از همین حالا شایعات زیادی درباره جدایی چندین بازیکن از استقلال در همین نقل‌و‌انتقالات پیش‌رو در زمستان به گوش می‌رسد؛ بازیکنانی که غالب آن‌ها در زمره بازیکنان خط حمله قرار دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت توتال انرژیز فرانسه هشدار داد در صورتی که هوا در فصل زمستان پیش رو سرد باشد، ذخایر گازی اروپا نمی‌تواند نیازهای مردم این قاره را تامین کنند.
بدون تردید یکی از جنجالی‌ترین نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران در سال‌های گذشته به جدایی سیاوش یزدانی از استقلال و پیوستن این بازیکن به سپاهان برمی‌گردد
اکرمی گفت: چرا پرستار و داروخانه دار جای ارائه خدمت به بیمار ، آرایش می‌کند و لاک می‌زند؟!
از این به بعد، طلاق زیاد و ازدواج کم می‌شود، وقتی مردی این‌ها را نگاه می‌کند و از خانم او خوشگل‌تر است، حتما دلش را می‌برد و خانواده از هم پاشد.
تصاویر زیبا از طبیعت شهر کوهرنگ را ببینید.
هفته‌نامه آلمانی کیکر به درخشش سردار آزمون که در فصل نقل و انتقالات زمستانی در آستانه پیوستن به مارسی بود پرداخته و نوشته او به جای جدایی و پرواز به یک تیم دیگر، این هفته‌ها با درخشیدن در حال قیامت کردن در لورکوزن است.
ژوائو کانسلو که امسال زمستان به صورت قرضی از منچسترسیتی به بایرن مونیخ پیوست احتمال بازگشتش به سیتی را رد نکرد تا نشان دهد هنوز از بازی کردن دوباره در اتحاد قطع امید نکرده است.
تیم ساپینتو دهمین گل خود را در سه بازی گذشته زد، گلهایی که نشان می دهد آنها نمی خواهند در ادامه راه لیگ برتر برابر رقبا پاپس بکشند
در کمتر از ۲۴ ساعت و در آخرین لحظات فصل نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ برتر ایران، دو بار خبر فسخ یک‌طرفه شنیده شد که هردو به نوعی با استقلال مرتبط شده است؛ اخراج مدافع آبی‌های تهران و خروج مهاجم سرخ‌های تبریز! قوانین فوتبال جزای سنگینی برای فسخ یک‌طرفه غیرقانونی تعیین کرده است.
ظرف کمتر از ۲۴ساعت و در آخرین لحظات فصل نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ برتر ایران، دو بار خبر فسخ یکطرفه شنیده شد که هردو به نوعی با استقلال مرتبط شده است؛ اخراج مدافع آبی‌های تهران و خروج مهاجم سرخ‌های تبریز! قوانین فوتبال جزای سنگینی برای فسخ یکطرفه غیرقانونی تعیین کرده است
در فصل زمستان بدن ما غذا‌های غنی نیاز دارد که در همین راستا مصرف میوه‌های خشک، آجیل و دانه‌های روغنی (دانه کنجد) توصیه می‌شود.
فصل زمستان سبزیجات مخصوص به خود دارد که مصرف این سبزیجات به دلیل میزان بالای مواد مغذی برای همه افراد از جمله کودکان نیز توصیه می‌شود.
سرمربی تیم ذوب آهن می‌گوید تیمش برای نیم فصل دوم چند جابجایی خواهد داشت.
در فصل زمستان چه غذا‌هایی بخوریم؟ در این فصل غذا‌هایی با طبع گرم بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرند.
تعدادی از بازیکنان ذخیره فصل جاری قصد جدایی از این تیم در نقل و انتقالات زمستانی را دارند.
تعدادی از بازیکنان ذخیره فصل جاری قصد جدایی از این تیم در نقل و انتقالات زمستانی را دارند.
آمانوف فصل گذشته حضور پر رنگی در ترکیب استقلال داشت اما این فصل کمتر مورد توجه قرار گرفت تا جایی که گفته می شود، احتمالا در پنجره زمستانی اردوی تیم را ترک خواهد کرد.
تبریز- همه ساله با نزدیک شدن به فصل زمستان و به‌ویژه با بارش برف اولین نکته‌ای که به ذهن هرفرد می‌رسد، وضعیت راه‌های مواصلاتی است که برای این منظور راهداران در آماده باش کامل هستند.
تبریز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی آمادگی ۶۵۰دستگاه برف روبی در جاده‌های آذربایجان شرقی طی فصل زمستان خبرداد.
دبیر فدراسیون اسکی در مورد برنامه‌های این فدراسیون برای فصل زمستان توضیحاتی ارائه داد.
نماینده مجلس گفت:با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما و مسئله‌ی مصرف بی رویه، باید روند مصرف مدیریت‌ها شود تا برای گاز رسانی دچار مشکل نشویم.
دمای هوا در فصل زمستان در اوکراین می تواند به ۳۰ درجه زیر صفر برسد که به طور جدی امکان مانور ارتش این کشور را تحت تأثیر قرار می دهد.
هماهنگ کننده امور انرژی کاخ سفید گفت که ذخایر انرژی اروپا برای فصل زمستان کافی نیست.
وزیر انرژی فرانسه از فعالسازی تمام رآکتورهای این کشور در فصل زمستان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ