مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در دیدار با معاون اسبق دومای روسیه روابط ایران و روسیه را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: روابط ایران و روسیه در حال حاضر در بهترین سطح قرار دارد و در حال توسعه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درگذشت عالم مجاهد و شخصیت برجسته مقاومت جناب حجةالاسلام‌والمسلمین شیخ عفیف نابلسی را به جنابعالی، خانواده معزز ایشان و ملت شجاع لبنان و فلسطین تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی مسئلت می‌نمایم.
عباس عبدی فعال سیاسی به گفته‌های ولایتی واکنش نشان داد.
نسـبت دادن سادگی به لاوروف که ۲۰ سال است وزیر امور خارجه روسیه است، و تمام مواضع ایران را در مسائل منطقه‌ای و بین المللی می‌داند، بسیار دور از واقعیت است آن هم از کسی که خودش سال‌ها وزیر امور خارجه کشورمان بوده و از ماهیت روس‌ها باخبر است.
مشاور مقام معظم رهبری در گفتگو با شبکه قطری بر اهمیت احیای روابط بین ایران و مصر تأکید کرد و گفت که احیای این روابط می‌تواند توازنی جدیدی در سطح منطقه با حضور عربستان سعودی ایجاد کند.
مدرسه «جم» شد «ایران» و امروز هم «فردوسی». اما سیر تاریخی این مدرسه به این کوتاهی نیست. وقتی پا می‌گذاری داخل مجتمع فرهنگی آموزشی دخترانه «ایران» پیچیدگی تاریخ این مدرسه روشن‌تر می‌شود.
علی اکبر ولایتی با انتشار بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم غیور ایران برای شرکت در راهپیمایی روز قدس تأکید کرد: امروز دیگر مسئله فلسطین، مسئله منطقه‌ای و حتی جهان اسلام نیست.
علی اکبر ولایتی با انتشار بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم غیور ایران برای شرکت در راهپیمایی روز قدس تأکید کرد: امروز دیگر مسئله فلسطین، مسئله منطقه‌ای و حتی جهان اسلام نیست.
دکتر علی‌اکبر ولایتی در یادداشتی مشروح نوشت: تا به حال از زمان انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی ایران به هیچ‌یک از ۱۵ کشور همسایۀ خود ابتدا به ساکن، تعرضی نداشته است و آغازکنندۀ هیچ جنگی نبوده و نخواهد بود.
مشاور بین‌الملل رهبر معظم انقلاب گفت: کفایت حاج قاسم در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، امنیتـی و به‌ویژه در حـوزه دیپلماسی و روابط بین‌الملل باعث شد نهاد و تفکر مقاومت در زمان او شکل بگیرد و به بلوغ برسد. این جملات را «علی‌اکبر ولایتی» مشاور بین‌الملل رهبر معظم انقلاب در مورد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می‌گوید.
روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از خدمات رسانی این شرکت در روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» خبر داد.
ولایتی گفت: در هفته‌های اخیر برخی از روی ناآگاهی و برخی از روی غرض‌ورزی شایع کردند که ایران می‌خواهد با جمهوری آذربایجان بجنگد. این ناجوانمردانه‌ترین تهمت به ایران است. ایران بنا ندارد که به هیچ کشور همسایه چه در قفقاز، چه نقاط دیگر به خصوص همسایگان خود کوچکترین تعرضی داشته باشد
رئیس جمهور با صدور پیامی درگذشت همشیره مشاور مقام معظم رهبری را تسلیت گفت.
رئیس جمهور با صدور پیامی درگذشت همشیره مشاور مقام معظم رهبری را تسلیت گفت.
وزیر امور خارجه در پیامی درگذشت خواهر مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل را تسلیت گفت.
معاون اول رئیس جمهور با صدور پیامی به مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل، درگذشت خواهر وی را تسلیت گفت.
آیت الله مکارم شیرازی طی پیامی درگذشت همشیره مشاور مقام معظم رهبری را تسلیت گفت.
آیت الله مکارم شیرازی طی پیامی درگذشت همشیره مشاور مقام معظم رهبری را تسلیت گفت.
آیت الله مکارم شیرازی طی پیامی درگذشت همشیره مشاور مقام معظم رهبری را تسلیت گفت.
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل گفت: آمریکایی‌ها باید از منطقه بیرون بروند و مستمرا با هدف تضعیف و تجزیه کشورهای اسلامی و ایجاد تفرقه میان امت اسلامی در حال دشمنی و توطئه هستند.
ولایتی در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود تاکید کرد: اتفاقات اخیر ایران أسف‌بار است اما این امر چه ارتباطی با این مساله دارد که مجموعه‌هایی مسلح از طرف بارزانی از خارج بیایند و مردم کُرد ما را بکشند؟
ولایتی خاطرنشان کرد: در بین مناطق مختلفی که در همسایگی جمهوری اسالمی ایران هستند منطقه قفقاز حساسیت خاصی دارد و لذا نسبت به این بخش از همسایگی مان حساسیت و مراقبت بیشتری داریم. یکی از عوامل بسیار مهم در برقراری صلح و آرامش میان کشورها که نقش اساسی دارد حفظ مرزهای شناخته شده تاریخی است.
محمود یحیایی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: بیماری با مشکل اعصاب و روان امروز توسط اورژانس ۱۱۵ و با همراهی نیروی انتظامی و اورژانس اجتماعی به بخش اورژانس بیمارستان ولایت دامغان آورده می‌شود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام روز پزشک را تبریک و از ایثارگری‌ها و زحمات کلیه کادر درمانی کشور تقدیر و تشکر کرد.
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با صدور پیامی درگذشت پدر رئیس سازمان بسیج مستضعفین را تسلیت گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ