اینستاگرام مانند هر پلتفرمی قوانین خاص خود را دارد اما در اجرای این قوانین سیاستی دوگانه را در پیش گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق تئوری، گربه‌سانان بعد از سقوط از هر ارتفاعی، جان سالم به در خواهند برد. از نظر فیزیکی قصد داریم تا به بررسی این موضوع بپردازیم.
نکته قابل توجه پرسپولیس در دو پیروزی اقتصادی اخیر، توانایی سرخ‌ها در حفظ نتیجه بوده است.
پرسپولیس می‌توانست در نیمه اول بازی تراکتور با نتیجه دو بر صفر به رختکن برود.
گلزن مس رفسنجان بعد از ضربه زیبایی که به تور دروازه نساجی چسباند مسافت زیادی را طی کرد تا این گل را به ساکت الهامی تقدیم کند.
هافبک جوان سپاهان اصفهان از ابتدای بازی امروز مقابل ذوب آهن اضفهان در ترکیب تیمش قرار گرفت.
فدراسیون شطرنج سرمربی را برای کوچ شطرنج‌بازان در جام جهانی انتخاب کرده که ریتینگ کمتری نسبت به ملی‌پوشان دارد.
نکته جالب شروع لیگ بیست و سوم غیبت پرافتخار ترین مربی تاریخ لیگ برتر بود.
عطاالله مهاجرانی با بیان اینکه اگر فضا به گونه‌ای باشد که افرادی که توانایی و دانش و تخصص مناسب و تجربه لازم را برای نمایندگی دارند؛ اما بیم ردصلاحیت یا عدم احراز صلاحیت! داشته باشند، نمی‌آیند، نوشت: چنانکه در فضای موجود و اگر همین فضا تداوم یابد، بسیاری نمی‌آیند، به ویژه وقتی جریان تند غوغاسالاری در فضای سیاسی کشور شکل می‌گیرد که چهره‌های شاخص جریان اصولگرایی مانند دکتر علی لاریجانی و مهندس محمدرضا باهنر هم ناخالص و غیرخودی تلقی می‌شوند، حساب دیگران با کرام‌الکاتبین است.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
ستاره فصل گذشته استقلال با انتشار یک پست اینستاگرامی از هواداران این باشگاه خداحافظی کرد.
برخلاف اینستاگرام واحد پول اجتماعی توئیتر کلمات هستند نه تصاویر. متا از افراد مشهور بزرگ دعوت می کند تا به نسخه اولیه تردز بپیوندند. متا تایید کرده که پیش تر نام های بزرگی هم چون ملاله یوسف زی، شکیرا و گورون رمزی از تردز استفاده کرده اند. تردز شاید شاید بهترین شانس را در میان رقبای توئیتر داشته باشد و به تعداد بیش تری از چهره های سنگین وزن و کاربرانی که آنان را دنبال می کنند نیاز دارد.
علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس، با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود به تمجید از امید عالیشاه پرداخت.
با هر خواهش و التماسی بود با او تماس گرفتم و به او گفتم که حتی این قرص‌ها در شنوایی من تاثیر عجیبی گذاشته است، حتی گوش دیگرم نیز شنوایی ندارد و با عوارض وحشتناکی مانند ریزش مو و بیماری‌های پوستی روبه رو شده ام، ولی آن زن وقتی دید مطالب منفی زیر پیج اینستاگرامش می‌گذارم بی درنگ مرا در فهرست سیاه قرار داد و دیگر نتوانستم با او تماس بگیرم.
دو ماه قبل از قتل یاسمین، دیانا استوری‌ای در اینستاگرام منتشر کرده و نوشته بود: «منو به خاطر سکوتم قضاوت نکن. کسی نقشه قتل رو از قبل اعلام نمیکنه!» دیانا که سال آخر دبیرستان است در بازجویی امروز وقتی در برابر ادله جنایی قرار گرفت، گفت: «من هیچ اطلاعی از علت قتل دوستم ندارم و یادم نمی‌آید که چرا چنین استوری‌ای منتشر کرده بودم.»
زینب مولایی‌راد، مادر کیان پیرفلک، کودک در اعتراضات ایذه کشته شد، ویدیویی از آدم برفی ساختن پسر کوچکش را در اینستاگرام منتشر کرده که این کودک می‌گوید آدم برفی را برای «داداش کیان» ساخته و «آزمایش با موفقیت انجام شد.»
وقتی به پرسپولیس آمدم پیامهای زیادی را در دایرکت اینستاگرام گرفتم که اغلب مربوط به درخواستهای هواداران پرسپولیس بود.
وقتی لیونل مسی در استادیوم لوسیل مشغول جشن گرفتن قهرمانی آرژانتین بود جامی طلایی در دست داشت که جام اصلی نبود بلکه جامی فیک بود که توسط چند هوادار وارد زمین شده بود.
نماینده جنبش عدالتخواه دانشجویی در آیین گرامیداشت روز دانشجو گفت: وقتی دنبال رای بودید از فالوور اینستاگرام می‌گفتید، اما حالا شیر اینترنت را بسته‌اید. آشوب‌های سه ماه گذشته حاصل فعالیت‌های دشمن است، البته این آشوب‌ها در بستر مسائل رقم خورده طی سال‌های گذشته به وجود آمده است. مشکلات با کار‌های نمایشی مثل معاونت مردمی‌سازی حل نمی‌شود. راه اعتراض به عملکرد شما و دولت چیست؟ صف اعتراض را به ما نشان دهید و ساز و کاری برای اعتراض اقشار مختلف فراهم کنید.
متاثر از وضعیت چند وقت اخیر کشور، ماجرای رد دعوت فیفا برای حضور در قطر، از سوی اسطوره‌های سابق تیم ملی فوتبال سطحی قابل توجه از واکنش‌ها را به همراه داشته است. در اواسط هفته جاری (دوشنبه /۲۳ آبان) بود که علی دایی، اسطوره فوتبال کشورمان در پستی اینستاگرامی، از رد پیشنهاد حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ به همراه خانواده‌اش خبر داد
متهم گفت: باور می‌کنید من نمی‌خواستم قتل انجام دهم. فقط در دفاع از خودم بود. وقتی او به سمتم ضربات قمه را پرت کرد، برای ترساندن او چند بار چاقو را به بازویش نزدیک کردم. فکر نمی‌کردم ضرباتم به او اصابت کند و جانش را از دست بدهد. پیام دوستم بود نمی‌خواستم رفیق‌کشی کنم.
در نظرسنجی از نوجوانان آمریکایی پرسیده شد که از کدام شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند؛ یوتیوب با ۹۵ درصد در صدر برنامه بازدید این نوجوانان بود و بعد از آن، تیک‌تاک با ۶۷ درصد، اینستاگرام با ۶۲ درصد و اسنپ چت با ۵۹ درصد در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند، اما سهم نوجوانانی که از فیس‌بوک استفاده می‌کنند از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵ به شدت سقوط و از ۷۱ درصد به ۳۲ درصد کاهش یافته البته استفاده از توییتر نیز کاهش داشته است.
شیطنت مدافع تیم ملی در یک لایو اینستاگرامی هواداران پرسپوليس و البته استقلال را برای چند ساعتی درگیر خود کرد.
نیاییم با کار حاشیه‌ای عجیب، پست اینستاگرام و قلب گذاشتن یا با صحبت کردن چیزی را ثابت کنیم، چون فایده‌ای ندارد تا وقتی در زمین خودمان را ثابت کنیم.
عامل گروگانگیری گفت: خیلی وقت بود که چنین نقشه‌ای در سر داشتم، اما یک ماه قبل از طریق صفحه اینستاگرامی یک کلت کمری و ۱۰۰ تیر جنگی به مبلغ ۳۲ میلیون تومان خریدم. من می‌خواستم جامعه را اصلاح کنم و برای این نقشه نیاز به اسلحه داشتم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ