از نی‌های نوشیدنی گرفته تا کفپوش های حرفه‌ای سالن‌های ورزشی، انواع توپ‌های ورزشی و لوازم مختلف رشته‌های تخصصی، خودروهای سواری و اتومبیل‌های مسابقه، اسباب‌بازی‌ها ، طناب‌ها و سیم‌ها، بسته‌بندی‌ها، فرش و لوله و ... با پروپیلن ساخته می‌شود
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید مصطفی میرسلیم نوشت: دولت باید به جای تکذیب مکرر افزایش قیمت سوخت، صریحا به ‎مردم یادآوری کند که قیمت سوخت و انرژی با توجه به سقوط ‎ارزش پول ملی، از ابتدای دولت یازدهم تا کنون، به یک دهم کاهش پیدا کرده و این سرمایه ملی تاراج و تبدیل به دود می‌شود و آلودگی آن به حلقوم همه می‌رود؛ و باز اگر جرات ‎اصلاح ندارد، صادقانه از مردم بخواهد: "اقلا ‎اسراف نکنید!"
در میان نمایندگان فعلی مجلس یازدهم تنها سید مصطفی میرسلیم نماینده جنجالی تهران که متولد ۱۳۲۶ است به خاطر سن بالای ۷۵ سال دیگر نمی‌تواند کاندیدای انتخابات شود و باید از نمایندگی مجلس خداحافظی کند، اما سایر نمایندگان منع شرایط سنی ندارند.
ماشین همسر سیدمصطفی تاج‌زاده این روز‌ها به منزله عصای دستی برای جابه جایی او و به ویژه طی کردن مسیر منزل تا اوین است. یک دستگاه پژو ۲۰۶ قدیمی که حاصل سال‌ها سلامت اقتصادی خانواده تاج‌زاده است، اما امروز به گفته فخری محتشمی در مقابل چشم دوربین‌های نظارتی اوین و سالن ملاقاتش، خودروی وی، مورد تهاجمی کینه توزانه قرار گرفت و تخریب شد!
دفتر سید مصطفی میرسلیم، نماینده مجلس و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه تندی به صداوسیما نوشت: «دست­ در­ دست هم، مباحث مطرح شده آقای میرسلیم را به استهزاء می‌­گیرید»
دفتر سید مصطفی میرسلیم در پاسخ دوم خود به محسن پیرهادی، نماینده مجلس، گفته است: گرچه پرسش ما از ایشان بی‌پاسخ ماند ولی اعوجاج در کلام او به بهانهٔ توهّم «تخریب وی» نیز تأمل برانگیز است! و چنان از دادن جواب می‌هراسد که ناشیانه بند را به آب می‌دهد و می‌گوید که اگر سندی دارید در رسانه‌ها منتشر کنید؛ در صورتی اساسا بحث سند نبود و صرفا دریافت پاسخ یک پرسش مطرح بود که همچنان بی‌جواب ماند.
به مناسبت شصتمین سالگرد تاسیس حزب موتلفه اسلامی، و در آستانه سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، اعضای این حزب با حضور در حسینیه جماران، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی با حجت السلام والمسلمین سید حسن خمینی دیدار کردند. به نظر می‌رسد مصطفی میرسلیم که مدتی است با اظهارنظرهای جنجالی خبرساز شده در این دیدار حضور نداشته است. حمیدرضا ترقی درباره احتمال حمایت مجدد موتلفه از مصطفی میرسلیم در انتخابات ۱۴۰۲ گفته بود: هنوز بازنگری نکرده‌ایم و دیر هم نشده؛ چراکه در حال بررسی عملکرد‌ها هستیم.
دبیر کل حزب الله در سخنانی به مناسبت هفتمین سالگرد شهادت مصطفی بدر الدین از فرماندهان حزب الله، به تمجید از این شهید پرداخت.
سخنرانی دبیر کل حزب الله لبنان به مناسبت هفتمین سالروز شهادت مصطفی بدرالدین از فرماندهان حزب الله آغاز شد.
مراسم رونمایی از چهارمین کتاب شهید کشتی‌گیر سید مصطفی میرشاکی امروز با حضور رئیس فدراسیون، رئیس بسیج ورزشکاران، خانواده شهید، نویسنده کتاب در فدراسیون برگزار شد.
حضرت آیت الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت پدر سیدمصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران، ری و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفتند.
سید مصطفی علوی بیان کرد: حاکمیت شرکتی در بسیاری از کشورهای دنیا به شکل قانون و مکمل قانون تجارت و شرکت‌داری است و به عنوان یک قانون مترقی محسوب می‌شود. تمامی نیازهایی که در راستای شرکت‌داری و هدایت شرکت ها لازم بود به اصلاحیه دستورالعمل حاکمیت شرکتی اضافه و اصلاحات لازم برای آن انجام شده است. به جرات می‌توان گفت این دستورالعمل از جمله دستورالعمل‌هایی است که بر روی آن بسیار کار شده؛ زیرا الزاماتی چون حفظ منافع سهامدار، قابلیت اجرایی و مطابقت با منابع روز دنیا دارد.
آیت الله سید مصطفی محقق داماد رئیس گروه مطالعات اسلامی فرهنگستان علوم در خصوص اهمیت توجه به این‌که فلسفه و الهیات سرآمد دانش‌ها است، اظهار کرد: ما در ایران بدبخت‌شده جهل دینی هستیم و واقعاً بلایی بالاتر از جهل مقدس نیست. اگر جهل سبقه دینی داشته باشد، بلایی به سر می‌آید که الان در ایران شاهد هستیم. حتی اگر کسی می‌خواهد بی‌دین نیز شود، باید الهیات بداند.
آیت الله سید مصطفی محقق داماد در نامه ای سرگشاده به قضات کشور تاکید کرد: باعث تاسف است که در این ایام افرادی از ذوی المناصب بدون هیچگونه آشنایی با الفبای قضاوت و آگاهی از صعوبت امر نسبت به دستگاه قضایی تعیین تکلیف می‌کنند، و به آنان امر و نهی می نمایند یکی تسریع می خواهد و دیگری تغلیظ می طلبد! ولی اطمینان دارم که اینگونه فضا سازی‌های غیرکارشناسانه و غیر مسئولانه هرگز تاثیری در قضات شریف و خردمند و شجاع و با تقوا نخواهد داشت و موجب بی احتیاطی و خدای ناکرده تساهل در اعراض و نفوس نمی گردد.
آیت الله سید مصطفی محقق داماد در نامه‌ای سرگشاده به قضات کشور تاکید کرد: در این ایام که کشورمان با بحران ناآرامی مواجه است و تمام مشکلاتی که موجباتش را ناتوانی دولت‌ها فراهم ساخته اند امروز به دامن دستگاه قضایی سرازیر شده، قضات کشورمان را با امتحانی عظیم روبرو ساخته است. امتحانی که ناظرین آن عموم احاد ملت ایران و داور نهایی آن پروردگاه متعال است. الیس الله باحکم الحاکمین!
سید مصطفی هاشمی طبا: مسائل کشور را نشناسیم تغییر قانون و گفتگو هیچ مشکلی را حل نمی‌کند/ دیدار‌های این روز‌ها برای امتیاز گیری است/ چیزی از کمیته حقیقت‌یاب به دست نمی‌آید
سید مصطفی میرسلیم صبح امروز سه شنبه 30 آبان بعد از حضور در بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست از غرفه شرکت ملی مس بازدید و در جریان اقدامات زیست محیطی این شرکت قرار گرفت.
یک عضو چارچوب هماهنگی شیعی عراق تاکید کرد: جریان صدر به رهبری مقتدی صدر خواهان ادامه دوران نخست وزیری مصطفی الکاظمی است.
همسر سید مصطفی تاجزاده در دومین نامه خود به محسنی اژه ای رئیس قوه قضائیه نوشت: اینجانب ضمن اعلام بی خبری محض از همسر عزیزم طی هفته ای که گذشت، مراتب نگرانی شدید خود و خانواده تاجزاده را خدمت شما و عموم‌ هموطنان عزیز اعلام می دارم .
همسر سید مصطفی تاجزاده در دومین نامه خود به محسنی اژه ای رئیس قوه قضائیه نوشت: اینجانب ضمن اعلام بی خبری محض از همسر عزیزم طی هفته ای که گذشت، مراتب نگرانی شدید خود و خانواده تاجزاده را خدمت شما و عموم‌ هموطنان عزیز اعلام می دارم .
همسر سید مصطفی تاجزاده در نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضائیه نوشت: سلامت همسرم به دلیل بیش از یک‌ماه روزه داری در اعتراض به اقدامات غیرقانونی در مخاطره جدی قرار دارد.
هموطنان می‌توانند برای استعلام وضعیت دهک‌بندی خود با شماره تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ تماس بگیرند.
۳ شـرط برای بخشیدن مرد اعدامی
ترافیک نیمه‌سنگین در ۹ جاده بین‌شهری
عباس عبدی به ارزیابی دلایل بازداشت سید مصطفی تاج‌زاده پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ