مدیر منطقه ۷ عملیات انتقال گاز از خودکفایی ساخت ۱۷۰ قلم کالا و تجهیزات فنی با استفاده از تخصص نیروهای جوان و متخصص منطقه و بهره‌مندی از شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت دفاع گفت: ایران اسلامی در حوزه دفاعی، از توانمندی‌های بسیار بالایی در تحقیقات، تولید و ساخت انواع تجهیزات و ادوات مورد نیاز کشور برخوردار بوده و به خودکفایی رسیده است.
شرکت ساپکو با همراهی شرکت شیشه قزوین و با هدف ارتقای زیبایی خودرو، کاهش مصرف سوخت و کاهش هزینه تمام‌شده تولید، خودکفایی در تولید شیشه‌ سبز سولار خودرو را در دستور کار قرار داده و طی چهار سال از سال ۱۳۹۸ موفق به بومی سازی و تولید انبوه این شیشه شد.
شکری گفت: کمیته‌های خودکفایی طرح‌ها و مجتمع‌های پتروشیمی با همکاری و استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند نیازهای خود را در زمینه تأمین قطعات و تجهیزات برطرف کنند.
رئیس دفتر نظامی رهبر انقلاب با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، خودکفایی را شروع کردیم و این کار از نیروی هوایی شروع شد، عنوان کرد: قطعات و هواپیما در همین دانشگاه ستاری ساخته می‌شود. خودکفایی و بومی سازی موجب شده که امروز به قدرت بازدارندگی نه در منطقه بلکه در جهان رسیده ایم.
تفاهم ‌نامه ایجاد همکاری مشترک با یکی از سازندگان معتبر خارجی در حوزه قالب های بزرگ قطعات پلاستیکی خودرو در شرکت تام ایران‌خودرو و با حضور مدیران عامل شرکت‌های قالب‌های صنعتی ایران‌خودرو و JCL به امضا رسید.
خرازی گفت: یکی از منابع عظیم قدرت، نظامی و دفاعی است تا امنیت و استقلالشان حفظ شود و با استفاده از قدرت رشد و توسعه پیدا کنند. جمهوری اسلامی ایران در احراز چنین قدرتی خون‌های بسیار داده است. بعد از آن هم با توسعه صنایع دفاعی خودکفا شده و تجهیزاتی ساخته که هم از جهت قدرت و هم سرعت اعجاب‌آور است.
ساکت الهامی ترکیب مورد نظر خود برای دیدار حساس با استقلال ملاثانی در مرحله یک چهارم نهایی را انتخاب کرد که در آن حضور یک بازیکن زیر ۲۳ سال برای نخستین بار در ترکیب اصلی خودنمایی می‌کند.
مدیرعامل شرکت نساجی هلال با تاکید بر اینکه که مجموعه نساجی هلال در تلاش برای خودکفایی در عرصه تولید اقلام امدادی است، از ساخت ۵۴ هزار چادر امدادی در سال گذشته خبر داد.
معاون ساخت وتوسعه راه آهن از خودکفایی در تولید ریل خبر داد و گفت: خط ریلی زاهدان- خاش به طور کامل داخلی سازی شده است.
معاون ساخت وتوسعه راه آهن از خودکفایی در تولید ریل خبر داد و گفت: خط ریلی زاهدان- خاش به طور کامل داخلی سازی شده است.
آبادان - وزیر نفت گفت: امروز در ایران با وجود جوانان انقلابی، اعلام می‌کنم که در ساخت پالایشگاه نفت و گاز به خودکفایی رسیده ایم.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (پنجشنبه، ۱۱ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸  و ۱۷ دقیقه و با حضور ۱۹۴ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند.
معاون ساخت وتوسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه‌ها گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای عرصه ساخت راه آهن بعد از انقلاب اسلامی در کشور خودکفایی در تولید ریل و سوزن است.
مدیر طرح‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: همکاری و همگرایی میان کارگروه‌های خودکفایی طرح‌ها و مجتمع‌های پتروشیمی می‌تواند نیازهای آنها را در زمینه تأمین قطعه‌ها و تجهیزات برطرف کند.
مدیرعامل شرکت توانیر با بیان اینکه ایران جزو ۵ کشور توربین‌ساز در دنیا است، گفت: امروز به همت کارشناسان کشورمان به خودکفایی بیش از ۹۸ درصدی در ساخت تجهیزات برق رسیده‌ایم.
با همت شرکت ساپکو و متخصصان زنجیره تامین داخل و در چارچوب سیاست‌های کلی گروه صنعتی ایران‌خودرو مبنی بر توسعه و تعمیق ساخت داخل مواد اولیه، پروژه داخلی‌سازی گریس دور بالای LGEP2 تعریف و با دست‌یابی به عمق خودکفایی ۸۶ درصدی، مشکل واردات این گریس رفع شد.
معاون ساخت و توسعه راه‌آهن گفت: در بخش ریلی کشور تمام پروژه ها داخلی سازی می شود.
تبریز- رئیس مرکز تحقیقات نیروی دریایی ارتش از قطع وابستگی این نیرو به خارج از کشور به برکت انقلاب اسلامی خبردادو گفت: خودکفایی کامل نیروی دریایی ارتش را درساخت و به روز رسانی تجهیزات شاهدیم.
اصفهان- رییس هیئت مدیره و قائم مقام مجموعه گروه خودروسازی بهمن با اشاره به اینکه ساخت بدنه خودرو ارزش افزوده زیادی دارد،گفت: این شرکت خودکفایی در تولید قطعات بدنه خودرو را در دستور کار دارد.
مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد گفت: اراضی عباس دارای درآمد خودکفا است و پیش بینی ما این بود تا با خودکفایی از نظر مالی به شهرداری تهران کمک کنیم.
به رغم اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم در عمر یک­ ساله­ خود در زمینه ساخت پتروپالایشگاه­‌ها، وضعیت موجود از کندی پیشرفت طرح ­های پتروپالایشی و عقب­ ماندگی شدید در این حوزه، در مقایسه با کشور‌های دیگر مانند عربستان، هند، ترکیه امارات و... حکایت دارد.
علی­رغم اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم در عمر یک­ساله­ خود در زمینه ساخت پتروپالایشگاه­ها، وضعیت موجود از کندی پیشرفت طرح ­های پتروپالایشی و عقب­ ماندگی شدید در این حوزه، در مقایسه با کشور‌های دیگر مانند عربستان، هند، ترکیه امارات و... حکایت دارد.
وزیر نفت در خصوص صادرات سوخت به لبنان و شایعات مربوط به آن، گفت: روند صادرات سوخت به لبنان سال گذشته نیز انجام شده و پول صادرات سوخت به لبنان دریافت شده است.
فناوران شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان موفق به خودکفایی در طراحی و ساخت شعله‌یاب‌های صنایع نفت و گاز شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ