مهدی مطهر تهیه‌کننده سینما و مستندساز از تلاش برای ساخت یک فیلم سینمایی درباره پرویز دهداری سرمربی فقید تیم ملی فوتبال ایران خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویری که از تمرینات مس رفسنجان منتشر می‌شود، انگیزه بالای ساکت الهامی را برای کسب موفقیتی دیگر در تیم جدید به خوبی نشان می‌دهد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است مهدی طارمی می‌تواند حداقل 5،6 سال دیگر در سطح اول فوتبال جهان بازی کند.
خبرنگاری از سرمربی هوادار پرسید که آیا منظورش از تحقیر، پنالتی زدن سید حسین حسینی دروازه بان استقلال است؟ که الهامی پاسخ داد: این کار تحقیر کردن تیم حریف است. من هم می توانستم… من کسی هستم که سال گذشته استقلال را حذف کردم و قهرمان شدم.
سرمربی تیم فوتبال هوادار شکست سنگین تیمش برابر استقلال را بدترین نتیجه دوران مربیگری اش توصیف کرد و گفت: استقلال با پنالتی زدن سیدحسین حسینی ما را تحقیر کرد و این دل مرا به درد آورد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، مدعی شد که این باشگاه تمامی ابعاد و جزئیات زندگی ارلینگ هالند را زیر نظر دارد تا او همیشه در اوج باشد.
ساعت 6 عصر روز گذشته بود که لوکاس هرناندز سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی مازندران به صورت رسمی کار خود را با قرمزپوشان آغاز کرد.
علی دایی سرمربی پیشین تیم پرسپولیس می‌گوید؛ من با مردم زندگی می‌کنم و به عشق آن‌ها برگشتم.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان تأکید کرد که برای او تداوم کار نوجوانان و یادگیری راه و روش زندگی قهرمانی بیش از قهرمانی شاگردانش اهمیت دارد.
«والری کارپین» سرمربی تیم ملی روسیه همچنان نسبت به انجام مسابقه دوستانه با ایران نگرش منفی دارد و آن را قطعی و نهایی نمی‌داند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه بازی با بورنموث می‌گوید تیمش باید بیشتر به دنبال رساندن توپ به ارلینگ هالند باشد و اگر ستاره نروژی تیمش عصبانی باشد او درک می‌کند و البته آن را مشکل‌ساز نمی‌داند.
تیم ملی ایران در جام جهانی 1998 فرانسه از سرمربی داخلی همانند جام جهانی 1978 استفاده کرد و بالاخره اولین برد تاریخ خود در جام های جهانی را کسب کرد.
ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی حال حاضر باشگاه آ اس، 60 ساله شد و به این ترتیب وارد دهه هفتم زندگی خود شد.
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی عمان می‌گوید تیمش می تواند از سد عربستان عبور کند و به مرحله نیمه نهایی خلیج فارس راه یابد و انتظار دارد در فینال به مصاف عراق برود.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، از جانلوکا ویالی به عنوان فردی کاریزماتیک و خاص یاد کرد.
سرمربی سپاهان نسبت به شایعات موجود مبنی بر ترک نیمکت این تیم و ایران واکنش نشان داد.
لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، بعد از پیروزی مقابل مکزیک از این مسابقه به عنوان بازی مرگ و زندگی یاد کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به سوالی درباره رقم خوردن یک شکست تلخ دیگر به نامش پس از ناکامی با مصر و کلمبیا توضیحات جالب توجهی داشت و از بازیکنان تیمش دفاع کرد.
در حساسترین دیدار هفته دهم لیگ فوتبال پرتغال، تیم‌ صدرنشین بنفیکا به مصاف پورتو می‌رود. سرمربی بنفیکا امروز به سئوالی درباره برنامه‌اش برای مهار مهدی طارمی پاسخ داد.
سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد می‌گوید حسن یزدانی حتماًَ طوری زندگی کرده که توانسته ۸ مدال جهانی و المپیک به دست بیاورد.
ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی رم، اعتراف کرد یاد گرفته بیشتر با واقعیات زندگی کنار بیاید.
به عنوان سرمربى نمی‌توانم بپذیرم که در این مرحله از مسابقات، ساعت بازى صبح به این زودى باشد.
حمید درخشان می‌گوید بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی کمکی نخواهد کرد و رئیس جدید فدراسیون باید تصمیمات بهتری اتخاذ کند.
پرکاس سال‌ها است که در آلمان زندگی می‌کند و پرورش‌یافته فوتبال این کشور است که سابقه فعالیت در باشگاه نفت آبادن را نیز در کارنامه دارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ