سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از انجام ۲۵ ماموریت توسط این جمعیت طی یک هفته اخیر خبر داد و گفت: بیشترین عملیات با ۱۴ مورد مربوط به حوادث جاده‌ای است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضاپیمای لونا ۲۵ روسیه که روز جمعه به فضا پرتاب شده تا به قطب جنوب ماه برود، نخستین عملیات اصلاح مسیر پرواز را انجام داد و سیستم پیشرانش آن به مدت ۴۶ ثانیه روشن شد.
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه ۴۷۰ هزار خدمت بهداشتی و درمانی به حجاج ایرانی ارائه شده است، گفت:همه زائران با سلامت کامل حج را انجام داده‌اند.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: در ۲۵ روز گذشته بیش از ۱۱۳ هزار و ۲۹۵ خدمت درمانی و امدادی به حجاج ایرانی در مکه و مدینه ارائه شده است.
آزمون توانست با همان پاس گل تاثیرگذاری خود را به نمایش بگذارد و مانع از شکست لورکوزن در بازی رفت شود. نکته جالب اینکه دمیربای بعد از گل لورکوزن تشکر جداگانه‌ای از آزمون بابت پاس گل انجام داد.
کریمی رئیس هیئت مدیره استقلال گفت: حذف استقلال از آسیا صحت ندارد؛ تا ۲۵ خرداد زمان داریم؛ بارگذاری مدارک هم انجام شده است؛ اگر نامه‌ای از سوی AFC مبنی بر حذف استقلال از آسیا آمده منتشر کنند.
مدیرکل موزه‌ها گفت: از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱ تا پایان روز ۱۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۲، نزدیک به ۶ میلیون بازدید از موزه‌ها و اماکن فرهنگی تاریخی انجام شد.
سخنگوی طرح‌های نوروزی ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر گفت: در طرح امداد نوروزی امسال، به بیش از ۲۵ هزار نفر، امدادرسانی شده است.
پژوهشی که بر روی بیش از ۷۰۰ هزار زن در ایالات متحده و اروپا انجام شد، نشان داد در افرادی که تابع رژیم غذایی مدیترانه‌ای هستند، خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی و مرگ ۲۵ درصد کمتر است.
صارمی با تاکید بر ممنوعیت عملیات تخریب و گودبرداری از ۲۵ اسفند ماه، اظهار داشت: انجام هرگونه عملیات اجرایی بجز تمهیدات لازم برای افزایش ایمنی، اجرای سازه نگهبان و پایدارسازی جداره گود زیر نظر مهندس ناظر پروژه و با اعلام قبلی به اداره کل معماری و ساختمان شهرداری تهران، در بازه زمانی ۲۵ اسفند ماه سال جاری تا ۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ ممنوع خواهد بود.
سوخو ۲۵ یکی از پراستفاده‌ترین جنگنده‌های روسیه در میدان نبرد اوکراین است که نمونه‌های قدیمی‌تر آن برای فرار از رادار و پدافند دشمن مجبور به پرواز و انجام عملیات در ارتفاع پایین بودند.
سید ابراهیم رئیسی عصر امروز ۲۴ بهمن پیش از عزیمت به چین در فرودگاه مهرآباد درباره اهداف این سفر اظهار کرد: این سفر به دعوت رئیس جمهور جمهور محترم چین انجام می‌شود و در آن، اجرایی شدن سند راهبردی ۲۵ ساله که بین ایران و چین به امضاء رسیده، دنبال خواهد شد.
شاهرود- یک‌بار دیگر ماجرای قطع درختان در شاهرود اعتراض برخی شهروندان را به دنبال داشته است قرائن و شائبه‌های مطرح شده خبر از انجام این کار از سوی شهرداری می‌دهد.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: مقرر شده تا شناسایی اراضی، الحاق، تفکیک، طراحی و آماده سازی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعت توسط بنیاد مسکن انجام شود.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.
مینو محرز گفت: به دلیل نبود آگاهی دقیق در جامعه و انگ بیماری هنوز افراد از مراجعه به مراکز مشاوره و درمان ایدز خودداری می‌کنند و حتی گاهی پزشکان هم در تشخیص علائم دچار اشتباه می‌شوند، و ممکن است برای بیمار آزمایش ایدز تجویز نکنند، یا حتی ممکن است فرد بخاطر انگ بیماری نسبت به انجام آزمایش اقدام نکند.
شاگردان کارلوس کی‌روش آخرین تمرین خود پیش از دیدار برابر انگلیس را ۲۵ ساعت و نیم قبل از این مسابقه انجام می‌دهند.
رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه ۳۵ درصد از وسایل نقلیه در کشور فرسوده است، گفت: روزانه ۲۵ میلیون سفر در کلانشهر تهران انجام می‌شود که ۸ برابر ظرفیت معابر است.
تیم ملی ایران طبق برنامه آخرین بازی تدارکاتی خود را مقابل تونس در قطر انجام می‌دهد.
زمان معارفه آنلاین شرکت ۶۰ میلیارد تومانی مشخص شد تا عرضه اولیه ۲۵ درصد از سهام آن در آینده نزدیک انجام شود. جزییات این شرکت را در این مطلب می خوانیم.
براساس این گزارش پرواز شماره ۳۴۴۴ ایران ایر که قرار بود شب گذشته در ساعت ۲۲:۲۵ فرودگاه تبریز را به مقصد تهران ترک کند به دلیل این موضوع با تاخیر انجام شد.
جمهوری اسلامی ایران کمتر از ۲ درصد ظرفیت اتمی جهان را در اختیار دارد، اما ۲۵ درصد بازرسی جهان را در جمهوری اسلامی ایران انجام شده است و برجام را با تخریب و زیر سوال بردن زیر ساخت هسته‌ای شروع کردند.
اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران کمتر از ۲ درصد ظرفیت اتمی جهان را در اختیار دارد، اما ۲۵ درصد بازرسی جهان در جمهوری اسلامی ایران انجام شده است و برجام را با تخریب و زیر سوال بردن زیر ساخت هسته‌ای شروع کردند.
سرهنگ شریفی گفت: اگر بعد از سه ماه راننده دوباره شروع به رانندگی کرد و تخلفات حادثه ساز انجام داد و رفتار وی اصلاح نشد، این بار در صورت رسیدن جمع نمرات منفی به ۲۵ برسد شش ماه گواهینامه وی ضبط می‌شود.
مدتی است که در شبکه های اجتماعی مطالبی دست به دست می شود که مضمون آن بیانگر مصرف بسیار زیاد برق یخچال فریزرهای خانگی است؛ مطالبی که در آنها ادعا می شود مصرف یک دستگاه یخچال فریزر خانگی به به تنهایی از 200 کیلووات ساعت بیشتر است و لذا مشترکان خانگی امکان مصرف برق در چارچوب الگو را ندارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ