سرپرست سازمان حفظ نباتات کشور گفت: برای بالا بردن کیفیت، نظارت‌ها در تولید سموم و آفت‌کش‌ها بیشتر خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اجرایی و نظارت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران، از توجه ویژه به صنعتی‌سازی در راستای سرعت‌بخشی به تکمیل پروژه‌های آموزشی در مناطق حاشیه‌ای خبر داد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: متأسفانه در حوزه مهاجرت نخبگان سیاست منسجم و بلند مدتی نیست و رویکرد در حوزه‌های نگهداشت، جذب، خروج و بازگشت نخبگان منفعلانه است.
مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: هرگونه افزایش قیمت و گران‌فروشی نان ممنوع است و با متخلفان برخورد می‌شود.
با توجه به پیش رو بودن روزهای پایانی سال و افزایش سفرهای مردم، نظارت و بازرسی مستمر و میدانی از دفاتر خدمات مسافرت هوایی، شرکتها و سایت‌های اینترنتی فروش بلیت در دستور کار قرار گرفت.
معاون برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی در ایام سفرهای نوروزی به صورت ویژه و در قالب طرح نوروزی خبر داد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از مشارکت با خودروسازی سایپا برای هم افزایی در ارتقای کیفیت محصولات خبر داد و گفت: بر اساس توافق با سایپا، با تملک بخشی از سهام ایتراک توسط مرکز نوآوری سایپا، این شرکت به عنوان مرکزی مشترک برای آزمایش و کنترل کیفیت قطعات و خودروهای دو خودروساز توسعه خواهد یافت.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، بر تشدید نظارت های پلیس راهور از مراکز تعویض پلاک در روزهای پایانی سال تاکید کرد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، بر تشدید نظارت های پلیس راهور از مراکز تعویض پلاک در روزهای پایانی سال تاکید کرد.
رئيس اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه‌ای گفت: در قانون تجارت مصوب ۱۳۴۷ حداقل مهلتی که برای استفاده از حق تقدم ذکر شده حداقل ۶۰ روز است که زیاد به نظر می‌رسد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که با بهبود مشخصات و کیفیت محصولات در مسیر افزایش رضایتمندی مشتریان گام برمی داریم، اعلام کرد: به زودی محصول جدید تارای سال که طبق نظرات مشتریان بهبود یافته از طریق بورس کالا عرضه خواهد شد.
رئیس اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه‌ای گفت: شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان، فرآیند افزایش سرمایه را باید از طریق الکترونیکی و سامانه‌های شرکت سپرده گذاری مرکزی انجام دهند.
رئیس اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه‌ای گفت: در افزایش سرمایه از محل سهام جایزه که در آن درصد افزایش سرمایه بیش از ۲۰۰ درصد باشد، نماد شرکت تا ثبت افزایش سرمایه نزد مرجع ثبت شرکت‌ها بسته می‌ماند.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: سنجش درست، با دقت و سلامت اهمیت بسیاری در برگزاری آزمون های نهایی دارد و باید تمام جوانب در امتحانات رعایت شود.
مشهد ـ رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت:۶۶ درصد از محیط کشور بر روی گسل قرار دارد،توجه به کیفیت مصالح ساختمانی، محیط ساخت و ساز و نظارت بر سازه جهت افزایش امنیت زندگی شهروندان اهمیت دارد.
رئیس‌جمهور در نظارت ستادی وزارت صنعت، معدن و تجارت: افزایش بی‌رویه قیمت‌ها به‌شدت به مردم آسیب می‌زند. اگر کاری کنیم که مردم تصور کنند نظارتی در بازار وجود ندارد، اصلا خوب نیست. اگر افزایش قیمت‌ها توجیه دارد، باید به مردم توضیح دهید اما اگر گرانی بی‌دلیل است باید جلوی آن را گرفت.
رئیس‌جمهور در نظارت ستادی وزارت صنعت، معدن و تجارت: افزایش بی‌رویه قیمت‌ها به‌شدت به مردم آسیب می‌زند. اگر کاری کنیم که مردم تصور کنند نظارتی در بازار وجود ندارد، اصلا خوب نیست. اگر افزایش قیمت‌ها توجیه دارد، باید به مردم توضیح دهید، اما اگر گرانی بی‌دلیل است باید جلوی آن را گرفت.
مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران گفت: تولید گاز شیرین در کشور روزانه ۸۴۰ تا ۸۵۰ میلیون مترمکعب در روز است.
به گفته معاون نظارت بانک مرکزی، حسب بازرسی‌های انجام شده و گزارش‌های واصله، برخی از بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی همچنان با توسل به روش‌ها و شیوه‌های مختلف از نرخ‌های مصوب ابلاغی تخطی می‌کنند.
پزشکان باید بر افزایش وزن بیماران نظارت داشته باشند، زیرا ممکن است نشان دهنده احتقان باشد و ممکن است نیاز به بستری شدن در بیمارستان داشته باشند.
مشهد ـ رئیس اداره نظارت و بازرسی محصولات کشاورزی جهادکشاورزی مشهد گفت: پاره‌ای عوامل به گرانی قیمت تمام شده رب گوجه فرنگی دامن زده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح قانون بانک مرکزی بدون شک منجر به تحکیم اقتدار بانک مرکزی می‌شود و ظرفیت نظارتی در شبکه بانکی را افزایش می‌دهد.
رهبران کمیته نظارت مجلس آمریکا از شبکه های اجتماعی بزرگ مانند فیس بوک، توییتر و تیک تاک خواسته اند به سرعت اقداماتی درباره تهدیدهای آنلاین فزاینده علیه نیروهای مجری قانون انجام دهند.
معاون برنامه ریزی و نظارت بر امنیت شبکه برق کشور از افزایش ­­۷۰۰ مگاواتی مصرف برق در مقایسه با دیروز خبر داد. ­
مشهد ـ رئیس اداره نظارت و بازرسی محصولات کشاورزی جهاد کشاورزی مشهد گفت: به منظور جلوگیری از افزایش نرخ کالا و تأمین کالاهای موردنیاز گشت‌های بازرسی و نظارت بر بازار مشهد افزایش می‌یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ