رئیس پلیس راه کشور گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با توجه به بارش برف در سطح کشور، انسداد راه در محورهای اصلی وجود نداشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده قرارگاه ابوذر اربعین پلیس پیشگیری، کنترل جمعیت، امنیت‌آفرینی در محورهای مواصلاتی و پیشگیری از سرقت را ۳ ماموریت اصلی پلیس پیشگیری دانست.
وزیر نفت: در دولت مردمی یکی از محورهای اصلی بحث دیپلماسی انرژی است که در راستای آن تلاش‌های خوبی انجام شده است و پرداخت اصل بدهی به کشور ترکمنستان از این موارد است.
در جریان سفر اخیر سلطان عمان به کشورمان، روابط ایران و مصر یکی از محورهای اصلی مذاکرات میان مقامات عالی دو کشور بوده است و به نظر می‌رسد سلطان حامل پیامی از طرف قاهره بوده است.
خرم‌آباد- به دنبال فعالیت سامانه بارشی در استان لرستان هم اکنون همه محورهای اصلی استان باز است اما همچنان جاده خرم آباد- پلدختر با تصمیم مسئولان بسته نگه داشته شده است.
رئیس مرکز کنترل راهور فراجا گفت: در حال حاضر تمام محورهای اصلی جاده‌های کشور باز و تردد در آن‌ها به صورت روان است.
نشست ۲ روزه وزرای خارجه کشورهای عضو سازمان نظامی ناتو امروز در بروکسل آغاز می‌شود که بررسی افزایش همکاری‌های چین و روسیه از محورهای اصلی گفت‌وگوها خواهد بود.
فرمانده نیروی دریایی ارتش‌ تأمین امنیت دریایی را پایه اصلی رزمایش مرکب دریایی ۲۰۲۳ دانست و گفت: افزایش هماهنگی و مقابله با تحرکات تروریستی مهم‌ترین محورهای روز نخست رزمایش بود.
رئیس فدراسیون شمشیربازی با تاکید بر اینکه کیفی‌سازی آموزش یکی از محورهای اصلی برنامه‌های این فدراسیون است، گفت: تمام مربیان نیازمند دانش افزایی هستند.
رئیس فدراسیون شمشیربازی با تاکید بر اینکه کیفی‌سازی آموزش یکی از محورهای اصلی برنامه‌های این فدراسیون است، گفت: تمام مربیان نیازمند دانش افزایی هستند.
مدیرعامل جدید گروه صنعتی ایران خودرو، مهم ترین محورهای فعالیت در ایران خودرو را افزایش تیراژ تولید، ارتقای کیفیت و توسعه سبد محصولات در راستای بهبود رضایتمندی مشتریان اعلام کرد.
مدیرکل مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از بازگشایی همه محورهای اصلی و شریانی کشور بعد از بارش‌های اخیر خبر داد و گفت: ۵ محور غیر شریانی و ۲۱۰ راه روستایی همچنان مسدود است.
سرهنگ یدالله جهان‌تاب اظهار کرد: به دلیل عملیات عمرانی، رفع نقص سیستم روشنایی و تقویت روشنای تونل‌های محور هراز از ساعت ۲۳ سه شنبه ۱۸ بهمن الی ۶ صبح چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه جاری محورهراز بسته و محور‌های جایگزین سوادکوه، چالوس و کندوان خواهد بود.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان با بیان خسارات ناشی از سیل و طغیان رودخانه‌های محلی در محور‌های جنوب استان گفت:میزان خسارت اولیه به زیرساخت راه‌های ارتباطی جنوب استان تا کنون ۸۵ میلیارد تومان برآورد شده است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به حجم بالای ترددها و شروع ترافیک در معابر شهر تهران گفت: تیم‌های پلیس راهور به منظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند.
کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیک در محورهای اصلی و بزرگراه‌های پایتخت را تشریح کرد.
محورهای اصلی مسدود نیستند
رئیس پلیس راه کشور گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با توجه به بارش برف در سطح کشور، انسداد راه در محورهای اصلی وجود نداشته است.
معاون پژوهشی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی، تقاضا محور بودن پژوهش‌ها را از محورهای مهم و مورد تأکید فعالیت‌های بنیاد پژوهش‌های اسلامی دانست.
دخالت‌های خویشاوندان و اطرافیان وی در انتصابات و تشکیل کمیته انتصاباتی بدون حضور مدیران و با حضور دوستان و خویشاوندان به موازات کمیته انتصابات وزارت بهداشت که منجر به انتصاب مدیران ناکارآمد و مجیزگوی شده، دال بر طرح اسیضاح است. علاوه بر این موارد یکی از سیاست‌های اصلی این افراد عدم انتقال مشکلات و نقایص به وزیر است که چالش آفرینی کرده است.
براساس پیش نویس منتشر شده از اجلاس گروه بیست؛ جنگ اوکراین یکی از محورهای اصلی این اجلاس در اندونزی خواهد بود.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور محدودیت‌های ترافیکی سه شنبه ۱۲ مهرماه الی شنبه ۱۶ مهرماه ۱۴۰۱ را اعلام کرد.
اهواز- رئیس پلیس راه خوزستان گفت: علت اصلی تصادفات در مسیرهای چذابه، شلمچه، اهواز به خرمشهر - هندیجان به ماهشهر به خاطر خطای انسانی یعنی خواب آلودگی و خستگی ناشی از سفر است.
رئیس کل بیم مرکزی تاکید کرد: یکی از محورهای اصلی حرکت بیمه مرکزی استفاده از فناوری‌های نوین است و فردا با معاونت علمی و فناوری تفاهم‌نامه امضا می‌کنیم تا از ظرفیت آنها استفاده کنیم.
مدیرکل بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به آسیب دیدن ۲۳۸۰ کیلومتر انواع راه‌های روستایی، فرعی و اصلی افزود: در جریان سیل اخیر ۱۰۰۰ دستگاه ابنیه فنی در محور‌های مواصلاتی آسیب دیدند و تا روز گذشته دو محور شریانی و غیرشریانی مسدود باقی مانده بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ