اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی سابق تیم ملی ایران، حالا در آستانه پذیرش سمتی هیجان انگیز در کشورش یعنی کرواسی قرار گرفته است.
سرمربی سابق تیم‌های ملی کرواسی و فنلاند یکی از گزینه‌های حضور در تیم ملی فوتسال ایران و حضور در کادر فنی وحید شمسایی است.
باید قبول کرد اگر مهدی طارمی و حلقه احتمالی دوستانش در تیم ملی نبودند، کارلوس کی‌روش در رؤیا هم فکر بازگشت مجدد به فوتبال و حضور دوباره در جام جهانی را نمی‌دید. اصرار طارمی به «نامناسب»‌بودن دراگان اسکوچیچ و «مناسب»‌بودن کارلوس کی‌روش کاری کرد تا نهایتا مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش برای بازگشت کارلوس کی‌روش راضی شوند.
از آبادان خبر می‌رسد که شرایط چند گزینه خارجی توسط مسئولان صنعت نفت در حال بررسی است و آن‌ها در حال حاضر با یک مربی برزیلی به شکل جدی در حال مذاکره هستند،
در زمان حضور شاگردان کارلوس کی‌روش در وین، دستیاران خارجی اسکوچیچ نیز در پایتخت اتریش حضور یافتند و طلب‌شان را تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را از مدیران فدراسیون دریافت کردند.
کمیته فنی فدراسیون فوتبال که طی روز‌های پایانی کار میرشاد ماجدی فعالیت پرحاشیه‌ای را دنبال کرده بود، بعد از حضور مهدی تاج کاملا از دور کار خارج شد و حتی انتخاب و برکناری سرمربی تیم ملی بدون مشورت با این اعضا صورت گرفت.
یک رسانه عراقی به نقل از برخی منابع خود مدعی شد که رئیس فدراسیون فوتبال عراق، مانع از حضور اسکوچیچ در تیم ملی این کشور شده است.
با ترک هتل المپیک از سوی دراگان اسکوچیچ او در یکی از مناطق شمالی تهران در انتظار است تا اقامت خود را در ایران به پایان برساند.
موضوع پیوستن اسکوچیچ به استقلال البته تازه نیست و برخی افراد که با این مربی در ارتباط هستند در سال‌های گذشته نیز تلاش فزاینده‌ای داشتند تا این مربی به نیمکت استقلال برسد که تلاش آن‌ها نتیجه نداشت.
سرانجام 24 ساعت پس از قطعی شدن حضور کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی فدراسیون فوتبال این خبر را اعلام کرد.
سرمربی کروات برای تعیین و تکلیف مالی قراردادش به فدراسیون مراجعه کرد و قرار است همه چیز هفته آینده مشخص شود.
سرپرست کنونی تیم ملی به ماجرای برکناری دراگان اسکوچیچ و حضور دوباره کارلوس کی‌روش پرداخت.
جنگ اعضای هیات رئیسه برای ماندن اسکوچیچ و یا بازگشت کی روش در شرایطی به اوج خود رسیده است که تیم ملی زمان زیادی تا شروع اردوی شهریورماه و بعد از آن حضور در جام جهانی ندارد و باید خیلی زود تکلیف سرمربی مشخص شود.
میرشاد ماجدی پس از اتمام جلسه اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و در شرایطی که پیش از دیگر اعضا، ساختمان فدراسیون را ترک کرد، در جمع خبرنگاران حاضر به پاسخگویی نسبت به بحث‌های مطرح شده درباره برکناری اسکوچیچ و حضور کارلوس کی روش در تیم ملی نشد.
صبح فردا اولین جلسه هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال با حضور اعضای جدید قرار است برگزار شود و احتمال دارد این جلسه خروجی‌های مهمی داشته باشد.
با وجود این که رئیس فدراسیون فوتبال توافقاتی با سرمربی پیشین تیم ملی داشته اما هنوز موانعی وجود دارد که اجازه نداده قرارداد با مرد پرحاشیه پرتغالی برای حضور روی نیمکت تیم ملی امضا شود.
فدراسیون فوتبال قصد دارد از بازیکنان مدنظر دراگان اسکوچیچ برای انجام مراحل حضور در سفارت اتریش و همراهی تیم ملی دعوت کند.
مدیرتیم ملی فوتبال ایران توضیحاتی درباره آخرین وضعیت این تیم ارائه کرد.
سرمربی تیم ملی معتقد است از بازی با تیم‌های بزرگ فرار نمی‌کند.
ملی‌پوشان فوتسال کشورمان در دیداری تدارکاتی برابر رقیب خود به برتری رسیدند.
تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی و داخلی خود برابر مقاومت به پیروزی رسید.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ آتش سوزی گسترده در کارخانه رنگسازی/ کشف ۱۸۰ کیلو حشیش در فارس/ سردسته باند سارقان خشن در ایستگاه مرگ/ ۶ کشته در سقوط مرگبار وانت مزدا به دره/ قاتل افسر پلیس دستگیر شد/ سرقت گوشی به سفارش مالخر/ متهم: دخترک را کنار دیوار خفه کردم!/ همدستی مادر و پسر برای قتل پدر
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۹۵۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۵ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۴۱۳ تن از ایشان وخیم است.
ماجدی ابتدا قصد نداشته اسکوچیچ را به حضور بپذیرد و اعلام کرده به حدی از دست او به خاطر مصاحبه های پخش شده از تلویزیون شاکی است که ترجیح می‌دهد فعلاً با او روبرو نشود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ