پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه بازی با بورنموث می‌گوید تیمش باید بیشتر به دنبال رساندن توپ به ارلینگ هالند باشد و اگر ستاره نروژی تیمش عصبانی باشد او درک می‌کند و البته آن را مشکل‌ساز نمی‌داند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های آلمانی گزارش دادند منچسترسیتی مذاکره با بایر لورکوزن برای به خدمت گرفتن فلوریان ویرتز، ستاره تکنیکی این تیم را آغاز کرده است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، مصر است پیش از پایان نقل و انتقالات، دو بازیکن دیگر را هم به خدمت بگیرد.
بارسلونا با برناردو سیلوا به توافق شخصی رسید و منچسترسیتی هم موافقت خود را برای انتقال قرضی این ستاره پرتغالی به بارسا اعلام کرده است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پس از پایان بازی برابر برنلی دلیل عصبانیتش از ارلینگ هالند را فاش کرد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، تایید کرد که کوین دی‌بروینه، ستاره تیمش، برای مدتی نسبتا طولانی نمی تواند تیمش را همراهی کند.
در بین دو نیمه بازی سیتی و برنلی پپ گواردیولا ویژگی معروف خود را دوباره به نمایش گذاشت و همه را شوکه کرد.
در بین دو نیمه بازی سیتی و برنلی پپ گواردیولا ویژگی معروف خود را دوباره به نمایش گذاشت و همه را شوکه کرد.
پپ گواردیولا پس از شکست تیمش مقابل آرسنال نسبت به قوانین وقت‌های اضافه اعتراض خود را نشان داد.
منچسترسیتی با ارسال پیامهایی برای دو باشگاه بارسلونا و پاری سن ژرمن اعلام کرده قصدی برای مذاکره درباره ستاره پرتغالی‌اش برناردو سیلوا ندارد.
میکل آرتتا در گفتگویی اختصاصی با نشریه GQ شرکت کرد اما تصاویر منتشر شده از او در این نشریه باعث شده سرمربی آرسنال در انگلیس سوژه شود.
منچسترسیتی به هیچ وجه حاضر نیست با جدایی برناردو سیلوا، ستاره این تیم، موافقت کند.
بایرن امروز در دیداری تدارکاتی در ژاپن مثل چند ماه پیش مغلوب منچسترسیتی، قهرمان چمپیونمزلیگ، شد.
سرهنگ علیفر گزارشگر فوتبال در برنامه اعجوبه‌ها گفت: از دو چیز در فوتبال عصبانی می‌شوم، یکی دفاع خطی و دیگری پپ گواردیولا است. در زندگی‌ام یک بار هم ماهی نخورده‌ام.
کوین دی بروینه، ستاره منچسترسیتی، شب گذشته از فریادها و توصیه‌های پپ گواردیولا در کنار زمین عصبانی شد و پاسخ سرمربی‌اش را داد.
پپ گواردیولا تایید کرد که از یری مینا عصبانی شده و به او شدیدا اعتراض کرده است.
پپ گواردیولا از اینکه تیمش با وجود بازی حساس چهارشنبه برابر رئال، روز یکشنبه باید به مصاف اورتون برود، عصبانی است.
پپ گواردیولا که از پنالتی زدن ایلکای گوندوگان به جای ارلینگ هالند و از دست دادن این پنالتی به شدت عصبانی بود در زمان تعویض کاپیتان تیمش از دست دادن با او خودداری کرد.
پپ گواردیولا از پنالتی زدن ایلکای گوندوگان به جای ارلینگ هالند و از دست دادن این ضربه عصبانی است و می‌گوید ستاره نروژی باید پشت توپ می‌ایستاد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در پاسخ به سوال یک خبرنگار درباره آمادگی جسمانی تیمش عصبانی شد و ادعاها درباره کمبود آمادگی جسمانی سیتی را «مزخرف» دانست.
آنتونیو کاسانو، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا، همچنان بسیار از ژوزه مورینیو عصبانی است و به بحث و جدال با او ادامه می‌دهد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید دیگر درباره ناپولی صحبت نمی‌کند چون باعث عصبانیت لوچانو اسپالتی می‌شود.
منچسترسیتی در هفته بیست و یکم لیگ برتر در خانه خود میزبان ولوز بود و به لطف هت‌تریک گلزن نروژی‌اش ارلینگ هالند موفق شد حریف را 3-0 شکست دهد.
پپ گواردیولا در مصاحبه اخیر خود عده زیادی از هواداران فوتبال را عصبانی کرده است. جایی که او می‌گوید پله یا مارادونا؟ نه، بزرگترین فوتبالیست تاریخ شخص دیگری است.
پپ گواردیولا می‌گوید با اینکه شعارهای هواداران سیتی در آنفیلد که لیورپولی‌ها را به شدت عصبانی کرده را نشنیده ولی به خاطر آنها عذرخواهی می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ