عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی تهران درپاسخ به این سوال که مولتی ویتامین بهتر است یا مصرف جداگانه هر ویتامین نیز گفت: بستگی به شرایط فرد دارد. سالمندان معمولا غذای کافی دریافت نمی‌کنند برای همین باید مولتی ویتامین و مواد معدنی مصرف کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روابط عمومی دادگستری استان سیستان و بلوچستان در خصوص بازداشت مولوی فتحی محمد نقشبندی اطلاعیه‌ای صادر کرد.
یکی از مدعیان خرید باشگاه پرسپولیس خواسته‌های عجیب خود برای در اختیار گرفتن‌ای باشگاه را مطرح کرده است.
تغییرات هورمونی دوران یائسگی همراه با نازک شدن مو‌ها و ریزش مو است. خبر خوب این است که یک رژیم غذایی مغذی همراه با مصرف مولتی ویتامین‌ها برای جلوگیری از شکنندگی و خشکی مو می‌تواند مفید باشد.
رولوت رباتیکس محصول خود به نام«هیبرید موبیلیتی ربات»(HMR) را معرفی کرد. این ربات در حقیقت یک قفس کروی شکل است که می تواند مانند مولتی کوپتر با استفاده از دو حلقه ژیروسکوپ در هر جهتی بچرخد.
پاسخ محققان به این سوال یک "بله" قطعی نیست. به نظر می‌رسد که مصرف مکمل‌های ویتامینی به ویژه مولتی ویتامین ها، آنقدر‌ها هم که فکر می‌کنیم سودمند نیست...
محققان دریافتند که یک سال مصرف مولتی ویتامین‌ها اثری مشابه با برگرداندن ساعت شناختی پیری به بیش از سه سال قبل دارد.
پژو ۲۰۷ بانوان درواقع نسخه ای خاص از پژو ۲۰۷ مولتی کالر است که توسط آپکو سفارشی سازی شده و در بخش ظاهری و تریم داخل و همچنین امکانات، دستخوش تغییراتی شده است.
رئیس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور گفت: هفته گذشته مجوز رسمی تولید کیت مولتی پلکس تشخیص لکه سفید میگو را از سازمان دامپزشکی دریافت کردیم.
آقای خسروشاهی در طول چند ماه، بدون آنکه شناسایی شده و خودش را معرفی کند، در قالب راننده، ده‌ها مسافر را در شهر سانفرانسیسکو جابجا کرد. او حالا در گفتگو با وال استریت ژورنال گفته: «فکر می‌کنم در این صنعت به‌طور کلی، تا حدودی رانندگان دست کم گرفته می‌شوند.» او از این تجربه که به‌عنوان یک راننده اوبر مسافران را جابجا می‌کرد، بهره برد تا تغییرات مهمی را در اپلیکیشن اوبر اعمال کند.
در نگاه اول، انگیزه دنیس هوپ سود مالی به نظر می‌رسد. با این حال، بسیار عمیق‌تر از آن است. او معتقد است که به دلیل فقدان یک هیئت حاکمه یا دولت ملتی که بتواند ادعای او را به چالش بکشد، حق مالکیت ماه را دارد. او همچنین به حفظ و حفاظت از منابع طبیعی روی زمین و در عین حال تشویق به اکتشاف و توسعه در فضا معتقد است.
استفاده از نیاسینامید به دهه‌ها قبل برمی‌گردد، اما اخیراً به دلیل قدرت آنتی‌اکسیدانی‌اش محبوب شده است. فرمولاسیون خوراکی برای عملکرد مناسب بدن ضروری است و معمولا در اکثر قرص‌های مولتی ویتامین موجود است. هنگامی که نیاسینامید به صورت موضعی استفاده می‌شود، می‌تواند به مشکلات مختلف پوست کمک کند و به بخشی ارزشمند از بسیاری از روتین‌های مراقبت از پوست تبدیل شده است.
اگر قصد دارید برای دریافت مواد مغذی مورد نیاز خود مولتی‌ویتامین مصرف کنید، باید این مسئله را در نظر بگیرید که برخی ازویتامین‌ها و مکمل‌ها منبع شکر و شیرین کننده‌های مصنوعی هستند یا حاوی کربوهیدرات زیادی هستند. به عنوان مثال، مکمل کلسیم وویتامین دی حدود ۳.۵ گرم کربوهیدرات دارند. این بدان معنا است که حتی قبل از نشستن بر سر میز صبحانه نیز ۷ گرم کربوهیدرات کمدارید. همچنین باید بدانید مکمل‌هایی که طعم‌دار یا جویدنی هستند، کربوهیدرات بیشتری دارند.
در طول قرن بیست و یکم، دانشمندان سعی کرده‌اند نوعی فناوری را توسعه دهند که امکان جاودانگی را به بشریت دهد.
برایان جانسون ۴۵ ساله پوست ۲۸ ساله و قلب ۳۷ ساله دارد «برایان جانسون» یک کارآفرین مولتی میلیونر ۴۵ ساله که به سبک زندگی غیر عادی‌اش معروف است به تازگی اعتراف کرده با صرف ۲ میلیون دلار در سال گذشته برای جوان‌تر کردن ۷۸ اندام خود تلاش زیادی کرده است.
وقتی کاملیا طلاچی در پمپ بنزینی در انتاریو توقف کرد، تصور می‌کرد این‌بار هم بلیت لاتاری‌اش برنده نشده و مثل هربار خبری از جایزه نیست.
وقتی کاملیا طلاچی در پمپ بنزینی در انتاریو توقف کرد، تصور می‌کرد این‌بار هم بلیت لاتاری‌اش برنده نشده و مثل هربار خبری از جایزه نیست.
جسد "یوری ورونوف" ۶۱ ساله مدیر حمل و نقل گازپروم در استخر شنای او پیدا شد. پس از آن "الکساندر ساببوتین" میلیاردر ۴۳ ساله در ماه مه درگذشت. گمان می‌رود که این مدیر ارشد سابق لوک اویل با سم وزغ مسموم شده باشد که منجر به بروز حمله قلبی شد. "یوگنی پالانت" مولتی میلیونر اوکراینی، ۴۷ ساله، و همسرش "اولگا پالانت" ۵۰ ساله، آخرین قربانیان این کارزار جنایت بودند
یک مرد ثروتمند هندی به جمع مشتریان باشگاه لیورپول اضافه شده است.
کودکان برای تامین انرژی لازم بدن و تکمیل فاکتورهای رشد در کنار تغذیه به مصرف روزانه مولتی ویتامین‌ها نیز نیاز دارند که میزان آن باتوجه به سن کودک، جنسیت و روند رشد او متفاوت است.
کلسیم و ویتامین D از مواد مغذی کلیدی برای سلامت استخوان هستند. اگر از دریافت این مواد مغذی عقب مانده‌اید، ممکن است به مکملی جدا از مولتی ویتامین‌های معمولی نیاز داشته باشید.
بسیاری از افراد با افزایش سن، سطحی از کاهش شناختی مرتبط با سن را تجربه می‌کنند. اما کاهش شدید شناختی ممکن است منجر به بیماری آلزایمر و زوال عقل شود که شامل تغییرات قابل توجهی در توانایی فرد برای به خاطر سپردن است و بر زندگی روزمره آن‌ها تأثیر می‌گذارد.
افرادی که مولتی ویتامین استفاده می‌کنند گزارش می‌دهند که سلامتی‌شان ۳۰ درصد «عالی» یا «بسیار خوب»‌تر از کسانی است که آن را مصرف نمی‌کنند. با این وجود، داده‌های پژوهش از این ادعای آنان پشتیبانی نمی‌کند.
طراحی و ساخت موتور الکتریکی طراحی و ساخت موتور الکتریکی محوری با کاربرد در پهپاد کشاورزی با هدف بهینه سازی و افزایش بهره‌وری مولتی روتورهایی با وزن محموله بالای ۲۰ کیلوگرم در حال اجرا است.
هشدار یک شرکت تولیدکننده مولتی ویتامین‌های تقویت مو

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ