یک عروس دریایی جعبه‌ای استرالیا میزان سم کافی برای از بین بردن ۶۰ انسان بالغ را دارد و از قرن نوزدهم تاکنون تقریبا ۸۰ مرگ در استرالیا بر اثر نیش این حیوان ثبت شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این باغ وحش هولوگرامی با بیش از ۵۰ موجود هولوگرافیک به نمایش گذاشته شده، به یک کشتی نوح مجازی تشبیه شده است.
این موتور‌ها ۶۶ درصد تراکم قدرت بیشتری نسبت به موتور‌های کشش شعاعی موجود در سایر خودرو‌های برقی مرسدس بنز دارند. قوس چرخ‌های ویژن ۱۱۱ موتور‌های شار محوری را در نزدیکی چرخ قرار می‌دهد. پیش بینی می‌شود این خودرو با چهار موتور الکتریکی، مجموع خروجی ۱۳۰۰ اسب بخار را ارائه دهد.
بزرگ‌ترین تغییرات در داخل است، جایی که جدیدترین فناوری‌های موجود در طیف فولکس‌واگن را خواهید یافت، از جمله یکی از بهترین سیستم‌های اطلاعات سرگرمی صفحه لمسی موجود در بازار. چیزی که بدون تغییر باقی می‌ماند.
در ادامه برنامه‌های سفر رسمی به ونزوئلا، دکتر سید ابراهیم رئیسی، به منظور بررسی ظرفیت‌های موجود در ونزوئلا جهت عرضه کالا‌های تولید ایران، در فروشگاه ایرانی «مگاسیس» حضور یافت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این فروشگاه با مدیران آن گفتگو کرد.
برخی از کارشناسان می گویند ورزش نکردن باعث شده فیل های باغ وحش کم تر از فیل های موجود در طبیعت عمر کنند. یوگا می تواند طول عمر را در انسان های مسن افزایش دهد و ویندل باور دارد که یوگا می تواند به فیل ها نیز برای افزایش طول عمر کمک کند.
تاکنون چندین نمونه بسیار خوب از کامپتوسورس در سنین مختلف به‌دست آمده است؛ از بچه‌های کوچک تا نمونه‌های بالغ. ۴۰سال پیش، دانشمندان تصور می‌کردند ردپاهای کرمان، متعلق به چنین موجودی بوده است.
در مجموع، غذاها در چهار گروه بزرگ جای می‌گیرند؛ گروه اول شامل غذا و نوشیدنی‌هایی می‌شود که آب موجود در آنها را تبخیر می‌کنند و در هنگام استفاده در فضا آب مورد نیاز برای مصرف به آنها افزوده می‌شود. نکته جالب اینجاست که پیل‌های تهیه سوخت شاتل برای تولید الکتریسیته اکسیژن و هیدروژن را باهم ترکیب می‌کنند.
این موجود رنگین‌کمانی که نه گیاه است و نه حیوان، سرشار از شگفتی‌های خیره‌کننده است.
ارکیده تقریبا در همه جای سیاره زمین، از استوا گرفته تا قطب شمال، یافت می‌شود. به گفته کارشناسان باغ‌های سلطنتی بریتانیا «کیو»، تقریباً سه برابر بیشتر از گونه‌های پرندگان موجود در جهان، گونه‌های ارکیده وجود دارد. اما این فراوانی باعث ارزانی آن نشده است. ارکیده‌ها همیشه در فهرست گران‌ترین گل‌ها دیده می‌شوند.
علاوه بر معرفی روشی بهینه برای تامین محصولات چوبی، استفاده از چنین موادی سبب می‌شود که بخش مهمی از فرصت‌های موجود در گوشه و کنار جنگل‌ها شناسایی شوند.
استارتاپ هوش مصنوعی Runway که پارسال مدل تبدیل متن به تصویر Stable Diffusion را منتشر کرده بود، حالا مدل جدیدی به‌نام Gen-۱ را ساخته است که می‌تواند ویدیو‌های موجود را از طریق فرمان‌های متن یا تصاویر دیگر تغییر دهد و به سبک‌های متفاوت تبدیل کند.
صخرۀ النصله نمونه‌ای عالی از نیروی خارق‌العاده‌ی طبیعت است. این سنگ غول‌پیکر طوری شکافته شده که انگار یک موجود بیگانه با سلاح لیزری آن را به دو نیم کرده است.
به گفته نماینده دادستان در دادگاه، علاوه بر مستندات و اقاریر موجود در پرونده از گوشی تلفن همراه محمد بروغنی تصاویری استخراج شده است که به وضوح به نقش لیدری وی در اغتشاشات پاکدشت دلالت دارد.
به گفته نماینده دادستان در دادگاه، علاوه بر مستندات و اقاریر موجود در پرونده از گوشی تلفن همراه محمد بروغنی تصاویری استخراج شده است که به وضوح به نقش لیدری وی در اغتشاشات پاکدشت دلالت دارد.
کیهان نوشت: در پرونده محسن شکاری به‌موجب ادله موجود در پرونده، فیلم‌ها و تصاویر ضبط‌شده، اقرار مرتکب و شهادت شهود، نامبرده به قصد جان مردم، آنجا که می‌گوید رفتیم تا مأمور بزنیم- قمه را کشیده و موجب ایجاد ناامنی در خیابان شده به‌نحوی‌که کسبه از ترس مغازه‌ها را بسته و مردم نیز از ترس محل را ترک می‌کنند.
بسیاری از شهروندان مهابادی از قطع آب و برق در جنوب شهر تصاویری را منتشر کرده‌اند. در این میان رسانه‌های داخلی و خارجی به وضعیت موجود در مهاباد پرداختند و هرکدام اتفاقات صورت‌گرفته را با زاویه دید خود بیان کرده‌اند. اما آنچه مسلم است مهاباد امنیتی‌شده است و نیرو‌های بسیاری برای کنترل ناآرامی‌ها در این شهر حضور یافته‌اند.
در یک برنامه اکتشافی دریایی، دانشمندان استرالیایی موفق به کشف دو گونه جدید ماهی در اعماق بین اقیانوس آرام و هند شدند.
سعید چلندری، سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی با بیان اینکه صورت جسد شبیه ایرانی‌ها نیست، ادامه داد: ظاهر این جسد موجود در تصاویر به گونه‌ای نیست که در آن شرایط هواپیما، ارتفاع و در دمای منفی ۶۰ درجه فوت کرده باشد چراکه جسد فردی که در آن اختلاف فشار هوا و به دلیل کمبود اکسیژن فوت کرده‌باشد، باید سیاه شود، اما این جسد ظاهر یک مرگ طبیعی شبیه به سکته را دارد.
دور جدید حملات قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه بر علیه مواضع و مقرهای گروهک‌های تروریستی مستقر در اقلیم شمال عراق از صبح امروز آغاز شده است. بنابر این گزارش در این عملیات‌ها از موشک‌های نقطه‌زن ۳۶۰ نیروی زمینی سپاه و همچنین پهپادهای انتحاری موجود در سازمان رزم این نیرو برای هدف قرار دادن مقرها و اماکن تجمع تروریست‌ها استفاده شده است.
بعد از پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی با گران‌ترین ترکیب موجود در فوتبال جهان آشنا می‌شویم.
تلسکوپ فضایی جیمز وب اولین تصاویر مستقیم خود را از یک سیاره فراخورشیدی تهیه کرده است. جزئیات موجود در این تصویر در نوع خود بی سابقه است.
«علیرضا زمانی» تهران‌شناس و تاریخ‌پژوه از مالک و سازنده این پارک می‌گوید: «با استناد به نقشه‌ها و عکس‌های هوایی قدیمی موجود از تهران، باغ امین‌الدوله یا به عبارتی همان پارک امین‌الدوله حدود ۱۵۰ سال پیش یعنی در اوایل سال ۱۲۹۰ قمری توسط «میرزا علی‌خان امین‌الدوله» ساخته شد. امین‌الدوله وزیر ناصرالدین‌شاه و صدراعظم مظفرالدین‌شاه و از رجال بانفوذ دوران قاجار بود.»
مانی که این موجود در سال ۲۰۱۷ میلادی کشف شد گزارش شده بود که فسیل ریز این جانور دریایی گونی و کیسه مانند می‌تواند قدیمی‌ترین نیای شناخته شده انسان باشد.
وزیر امور خارجه تایوان گفت که چین با تمرینات نظامی در نزدیکی جزیره برای آماده سازی خود و حمله به تایوان و تغییر وضعیت موجود در آسیا و اقیانوسیه استفاده می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ