مدتی است که در شبکه های اجتماعی مطالبی دست به دست می شود که مضمون آن بیانگر مصرف بسیار زیاد برق یخچال فریزرهای خانگی است؛ مطالبی که در آنها ادعا می شود مصرف یک دستگاه یخچال فریزر خانگی به به تنهایی از 200 کیلووات ساعت بیشتر است و لذا مشترکان خانگی امکان مصرف برق در چارچوب الگو را ندارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ماده ۲۹ قانون هوای پاک و میزان جریمه خودرو‌های متخلف گفت: تولید صدای نامتعارف یا ناهنجار از بوق‌های شیپوری، لوله اگزوز، سامانه صوتی یا بلندگوی منصوب در وسایل نقلیه مانند آن تخلفی است که در صورت ارتکاب از سوی رانندگان خودرو‌ها در مرتبه اول شامل ۱۰۰ هزار تومان جریمه نقدی، در مرتبه دوم ۲۰۰ هزار تومان و برای بار سوم ۳۰۰ هزار تومان خواهد شد.
مهدی عبداللهی ناظر موقوفات مدرسه مروی گفت: الآن ما در کوچه مروی حدود صد مغازه داریم؛ ولی سرقفلی آن‌ها به سبب قانون اصلاحات ارضی واگذار شده است. خیلی‌ها می‌گویند اوقاف یا متولی موقوفات خیانت کرده و سرقفلی‌ها را فروخته است در حالی که ما اصلا به کسی چیزی نفروختیم بلکه مال وقفی را به افراد واگذار کردند و ما تنها می‌توانیم اجاره بسیار کمی بابت این موقوفات از آن‌ها بگیریم که تقریبا نزدیک به هیچ است.
بر اساس گزارش پارتیزان، قایق انتحاری ALBATROS ساخت ASELSAN قادر به حمل محموله ۲۰۰ کیلوگرمی با حداکثر سرعت ۷۰ کیلومتر بر ساعت است. این قایق که با اثر حرارتی و راداری کمی طراحی شده توانایی اجرا حمله خودمختار تکی یا گروهی را دارد.
در ماه محرم و صفر بیشتر مردم کشور‌های مسلمان مشغول عزاداری و نذری هستند و انواع و اقسام نذری‌ها را برای نهار یا شام یا صبحانه پخش می‌کنند.
مشاهده یک زلزله ماهی یا پاروماهی در طبیعت بسیار نادر است، زیرا این حیوان ترجیح می‌دهد در آب‌هایی با عمق بین ۲۰۰ تا ۱۰۰۰ متر زندگی کند. در موارد بسیار نادر، پاروماهی به سمت سطح آب می‌آید و در این زمان‌ها امکان مواجهه با آن‌ها وجود دارد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: براساس پیگیری‌هایی که از سامانه داخلی مجلس و همچنین پرس وجو از برخی نمایندگان داشتم، نمایندگان گفتند ۲۰۰ امضا برای استیضاح ثبت نشده است. من نمی‌دانم استیضاح منتفی شده یا نه، ولی اعلام وصول نشده است.
ظرفیت پالایشی کشور ما بنا به اعلام مسوولان وزارت نفت، حدود ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه در روز است که به طور میانگین نزدیک به ۲ میلیون بشکه از تولید نفت روزانه ما به مصرف داخلی می‌رسد که در زمان اورهال یا تعمیرات اساسی پالایشگاه‌ها این میزان کمی کاهش می‌یابد؛ بنابراین منطقی نیست که روزی نهایتا ۳ میلیون بشکه تولید کنیم، ۲ میلیون بشکه در داخل مصرف کنیم و حدود ۱.۶ میلیون بشکه هم صادر کنیم. به نظر می‌رسد این عدم تطابق، ناشی از فروش بخشی از نفت فروش نرفته قبلی ایران باشد.
رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی کرمانشاه می‌گوید: «اهدا کننده و اهدا گیرنده کلیه بیرون از ضوابط انجمن بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان برای اهدای کلیه توافق می‌کنند.»
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: با انتقال متهم به مقر پلیس، وی به جرم ارتکابی معترف و اظهار داشت روزانه ۲۰۰ هزار دلار یا ارز‌های خارجی از بازار آزاد تهیه می‌کرده است.
شاخص کل بورس امروز با اصلاح بیش از ۶۳ هزار واحدی به جایگاه ۲ میلیون و ۲۱۴ هزار واحد رسید تا به ناحیه‌های حمایت قوی شاخص کل نزدیک شود، حال شاخص کل ناحیه قوی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد را پیشرو دارد و باید دید در معاملات روز یکشنبه می‌تواند آن را حفظ کند یا خیر؟
شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. براساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا "پاک"، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا "قابل قبول (سالم) یا متوسط"، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا "ناسالم برای گروه‌های حساس"، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا "ناسالم برای همه گروه‌ها"، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا "بسیار ناسالم" و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا "خطرناک" است.
مجلس در مصوبه‌ای مقرر کرد که به خانواده‌های فاقد مسکن که از ابتدای سال ۱۳۹۹ به بعد صاحب فرزند سوم یا بیشتر می‌ شوند، به میزان ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه مسکن داده شود.
مجلس در مصوبه‌ای مقرر کرد که به خانواده‌های فاقد مسکن که از ابتدای سال ۱۳۹۹ به بعد صاحب فرزند سوم یا بیشتر می‌ شوند، به میزان ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه مسکن داده شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات نماینده دولت، تاکید کرد: اینکه گفتید مجلس به افزایش حقوق ۲۰۰ میلیونی یا ۴۰۰ میلیونی رای داده اصلا درست نیست و مجلس حداقل پرداختی را ۷ میلیون و۹۲۰ هزار تومان و حداکثر را حدود ۵۶ میلیون تومان پیش بینی کرده است.
وزیر راه و شهرسازی گفت: حدود ۲۰۰ نقطه را از طریق آشکارسازی نقاط یا بهبود مهندسی تا پایان سال و حتی روزهای ابتدایی سال آینده رفع خطر می‌کنیم.
اتاق تزریقات درمانگاه‌ها و مراکز درمانی این روز‌ها برچیده شده و نامش به «سرم‌تراپی» تغییر کرده، حالا یا مراجعه‌کنندگان خودشان تقاضای سرم دارند یا پزشکان برای‌شان تجویز می‌کنند. مراکز درمانی هم با اعلام اینکه برای سرُم تحت قرارداد بیمه‌ها نیستند، فاکتور آزاد تحویل بیماران می‌دهند تا هزینه یک سرم‌تراپی ساده حدود ۳۰۰-۲۰۰ هزارتومان آب بخورد.
شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول (سالم) یا متوسط، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.
محققان می‌گویند این ماده الاستیکی کاملاً به‌تن‌هایی و بدون هیچ‌گونه تحریک یا دخالت بیرونی، می‌تواند ۲۰۰ برابر ضخامتی که دارد، بپرد. محققان یافته‌های خود را نشریه Science Advances منتشر کرده‌اند.
نماینده مردم تربت جام و تایباد در مجلس گفت: ما خیلی اصرار داریم که چرخ را دوباره اختراع کنیم، سوال من از مسئولان اجرایی این است که ۲۰۰ کشور در جهان وجود دارد این‌ها پول ملی و ارز خارجی خود را چگونه مدیریت می‌کنند؟ چرا ما به بانکداری و یا حکومتداری به عنوان یک علم و تخصص اعتقاد نداریم؟ چرا فکر می‌‌کنیم ما تخم دو زرده جهان را آوردیم که می‌توانیم همه امور جهان را اصلاح کنیم.
طبق گزارش واشنگتن پست، این اطلاعات احتمالاً در اواخر سال ۲۰۲۱ با سوءاستفاده از یک آسیب‌پذیری توییتر جمع‌آوری شده‌اند که به کاربران اجازه می‌دهد با در اختیار داشتن آدرس ایمیل یا شماره تلفن سایر افراد، حساب دیگران را در این شبکه اجتماعی پیدا کنند.
یافته‌های مرکز پژوهش‌های مجلس در نسخه‌ای که برای تصویب یکسری سیاست ضدآلودگی ارائه کرده است از «بی قانونی برای ممنوعیت مصرف سوخت غیراستاندارد در صنایع و نیروگاه‌ها» خبر می‌دهد. در این نسخه آمده است: «با توجه به اینکه میزان آلایندگی صنایع و نیروگاه‌ها غالبا به کیفیت سوخت مصرفی آن‌ها مربوط می‌شود، باید چشم انداز مناسبی برای این مهم در برنامه‌های کاهش آلودگی هوا در نظر گرفته شود. به همین خاطر پیشنهاد می‌شود وزارت نفت مکلف شود برای تامین سوخت مصرفی کشور به گونه‌ای برنامه ریزی کند که تا سال ۱۴۰۵ تا شعاع ۲۰۰ کیلومتری کلان‌شهر‌ها هیچ نیروگاه یا صنایعی از سوخت مازوت یا سایر سوخت‌های غیراستاندارد استفاده نکند و تولید انواع سوخت‌های مصرفی کشور براساس استاندارد ملی مصوب، انجام شود.»
وزرای خارجه اتحادیه اروپا در مورد بسته نهم تحریم‌ها بحث خواهند کرد که تقریباً ۲۰۰ فرد و نهاد را به فهرست تحریم‌های بسیار طولانی اتحادیه اروپا اضافه می‌کند. با این حال، مشخص نیست که آیا مجارستان برخی از تصمیمات را مسدود خواهد کرد یا خیر.
با مطالعه روی بیش از ۲۰۰ گرگ خاکستری در پارک ملی یلوستون، مشخص شد که گرگ‌های آلوده به انگل‌های تغییردهنده رفتار با افزایش پرخاشگری و رفتار‌های پرخطر، به احتمال زیاد یا به رهبران گروه تبدیل می‌شوند یا گله را را به کلی رها می‌کنند. یافته‌های جدید نشان می‌دهد که انگل توکسوپلاسما گوندی، میزبان خود را به رفتار‌های پرخطر سوق می‌دهد.
سردار تقی مهری درباره میزان حقوق سربازان در سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: حقوق سربازان سال‌های گذشته و به عنوان مثال سال‌های ۹۷ و ۹۸، حدود ۲۵۰ یا ۲۰۰ هزار تومان بود. اما خوشبختانه کف حقوق سربازی دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سقف آن نیز تا هشت میلیون تومان است.
وزیر صمت در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستیابی به دانش و فن آوری‌های طراحی و ساخت هواپیمای جت ۷۲ نفره در جمع خبرنگاران، به تشریح دستاورد‌های صنعت هوایی کشور پرداخت. به گفته فاطمی امین، کاملا معقول و اقتصادی است که مردم فاصله بین شهر‌هایی با ۱۰۰ یا ۲۰۰ کیلومتر مسافت را با هواپیما‌های ۱۲ نفره و سبک طی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ