کوشکی می‌گوید: قوه قضائیه در این حدود ۴ ماه فقط یک نفر را به جرم محاربه اعدام کرده است و بقیه به جرم قتل اعدام شده‌اند و فقط محسن شکاری قتل نکرده بود که اعدام شد که این تعداد با توجه به اتفاقی افتاده ناچیز است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا کوشکی با یک شیرجه مشکوک توانست پنالتی برای گل‌گهر‌ بگیرد و زمینه‌ساز برد تیمش باشد.
شاهرود- یک کارشناس و عضو سابق تیم ملی کشتی ایران، با بیان اینکه ورزشکاران باید از کودکی مورد توجه و پرورش قرار گیرند، گفت: رفع مشکلات ورزشکاران سبب جلوگیری از مهاجرت آن‌ها می‌شود.
پژوهشگران ترکیه‌ای، حسگر کوچکی ابداع کرده‌اند که تازگی غذا‌های پروتئینی مانند گوشت، مرغ و ماهی را در لحظه کنترل می‌کند و داده‌ها را به تلفن همراه هوشمند کاربر می‌فرستد. شاید این حسگر بتواند ایمنی و امنیت غذایی را در سراسر جهان تغییر دهد.
یک عروس دریایی جعبه‌ای استرالیا میزان سم کافی برای از بین بردن ۶۰ انسان بالغ را دارد و از قرن نوزدهم تاکنون تقریبا ۸۰ مرگ در استرالیا بر اثر نیش این حیوان ثبت شده است.
انتشار تصویر یک سرباز زن سعودی با کودکی در آغوش در زمان عملیات خروج غیرنظامیان از سودان، واکنش گسترده و مثبت کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخت. این تصویر روز دوشنبه ۲۴ آوریل (چهارم اردیبهشت) در بندر جده ثبت شده است؛ زمانی که نیروی دریایی عربستان سعودی بیش از ۲۰۰ تن از شهروندان خود و دیگر اتباع خارجی را از کشور بحران زده سودان خارج کرد. یک کاربر در توییتر با همرسانی این تصویر نوشت «چگونه می‌توان باور کرد که این زن که با این مهر و محبت کودکی را در آغوش دارد، مادر او نیست.» گاردین نیز این تصویر در بین برترین تصاویر روز قرار داده است.
یک پزشک درباره مرگ خودخواسته می‌گوید: همین‌که کسی به خودکشی اشاره کوچکی می‌کند، یا درباره آن حرف می‌زند باید مورد توجه قرار بگیرد، حتی گفتن یک جمله در ظاهر ساده مانند این‌که بگوید «دلم می‌خواهد بخوابم و دیگر از خواب بلند نشوم» مهم است و از آن نباید به سادگی گذشت، در بسیاری از موارد آدم‌هایی اقدام به خودکشی می‌کنند که حرف و اشاره‌های آن‌ها جدی گرفته نمی‌شود.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که نوجوانان مبتلا به اختلال تنفسی شبانه آپنه خواب ممکن است مغز‌هایی متفاوت از همسالان خود داشته باشند.
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، فوتبالش را در پستی دفاعی آغاز کرده و ممکن بود هرگز فرصت درخشش به عنوان یک مهاجم تمام عیار را نداشته باشد.
متهم گفت: من از بچگی با سرقت و خلاف بزرگ شدم. از زمانی که ۵سال بیشتر نداشتم. پدرم یک مجرم سابقه‌دار است که او هم از کودکی خلاف را از پدرش یاد گرفته بود. نه‌تن‌ها پدرم و پدربزرگم بلکه عموهایم هم مجرمان سابقه‌داری بودند که حتی شنیده‌ام یکی از آن‌ها وقتی من کوچک بودم اعدام شده است. فقط یکی از عموهایم درس خواند و از ایران رفت، مابقی همه تبدیل به خلافکار شدند. انگار خلاف یک ارثیه شوم است که در خاندان ما به نسل‌های بعدی منتقل شده است. البته این را هم بگویم که دختر‌ها حق انجام خلاف را ندارند.
یک دامپزشک می‌گوید: «گفته شده بود که کوشکی امکان باروری ندارد، در حالی که مساله اصلی هم همین دندان شکسته می‌توانست باشد، چرا که درد ناشی از این شکستگی در گربه‌سانان زیاد و مشکل‌ساز است، علاوه بر این، نگهداری یک حیوان در جایی مثل پردیسان و میان چهار بزرگراه پرتردد برای یک یوزپلنگ بسیار پراسترس خواهد بود و این استرس می‌تواند مانع از باروری شود.»
یک مطالعه جدید شواهدی را نشان می‌دهد که قرار گرفتن زودهنگام در معرض هوای آلوده، ژن‌ها را به گونه‌ای تغییر می‌دهد که منجر به بیماری قلبی در بزرگسالی می‌شود.
محمدصادق کوشکی گفته قوه قضائیه در این حدود ۴ ماه فقط یک نفر را به جرم محاربه اعدام کرده و بقیه به جرم قتل اعدام شده‌اند که این تعداد با توجه به اتفاقی افتاده ناچیز است. همین کوتاهی باعث شده گروهی به بدون ترس هر کاری می‌خواهند، انجام بدهند.
یک رسانه خارجی با کمک هوش مصنوعی میدجورنی، توانسته است تصاویری از دوران کودکی و کهنسالی بازیکنان تیم ملی ایران را طراحی کند.
تیم ملی کرواسی روز جمعه در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی به مصاف برزیل می‌رود و این اصلا چیز عجیبی نیست. دالیچ پس از پیروزی مقابل ژاپن پیش از هر چیزی مقاومت تیمش را ستود.
زنی یک چت بات هوش مصنوعی از خود به شکل یک کودک ساخت، با توجه به دفتر خاطراتش به آن آموزش داد و به این ترتیب با کودکی خود ارتباط برقرار کرد.
ثروتمندترین فرد بریتانیا که از کودکی هوادار منچستریونایتد بوده است، اولین و شاید جدی ترین مشتری دست به نقد شیاطین سرخ می باشد.
یک تحلیلگر سیاسی، پیروزی‌های پی‌ در پی جمهوری اسلامی در منطقه را علت آشوب‌های اخیر عنوان کرد و گفت: آل سعود رقیب ما در منطقه و رژیم صهیونیستی و آمریکا هم به عنوان دشمنان ما برای متوقف کردن این پیروزی‌ها، آشوب‌های داخلی را طراحی کردند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران اعلام کرد: در طبقه هفتم این ساختمان در یک واحد حدوداً ۹۰ متری آتش‌سوزی رخ داده بود که ظاهراً با توجه به شکستن شیشه‌ها انفجار کوچکی نیز رخ داده بوده است.
در حاشیه دیدار پیکان و فولاد خوزستان یک اتفاق ویژه رخ داد که به دیدار علیرضا کوشکی و مجتبی حسینی برمی‌گشت.
رسیدگی به این پرونده از اسفند سال گذشته با گزارش یک آتش‌سوزی مرگبار در خانه‌ای در خیابان پیروزی آغاز شد. پس از گزارش این حادثه بلافاصله مأموران پلیس، اورژانس و آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و مأموران آتش‌نشانی حریق را اطفا کردند و مشخص شد در جریان آتش‌سوزی پسربچه ۴ ساله‌ای جان باخته و زن جوانی هم مجروح شده که از سوی امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شد.
رئیس شبکه دامپزشکی کاشمر گفت: بر اساس گزارش‌های دریافتی از شبکه بهداشت و درمان کاشمر مبنی بر حمله و گزش یک قلاده شغال به چند تن از اهالی روستای قوژد، کارشناسان دامپزشکی با همکاری اداره محیط زیست این شهرستان؛ اقدام به نمونه‌گیری از شغال کشته شده توسط اهالی کردند.
اطلاعات نشان می دهد جعبه کوچکی که در کاوشگر استقامت تعبیه و به مریخ فرستاده شده قادر است در سیاره سرخ به اندازه یک درخت روی زمین، اکسیژن تولید کند.
کوچکی نژاد گفت:‌ «ایران روی متن نظراتی دارد و 7 یا 8 مورد را اصلاح کرده‌ است و به طرف اروپایی داده‌ایم تا آن‌ها مشورت و نتیجه را اعلام کنند.»
مدرسه دوران کودکی او در یک آگهی ترحیم بدون ارائه جزئیاتی درباره شرایط کشته شدن وی، اعلام کرد که «آنتون لیستوپاد» در سال ۲۰۱۹ به عنوان بهترین خلبان نیروی هوایی اوکراین شناخته شد و در عملیات نظامی در شرق کشور شرکت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ