌شود.
هیئت عمومی دیوان عدالت اداری رأی به ابطال حکم "میثم لطیفی" رییس سازمان اداری استخدامی کشور داد؛ لطفی شهریور ۱۴۰۰ با حکم رییس‌جمهور به ریاست سازمان اداری و استخدامی منصوب شده بود.
دستورالعمل «نحوه اعمال ریاست و نظارت مقامات قضایی بر ضابطان دادگستری» در راستای اجرای ماده ۳۲ قانون آیین دادرسی کیفری به منظور تعیین ساز و کار و چهارچوب همکاری ضابطان با مقامات قضایی و استفاده بهینه از توان و ظرفیت ضابطان دادگستری در تحقق عدالت قضایی، از سوی رئیس قوه قضاییه در ۱۷ ماده و ۴ تبصره ابلاغ شد.
دستورالعمل «نحوه اعمال ریاست و نظارت مقامات قضایی بر ضابطان دادگستری» در راستای اجرای ماده ۳۲ قانون آیین دادرسی کیفری به منظور تعیین ساز و کار و چهارچوب همکاری ضابطان با مقامات قضایی و استفاده بهینه از توان و ظرفیت ضابطان دادگستری در تحقق عدالت قضایی، از سوی رئیس قوه قضاییه در ۱۷ ماده و ۴ تبصره ابلاغ شد.
با حکم مصیب امیری، ولی تیموری به سمت ریاست مرکز معرفی فرهنگی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری منصوب شد.
رئیس‌جمهور در حکم انتصاب داوود منظور به ریاست سازمان برنامه و بودجه فعال‌سازی و برگزاری مستمر جلسات شورای اقتصاد را به وی واگذار کرد.
یکی از اعضای ارشد تیم حفاظت حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری گفت: «محافظ یاد شده عضو تیم حفاظت از آقای خاتمی نبود و جزو نیروهای حفاظت فیزیکی از ساختمان ریاست جمهوری بود. او به خاطر دیدگاه هایی که نسبت به آقای خاتمی داشت، قصد داشت آقای خاتمی را ترور کند و در این راستا از چند تن از مراجع نیز مترصد دریافت حکم شرعی در این راستا بود.»
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه حکم دیوان کیفری بین المللی علیه رئیس جمهور این کشور را تحریک آمیز توصیف کرد.
با وجود گذشت بیش از ۴۰ روز از برگزاری انتخابات فدراسیون گلف، هنوز حکم ریاست حمید عزیزی برای دومین دوره ریاست در این فدراسیون صادر نشده است.
با وجود گذشت بیش از ۴۰ روز از برگزاری انتخابات فدراسیون گلف، هنوز حکم ریاست حمید عزیزی برای دومین دوره ریاست در این فدراسیون صادر نشده است.
امیر عزیزی‌پور که در ۱۲ دی با حکم اعضای مجمع به عنوان رییس فدراسیون اسکواش انتخاب شده بود پس از گذشت بیش از یک ماه حکم ریاست خود را از سوی وزیر ورزش و جوانان دریافت کرد.
رئیس هیئت کشتی استان تهران و توابع صبح امروز با حضور در محل فدراسیون کشتی، حکم ریاست خود را از علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی دریافت کرد.
سردار حسین رحیمی از ۱۶ مرداد ماه سال ۱۳۹۶ با حکم سردار حسین اشتری، فرمانده وقت پلیس کشور فعالیت خود به عنوان رئیس پلیس تهران بزرگ را آغاز کرده بود. مسئولیتی که تا امروز و با انتقال او به مجموعه فراجا ادامه داشت. از این پس نیز رحیمی به عنوان رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا که یکی از پلیس‌های تخصصی و تازه تاسیس در مجموعه فراجا محسوب می‌شود به فعالیت خود ادامه خواهد داد. پیش از رحیمی، سردار رضائیان ریاست پلیس امنیت اقتصادی فراجا را برعهده داشت.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۸۴۷۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۰۲ هزار و ۵۹۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
رئیس فدرال رزرو بار دیگر بر عزم خود برای کاهش تورم تاکید کرد و گفت که از افزایش نرخ بهره تا زمانی که قیمت‌ها شروع به کاهش کنند، حمایت خواهد کرد.
با حکم فرماندهی معظم کل قوا سردار سرتیپ پاسدار مجید خادمی به ریاست ساحفاسا (سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) منصوب شد. سردار خادمی پیش از این، رئیس سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بود.
مواضع کلی در قوه قضائیه از ناحیه ریاست قوه قضائیه بیان می‌شود و بر اساس اجازه رئیس قوه قضائیه، سخنگوی این دستگاه هم در بیان مواضع کلی می‌تواند ورود داشته باشد. ما اعتقاد داریم اگر نقصی در حجاب است، باید با فرهنگ سازی و آموزش برطرف شود و در مورد حجاب باید اندیشمندانه و بدون عجله و شتاب عمل کرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمد خزاعی را به ریاست سازمان سینمایی منصوب کرد تا خزاعی در جایگاه پانزدهمین مدیری که در تاریخ جمهوری اسلامی بر این کرسی حساس تکیه زده، مامور به تغییرات در ساختار سینمای ایران شود؛ ماموریتی که در حکم انتصاب خزاعی به آن اشاره شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ