یک دامپزشک می‌گوید: «گفته شده بود که کوشکی امکان باروری ندارد، در حالی که مساله اصلی هم همین دندان شکسته می‌توانست باشد، چرا که درد ناشی از این شکستگی در گربه‌سانان زیاد و مشکل‌ساز است، علاوه بر این، نگهداری یک حیوان در جایی مثل پردیسان و میان چهار بزرگراه پرتردد برای یک یوزپلنگ بسیار پراسترس خواهد بود و این استرس می‌تواند مانع از باروری شود.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر اطلاعات با بیان اینکه مهم‌ترین نقشه دشمن بی‌ثبات‌سازی و کاهش مشارکت در انتخابات است، گفت: هرچند برای سالگرد اغتشاشات هم برنامه‌هایی دارند، اما هدف اصلی آن‌ها امسال انتخابات است و باید سعی و تلاش همه مجموعه‌ها در جهتی باشد که بتواند اقتدار و پیروزی بزرگ را فراهم کنند.
ریکاردو ساپینتو می گوید که هر کاری برای پیروزی تیمش و صعود به دور بعدی مرحله مقدماتی لیگ کنفرانس انجام می دهد.
رئیس‌جمهور سابق کشورمان با ابراز خوشنودی از اینکه برای همه روشن شده که با دنیا باید تعامل کرد، افزود: خوب است همه فهمیدند راه اصلاح کشور از تعامل با جهان و روابط با همسایگان می‌گذرد، نه با دعوا و نزاع و شعار نوشتن روی موشک. امیدوارم این رویکرد ادامه پیدا کند و فقط به دو، سه مورد ختم نشود و تبدیل شود به حرکتی برای توسعه کشور و تعامل سازنده با جهان. خوب است همه فهمیدند نمی‌شود سفارت آتش زد و دردسر ایجاد کرد.
کایل واکر، مدافع سیتی، بعد از پیروزی مقابل رئال مادرید به تشریح نقطه قوت اصلی تیمش پرداخت.
به نظر می‌رسد اردوغان در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری که کمتر از دو هفته دیگر در 28 ماه مه برگزار می‌شود، دست برتر را دارد. تحلیلگران به واشنگتن‌پست گفتند که بعید به نظر می رسد که کلیچداراوغلو زمینه کافی برای پیروزی در دور دوم را فراهم کند. انتظار می‌رود که آرای حامیان اوغان، نامزد حزب ثالث، بین دو رقیب اصلی تقسیم شود.
از نظر طراحی باید گفت چری eQ۷ چهره مدرن و به‌روزی دارد. در نمای روبه‌رو، خبری از جلوپنجره مشبک نیست؛ چرا که نیروی مورد‌نیاز این خودرو توسط پیشرانه برقی تأمین می‌شود. استفاده از چراغ‌های دو‌تکه روندی نسبتاً جدید در بین خودروسازان است. چری نیز از این روند پیروی کرده و eQ۷ را به این نوع چراغ تجهیز کرده است. همان‌طور که در تصاویر ضمیمه‌شده می‌توانید مشاهده کنید، چراغ‌های اصلی این کراس‌اوور روی سپر قرار دارند و نوار‌های باریک موجود زیر کاپوت مربوط به چراغ‌های روشنایی در روز هستند.
هافبک تیم پرسپولیس با بیان اینکه پیروزی امروز ما را امیدوار کرده است گفت: حریف ما در هفته های بعد سپاهان است و باید بازیهایمان را با برد به پایان برسانیم.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از تساوی 2-2 مقابل آرسنال گفت تیمش باید در این بازی پیروز می‌شد و از دست دادن موقعیت‌های پرتعداد علت اصلی از دست رفتن دو امتیاز برای لیورپول بود.
مربی یوونتوس در نشست خبری بازی با فرایبورگ تأکید کرد که کسب پیروزی از هر حیث مهم خواهد بود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه اگر عدالت رعایت می شد استقلال باید پیروز از میدان بیرون می آمد گفت: تیر دروازه عامل اصلی از دست رفتن دو امتیاز باری آبی پوشان شد.
استفانو پیولی بعد از پیروزی خانگی مقابل آتالانتا به تحسین شاگردانش پرداخت.
بازیکنان اصلی پرسپولیس در شرایطی که از روحیه بالایی برخوردار بودند در ورزشگاه شهید کاظمی ریکاوری کردند.
دارسی می‌گوید: "گوگل و مایکروسافت با ادراکات متقابل خود به خوبی دریافته‌اند که فناوری هوش مصنوعی این قدرت را دارد که جهان را آن گونه که ما می‌شناسیم تغییر دهد. با این وجود، با توجه به پیچیدگی‌های زیادی که هنوز برطرف نشده باید دید که آیا آنان از اصل " سریع حرکت کن و چیز‌ها را بشکن" سیلیکون، ولی پیروی خواهند کرد یا خیر اصلی که درگذشته باعث ایجاد آشفتگی زیادی شده بود".
جمیله کدیور در روزنامه اطلاعات نوشت:یکی از ابزارهای اصلی قدرت جمهوری اسلامی ایران طی ۴۴ سال گذشته و در سالهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سال ۵۷ که موجب مانایی نظام به رغم همه اتفاقات سختی که با آن مواجه بوده، اپوزیسیون فشل آن بوده است.
حمیدرضا ترقی در رابطه با وعده‌ای که دولتمردان دولت رییسی و نمایندگان مجلس برای اصلاحات بعد از ناآرامی‌ها داده بودند، اظهار کرد: دغدغه امروز مردم در حال حاضر مساله دهه فجر است و سالگرد پیروزی انقلاب است.
باید خاطر داشته باشیم که دموکراسی برای زنده ماندن مجبور نیست با سرمایه داری خداحافظی کند. ازدواج میان آن دو اجباری بوده است. سرمایه داری از اصل دیگری پیروی می‌کند، اما دموکراسی به سرمایه داری به کارایی و قدرت نوآورانه آن وابسته است در غیر این صورت مشروعیت خود را در بین شهروندان‌اش از دست خواهد داد.
این میزان از تغییر و تحول نشانگر بی برنامگی است. اصلا هم موضوع جدیدی نیست و از همان سال‌های ابتدایی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دولت‌ها و نهاد‌های مختلف هرگاه نمی‌توانند در حل مشکلات مفید باشند و اقدام مناسبی انجام دهند، مداوم سراغ راهکار‌های کوچک و دم دستی می‌روند
منچستریونایتد امشب بازی‌ای که ابتدا از سیتی عقب افتاده بود را به پیروزی تبدیل کرد تا به یک امتیازی تیم پپ گواردیولا برسد. دو ستاره تهاجمی این دو تیم اما امشب شرایطی کاملا متفاوت داشتند.
پاری سن ژرمن در شبی که مسی دوباره به ترکیب اصلی برگشت به پیروزی دست پیدا کرد. این بازیکن آرژانتینی بازگشت خود به تیم پاریسی را با گل جشن گرفت.
احمد زیدآبادی نوشت: آیا تیم آمریکا به دلیل تعلقش به کشور و ملت آمریکا، خدا آن را دوست دارد؟ با این حساب هر چیزِ دیگری هم که متعلق به کشور و ملت آمریکا باشد، باید خدا آن را دوست بدارد! اما بعید است خدا همه چیز آمریکایی‌ها را دوست داشته باشد وگرنه باید در همۀ صحنه‌های جهانی و داخلی بلااستثناء پیروز می‌شدند در حالی که همین اخیراً شاهد بودیم ارتش مجهز آن‌ها در برابر لشکر بی بار و برگ طالبان شکست خورد و به آن شکلی که در رسانه‌ها نشان داده شد، خاک افغانستان را ترک کرد.
پیشکسوت فوتبال ایران با بیان این که برای پیروزی مقابل آمریکا به تمرکز بالا نیاز داریم گفت: دور بودن از حاشیه‌ها و نداشتن استرس فاکتورهای اصلی موفقیت تیم ملی برابر آمریکاست.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، بعد از پیروزی 4-3 تیمش مقابل لیدز در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
«باید توجه داشت که از منظر سیاسی، منطقه و جهان در انتظار چندین انتخابات مهم است. یکی از این انتخابات‌ها در خودِ اراضی اشغالی است. در این چهارچوب، اسرائیلی‌ها به نوعی این احتمال را داده اند که اگر فرآیند حصول توافق با لبنان را به تاخیر بیندازند، کاملا امکان دارد که "بنیامین نتانیاهو"، در انتخابات پیروز شود و تندرو بودنِ وی نیز بدون تردید مانعی جدی جهت انعقاد یک توافق مرزی با لبنان خواهد بود.»
مردم باید بدانند که حوزه هم دردمند است؛ اما تضعیف دولت عادله و کریمه کاری خطا است و اگر چنین روندی در میان فضلای حوزه باشد، مردم از این روش غلط پیروی خواهند کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ