سرمربی استقلال با انتقاد از حرکت علیرضا بیرانوند گفت: احترام زیادی برای بازیکنان پرسپولیس قائلم اما به ظرفیت‌های خودمان و روحیه تیمی باور دارم و مطمئنم این تیم را شکست می‌دهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زائران ایرانی شهر پیامبر، دعای روحبخش کمیل را در جوار بارگاه رسول گرامی اسلام (ص) زمزمه کردند و در مظلومیت ائمه بقیع(علیهم السلام) اشک ریختند.
سرمربی استقلال با انتقاد از حرکت علیرضا بیرانوند گفت: احترام زیادی برای بازیکنان پرسپولیس قائلم اما به ظرفیت‌های خودمان و روحیه تیمی باور دارم و مطمئنم این تیم را شکست می‌دهیم.
بنا بر برنامه هفتم توسعه در صورت دعاوی مطروح در محاکم قضایی علیه دو سازمان منابع طبیعی و محیط زیست هیاتی حداقل با ۳ کارشناس از دادگستری و به طور رایگان باید به موضوع رسیدگی شود.
دانیال بزرگی یکی از دوپینگی های اخیر تیم ملی تکواندو معتقد است قطعا یک عامل بیرونی باعث مثبت شدن تست او و کلهر شده است.
​​​​​​​آیت الله جوادی آملی گفت: خداوند در سوره قریش با شکست لشکر ابرهه، در حقیقت دعای حضرت ابراهیم بنیانگذار کعبه را استجابت کرد که فرمود ما هم امنیت اقتصادی و روزی این‌ها را تأمین کردیم و به آن‌ها رونق تجارت عطا شد، و نا امنی را هم از این‌ها دور کردیم «أَطعَمَهُم مِن جوعٍ وَآمَنَهُم مِن خَوفٍ». پس مراد از امنیت، تنها امنیت اجتماعی و سیاسی نیست، لذا مسئولین باید امنیت اقتصادی مردم را نیز تأمین کنند.
نبرد روز گذشته استقلال و پرسپولیس ، نبرد اندیشه های بین یحیی و ساپینتو بود، تفکراتی که برنده اش طرف رنگ قرمز بود
میوه اگر بر شاخه‌ای نشسته است که به ریشه راه دارد و به آن ارتباط پیدا کرده؛ این میوه باقی می‌ماند و شیرین می‌گردد، اما اگر شاخه شکست و به ریشه و اصول آن درخت مرتبط نبود، آن میوه بعد از مدتی خشک می‌شود و از بین می‌رود؛ حال اگر نماز و روزه ما هم بر اساس باور و یقین باشد و بدانیم که خدایی هست؛ این عمل برای ما خواهد ماند، اما اگر عبادت ما از روی شک باشد و پشتوانه آن نیز یقین بر خاسته از اصول دین نباشد، آن عمل از بین خواهد رفت.
این که در دعای ابو حمزه امام سجاد علیه السلام می‌فرمایند: «خدایا آیا بدتر از من هم بنده‌ای داری؟» این برای کمال است و درس مبارزه با غرور را به ما می‌دهد؛ جایی که امام معصوم چنین حرفی می‌زند دیگر تکلیف من و شما روشن است و جایی ندارد که ما به خاطر دو رکعت نافله و نماز شب دچار عجب و غرور بشویم.
آیت‌الله مجتهدی تهرانی تاکید می‌کند: در ماه رمضان این همه درآمد وجود دارد و آیا امکان ندارد با این همه درآمد کسب شده، انسان جان خودش را از گرو دربیاورد؟ پیامبر اسلام در خطبه شعبانیه می‌فرماید: «پشتتان از گناه سنگین شده و به گرو رفته است و در ماه رمضان بدنتان را از گرو در بیاورید.»
آیت‌الله مجتهدی تهرانی در شرح فراز «وأسألُکَ التّوفیقَ فیهِ لأنْ أطیعَکَ» می‌گوید: خدایا از تو توفیق می‌خواهم که در ماه رمضان اطاعت تو را کنم و گناه انجام ندهم. روایت داریم از امام نهم (ع) که فرمود: مومن باید سه خصلت داشته باشد؛ اول توفیق داشته باشد، دوم خودش را موعظه کند و سوم اینکه نصیحت دیگران را قبول کند.
دعای روز بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان و راه‌پاک شدن انسان از گناهان
آیت‌الله مجتهدی تهرانی در شرح فراز «وَ اَنزل عَلَیّ فیه بَرَکاتکَ» اظهار می‌کند: اینجا می‌خوانیم که خدایا برکات خودت را نیز بر ما نازل کن. برکات چیست؟ برخی عمر با برکت دارند، چه اهل علم چه غیر اهل علم. دستگیری و انجام کار خیر را برکت می‌نامند. معنی این فراز این است که عمر با برکت داشته باشیم. اگر پولداریم، کار خیر انجام دهیم و اگر عالمیم شاگرد تربیت کنیم و کتاب دینی بنویسیم.
مرحوم آیت‌الله مجتهدی درباره ابواب بهشت گفته است: در اینجا منظور این است که خداوند ما را از گناهانی که در طول عمر خویش انجام داده‌ایم پاک سازد و حسنات و کار‌های نیک ما را افزون سازد؛ چرا که تا انسان گنهکار باشد و از خیرات و حسنات به دور باشد، بهشت بر او حرام خواهد بود و تنها هنگامی درب‌های بهشت روی او گشوده می‌گردد که هیچ گناهی بر او نباشد و اینکه می‌گوییم در‌های بهشت را بر روی ما بگشای، به این خاطر است که خداوند به ما عنایت فرماید تا طوری در دنیا زندگی کنیم که بتوانیم در آخرت از هر دری که خواستیم وارد بهشت شویم.
آیت‌الله مجتهدی تهرانی در شرح «یا من لا یحتاج الی التّفسیر و السّؤال» اظهار می‌کند:‌ ای خدایی که احتیاج نداری من شرح بدهم. خدا خودش همه چیز را می‌داند و احتیاجی ندارد که ما تفسیر کنیم. نه تنها خدا به تفسیر و سوال احتیاج ندارد، بلکه ائمه ما هم به آن احتیاج ندارند و از احوال ما باخبرند.
فرشید لک بازیکن سابق تیم های نیروی زمینی، سایپا و نفت مسجد سلیمان در کما بسر می برد و سطح هوشیاری او 3 است.
اگر ضعف در مدیریت داشته باشیم خداوند نظر خود را از ما بر می گرداند، امیرالمومنین علیه السلام می فرماید «من وجد ماء و تراباً فافتقر فابعده الله» کشوری که آب دارد، خاک دارد، نتواند خود را اداره کند و نیازمند به دیگران باشد خدا او را از رحمت دور کند! مواظب زبانمان و ادبمان باشیم، مبادا از حرف ما، گفتار ما، سوء استفاده شود، هم حوزویان، هم دانشگاهیان و هم مسئولین وهمه و همه باید رعایت کنند.
عضو هیات علمی دانشگاه علامه گفت: زمزمه هایی به صورت غیررسمی شروع شده که کسانی به اسم دلسوزی می خواهند دولت بودجه را بدون جداول اطلاعاتی ارائه دهد که دعا می کنم صحت نداشته باشد و فقط یک شیادی رسانه ای باشد. اگر کسانی فکر می کنند عدم شفافیت به دولت کمک می کنند تجربه احمدی نژاد در زمینه شفافیت گریزی چه کارنامه ای برای کشور رقم زد.
یک کلیپ ویدئویی نشان می‌دهد که شیخ مشعل آل احمد ولیعهد کویت در جریان سخنرانی خود در مجلس ملی تحت تأثیر قرار گرفته و گریه می‌کند. جایی که آل احمد با دعا برای کویت و مردمش سخنانش را به پایان می رساند اما نتوانست خود را کنترل کند و به گریه افتاد.
مربی ویکتوریا پلژن روبرت لواندوفسکی را مهاجمی غیرقابل مهار می داند. به عنوان تیم مقابل فقط باید دعا کنید بدشانسی بیاورد و توپش وارد دروازه نشود.
یک نفر قلچماق در کادر فولاد هست که فکر می‌کند همه را زده است! قبلا راجع به او صحبت کردم و به اعضای محترم کمیته انضباطی هم گفتم که این دستیار با چه ادبیاتی با بنده حرف می‌زند و سمت من می‌آید. همین بازی با فولاد هم تمام تصاویر مشخص است وقتی که من از زمین بیرون می‌روم، دوباره یک حرفی می‌زند. او طوری حرفی می‌زند و می‌گوید در این فوتبال فقط دعای مادرم را دارم که انگار بقیه مربیان و فوتبالیست‌ها پدر و مادر ندارند و اگر در ورزشگاه هواداران علیه پدران و مادران ما فحش بدهند، اشکالی ندارد
زیبا کلام در توئیتی نوشت: همینطور که داشتم به جمعیت پریشان، مضطرب و ناامید که بدنبال دارو‌های کمیاب به ۱۳ آبان آمده بودند نگاه میکردم بی اختیار دعا کردم که اللهی هیچ انسانی گرفتار ۱۳ آبان نشود.
خاندوزی گفت: دولت تا مطمئن نباشد که شیوه حمایتی به صورت کالابرگ، قابل تعمیم به کل کشور است، فعلاً از شیوه حمایتی قدیم، یعنی واریز وجه به مردم و ۹ دهکی که در مصوبه ستاد اقتصادی دولت ذکر شده، استفاده خواهد کرد.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی: ما گفتیم ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف می‌شود، اما در مقابل نهاد‌های دامی به وفور در اختیار تولیدکننده قرار می‌گیرد. با وجود این، امروز علاوه بر اینکه ارز حمایتی حذف شده، تحویل نهاده‌های دامی نیز با مشکل روبه روست.
امام صادق (ع) می فرمایند: هر مؤمن روزه دار هنگام سحر و افطارش سوره قدر را بخواند، مانند کسی است که در راه خداوند، در خون غلتیده باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ