وزیرخارجه عربستان سعودی امروز برای دیدار با مقامات ارشد سوریه وارد دمشق خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزرای خارجه، اقتصاد و تجارت و ارتباطات سوریه با رئیس‌جمهور کشورمان دیدار کردند.
رئیس‌جمهور سوریه امروز (پنجشنبه) برای شرکت در اجلاس اتحادیه عرب وارد عربستان شد.
رئیس‌جمهور سوریه امروز (پنجشنبه) برای شرکت در اجلاس اتحادیه عرب وارد عربستان شد.
رئیس‌جمهور سوریه امروز برای شرکت در جلسه اتحادیه عرب به عربستان سفر می‌کند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور در جلسه بازرگانان ایرانی و سوری گفت: اراده دو کشور ایران و سوریه بر توسعه روابط تجاری و سیاسی و اقتصادی در همه حوزه‌هاست.
امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان گفت: اولین محور گفتگوهای رئیس‌جمهور در حوزه مسائل سیاسی فی مابین بود، اراده سران دو کشور بر توسعه هرچه بیشتر همکاری‌ها بود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی گفت: سفر رئیس‌جمهور به سوریه می‌تواند مقدمات و بسترهای ادامه ایفای نقش و همکاری‌ها در دوره سازندگی و بازسازی این کشور را آماده کند.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سفر رئیس‌جمهور ایران به سوریه برای تقویت محور مقاومت اهمیت زیادی دارد.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه در سفر به دمشق در جهت ارتقای دیپلماسی همسایگی و منطقه‌ای تلاش خواهد شد،گفت: سفر به سوریه در راستای روابط راهبردی دو کشور انجام می‌شود.
سخنگوی دولت گفت: فردا رئیس جمهور به دعوت رسمی بشار اسد به کشور سوریه سفر می‌کند، این سفر پس از ۱۳ سال در استمرار دیپلماسی همسایگی دولت سیزدهم و با محوریت تقویت مناسبات دو کشور صورت می‌گیرد.
یک کارشناس سیاسی گفت: لازم است مدیران شرکت‌های اقتصادی خصوصی و دولتی در سفر رییس جمهور به سوریه به صورت پر رنگ حضور داشته و در ملاقات‌ها به طرف سوری معرفی شوند.
یک کارشناس سیاسی گفت: لازم است مدیران شرکت‌های اقتصادی خصوصی و دولتی در سفر رییس جمهور به سوریه به صورت پر رنگ حضور داشته و در ملاقات‌ها به طرف سوری معرفی شوند.
رسانه‎‌های صهیونیستی در گزارش‌هایی به سفر قریب‌‎الوقوع رئیس‌جمهور ایران به دمشق اشاره کرده و آن را رخدادی نگران‌کننده توصیف کرده‌اند.
بنا به اعلام یک رسانه سوری، رئیس‌جمهور ایران هفته آینده به منظور رایزنی در خصوص مناسبات دو جانبه راهی دمشق می‌شود.
رئیس‌جمهور تونس سفیر این کشور در سوریه را ۱۱ سال پس از قطعی روابط منصوب کرد.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی در آخرین روز اقامت خود در دمشق، صبح امروز با بشار اسد، رئیس جمهور سوریه دیدار کرد.
بر اساس متن این سند که امروز شنبه در وب‌سایت رئیس‌جمهور اوکراین منتشر شد، «ولودیمیر زلنسکی» بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه، فیصل مقداد، وزیر امور خارجه سوریه و حسین ارنوس، نخست‌وزیر سوریه را تحریم کرد.
رئیس جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای وقوع حادثه دلخراش زلزله در دو کشور دوست و برادر ترکیه و سوریه را به روسای جمهور و مردم دو کشور تسلیت گفت و آمادگی کشورمان برای ارائه کمک‌های امدادی فوری را اعلام کرد.
«بشار اسد»، رئیس‌جمهوری سوریه امروز -چهارشنبه- دستور شماره ۲۴ سال ۲۰۲۲ متضمن عفو عمومی جنایات ارتکاب شده قبل از تاریخ ۲۱-۱۲-۲۰۲۲ را صادر کرد.
رئیس‌جمهور ترکیه تأکید کرد این کشور از ایجاد کمربند امنیتی ۳۰ کیلومتری در مرزهای جنوبی خود کوتاه نمی‌آید.
رئیس‌جمهور ترکیه در توجیه عملیات نظامی این کشور در شمال سوریه مدعی شد روسیه به تعهداتش در توافق‌نامه سال 2019 درباره خروج و عقب‌نشینی شبه‌نظامیان کُرد از مناطق شمالی سوریه عمل نکرده‌ است.
رئیس‌جمهور ترکیه بار دیگر با ادعای مبارزه با عناصر تروریستی در مناطق شمالی سوریه اعلام کرد آنکارا بر طرح ایجاد منطقه امن در مرزهای جنوبی خود اصرار دارد.
رشد اقتصادی منطقه یورو در سه ماهه اول قوی‌تر از حد انتظار قبلی بود و آمار اشتغال نیز افزایش یافت.
رهبر انقلاب اسلامی در پاسخ به درخواست رئیس‌جمهور ترکیه، مبنی بر همکاری ایران برای مبارزه با گروه‌های تروریستی گفتند: ما در مبارزه با تروریسم مطمئناً با شما همکاری می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ