این روزها صهیونیست‌ها مشغول جشن عید پصح هستند؛ این عید مربوط به نجات قوم بنی‌اسرائیل از دست فرعون مصر است. صهیونیست‌ها نیز به همین‌ دلیل امشب تصویر نتانیاهو را به شکل فرعون درآورده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهرک‌نشینان صهیونیست در اعتراض به تصویب طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو، سی و دومین هفته پیاپی تظاهرات خود را آغاز کردند.
منابع عبری نتایج نظرسنجی جدیدی را منتشر کرده‌اند که از پیشتازی گانتز بر نتانیاهو در تازه‌ترین نظرسنجی‌ها خبر می‌دهد.
تحولات اراضی اشغالی به ویژه درگیری‌ها در این منطقه در سایه تصویب لایحه اصلاحات قضائی و مخالفت‌های گسترده با این لایحه، همچنان در صدر توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
اصلاحات قضایی نتانیاهو در نهایت با وجود اعتراضات گسترده محافل داخلی و حتی عدم رضایت‌ برخی طرف‌های بین‌المللی از سوی کنست به تصویب رسید، امری که پیش‌بینی وقایع آتی را بسیار دشوار ساخته است.
منابع عبری از تشدید اعتراضات جامعه صهیونیستی علیه نتانیاهو در پی تصویب طرح جنجالی اصلاحات قضایی خبر می‌دهند.
اصلاحات قضایی نتانیاهو امروز دوشنبه با وجود اختلافات شدید با مخالفان و اعتراضات گسترده معترضان در اراضی اشغالی به ویژه قدس، به تصویب رسید.
اعتراض‌ها علیه کابینه رژیم صهیونیستی وارد بیست‌ونهمین هفته شده و همچنان بر کمیت و تنوع معترضان افزوده می‌شود تا جایی که رئیس‌جمهور آمریکا برای توقف این بحران وارد عمل شده است.
شماری از وزرای کابینه نتانیاهو، تهدید کرده‌اند در صورت تصویب تعدیل‌های مدنظر مخالفان در ارتباط با طرح اصلاحات قضایی، از ائتلاف حاکم خارج خواهند شد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه در راستای حضور در نشست تصویب طرح اصلاحات قضایی در شور دوم و سوم وارد ساختمان کنست شد.
هرقدر که به زمان مقرر برای برگزاری جلسه کنست در خصوص تصویب طرح موسوم به اصلاحات قضایی نزدیک می‌شویم، چندپارگی صهیونیست‌ها آشکارتر می‌شود.
یک ژنرال ذخیره صهیونیستی با بی‌سابقه خواندن تسری اعتراضات به صفوف نظامیان علیه پافشاری نتانیاهو در تصویب طرح قضایی خود در کنست اذعان کرد: ما در آستانه جنگ واقعی داخلی قرار گرفته‌ایم.
شمار زیادی از صهیونیست‌ها از صبح امروز سه‌شنبه در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی که در شور نخست کنست به تصویب رسیده، به خیابان‌ها آمده و علیه نتانیاهو و کابینه وی شعار سر دادند.
پس از تصویب بخش نخست از طرح جنجالی نتانیاهو در زمینه اصلاحات قضایی در کنست که شامل کاهش اختیارات دیوان عالی است، معترضان صهیونیست از صبح امروز سه‌شنبه به طور گسترده به خیابان‌ها سرازیر شدند.
پس از تصویب بخش نخست از طرح جنجالی نتانیاهو در زمینه اصلاحات قضایی در کنست که شامل کاهش اختیارات دیوان عالی است، معترضان صهیونیست از صبح امروز سه‌شنبه به طور گسترده به خیابان‌ها سرازیر شدند.
منابع عبری گزارش دادند که نتانیاهو در راستای تسریع در روند شهرک‌سازی در اراضی اشغالی، تصویب نهایی طرح‌ها در این زمینه را به وزیر افراط‌گرای کابینه خود واگذار کرده است.
یک کاریکاتوریست عرب در طرحی جدید گرفتاری‌های امنیتی و نظامی نتانیاهو در برهه کنونی را به تصویر کشیده است.
مخالفان دولت نتانیاهو به خیابان‌های تل‌آویو آمدند. این روزها صهیونیست‌ها مشغول جشن گرفتن عید پصح هستند؛ این عید مربوط به نجات قوم بنی‌اسرائیل از دست فرعون مصر است. صهیونیست‌ها نیز به همین‌ دلیل تصویر نتانیاهو را به شکل فرعون درآورده‌اند. منبع: فارس
کنست رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه قانون مصونیت بخش برای نتانیاهو را تصویب کرد.
«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی به محاصره شدن همسرش توسط معترضان در تل آویو واکنش نشان داد.
شامگاه گذشته صدها هزار معترض برای هشتمین هفته پیاپی علیه نتانیاهو و کابینه افراطی وی در اراضی اشغالی دست به اعتراضات گسترده زدند.
سران جریان مخالف نتانیاهو در پی تصویب اصلاحات قضایی مدنظر وی در قرائت نخست، تهدید به خروج از کنست کردند.
تصاویر هوایی گرفته شده از پشت‌بامی در تل آویو جایی که هزاران نفر برای ابراز مخالفت خود با سیاست‌های ائتلاف حاکم به رهبری بنیامین نتانیاهو تظاهرات می‌کنند را نشان می‌دهد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به تصویب قطعنامه ضدصهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل، گفت که این قطعنامه برای رژیم متبوعش الزام آور نخواهد بود.
نتانیاهو با تصویب قانونی برای اعدام مجریان عملیات‌های مقاومتی موافقت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ