عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام روز پزشک را تبریک و از ایثارگری‌ها و زحمات کلیه کادر درمانی کشور تقدیر و تشکر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز یکشنبه بر اثر ریزش سقف یک خانه در ولایت غزنی افغانستان سه نفر کشته و یک نفر دیگر زخمی شدند.
آیت‌الله سید روح‌الله موسوی خمینی از جمله مخالفان و منتقدان اصلی دستگاه حاکمهِ پهلوی بود. ایشان در بین مخالفان محمدرضا شاه و اسدالله عَلَم نقش بسیار پر رنگی داشت. به دنبال اجرای تصویب‌نامه انجمن‌های ایالتی و ولایتی در دولت اسدالله عَلَم در ابتدای سال ۱۳۴۱ اعلامیه‌ای بسیار تند علیه شاه و اقدامات اصلاحی او منتشر کردند.
سخنگوی یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت گفت: در روز دوم فاز عملیاتی رزمایش، عملیات رزم هوایی جنگنده‌های میگ ۲۹ و اف ۱۴ با موفقیت انجام شد.
در دومین روز از مرحله اصلی و فاز عملیاتی یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت، اهداف زمینی توسط پهپاد های بمب افکن کرار با شلیک بمب‌های ۵۰۰ پوندی، با موفقیت منهدم شدند.
مرحله اصلی و فاز عملیاتی یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.
نیروهای مسلح یمن با برگزاری یک مانور گسترده آمادگی خود را برای ورود به هرگونه جنگ با دشمن متجاوز در آینده اعلام کردند.
اولین روز از مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور جاده بانوان، گرامیداشت دهه مبارک امامت و ولایت در حرم امام خمینی برگزار شد.
مقامات محلی افغانستان اعلام کردند که در یک حادثه رانندگی روز چهارشنبه در ولایت سرپل افغانستان دست کم ۲۴ نفر جان باختند.
یک روز پس از وقوع انفجار در فیض‌آباد مرکز ولایت بدخشان در افغانستان که منجر به کشته شدن معاون والی طالبان و ۲ تَن دیگر از افراد این گروه شد، گروهک داعش مسئولیت این حادثه را برعهده گرفت.
وکلای ملت امروز در نشست علنی ضمن رسیدگی به سوال از وزیر اقتصاد، یک فوریت طرح تسهیل ساخت و ساز طرح هادی برای بومیان روستایی را تصویب کردند.
آقاتهرانی با تأکید بر اینکه در مسائل مستحدثه و روز باید به مقام ولایت فقیه مراجعه کنیم، گفت: باید دید آقا چه می‌خواهند. مجلس محل تحقق خواست مقام ولایت است، چراکه عناوین اولیه، ثانویه و مسائل مرسله باید از جانب آقا بیاید و در کمیسیون‌های متفاوت مجلس باید مورد توجه قرار گیرد.‌
علی اکبر ولایتی با انتشار بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم غیور ایران برای شرکت در راهپیمایی روز قدس تأکید کرد: امروز دیگر مسئله فلسطین، مسئله منطقه‌ای و حتی جهان اسلام نیست.
علی اکبر ولایتی با انتشار بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم غیور ایران برای شرکت در راهپیمایی روز قدس تأکید کرد: امروز دیگر مسئله فلسطین، مسئله منطقه‌ای و حتی جهان اسلام نیست.
در اولین روز از رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۱، عملیات آفندی و پدافندی جنگ الکترونیک و سایبری بر روی سامانه‌های پدافند هوایی با موفقیت تمرین شد.
قطعنامه پایانی مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، در جمع مردم تهران در میدان امام حسین (ع) قرائت شد.
روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از خدمات رسانی این شرکت در روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» خبر داد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران از ارائه خدمات به شرکت‌کنندگان در مراسم روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» در میدان امام حسین (ع) خبر داد.
معین الدین سعیدی نماینده چابهار به جماران گفت: هر زمانی که نگاه به سیستان و بلوچستان صرفا امنیتی بوده پدیده‌های بسیار تلخ و زمینه‌های خشونت ایجاد شده است. عبدالمالک‌ها از کجا آمدند؟ ما معتقدیم نگاه به استان صرفا باید یک نگاه توسعه و علمی با رعایت همه ظرفیت‌های امنیتی باشد. مدیران باید برای ارتقای توسعه انسانی با تمام هم و غم خود در سطح استان کار کنند و در عمل پیرو ولایت فقیه باشند.
رئیس جمهور به مناسبت هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش و به منظور شرکت در رژه نیروی دریایی ارتش وارد منطقه دوم دریایی ولایت در بندرجاسک شد.
رئیس جمهور به مناسبت هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش و به منظور شرکت در رژه نیروی دریایی ارتش وارد منطقه دوم دریایی ولایت در بندرجاسک شد.
رئیس جمهور کشورمان به مناسبت روز نیروی دریایی ارتش در منطقه دوم دریایی ولایت جاسک حضور پیدا کرد تا از توانمندی‌های این نیرو بازدید کند.
رئیس جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز نیروی دریایی ارتش در منطقه دوم دریایی ولایت جاسک حضور پیدا کرد تا از توانمندی‌های این نیرو بازدید کند.
وایتی از ثبت یک تصویر عجیب در تظاهرات روز دانش‌آموز که سروصدای زیادی در فضای مجازی به راه انداخته است. ...
رئیس فراکسیون مستقلین ولایی گفت: احساس من این است که غیرعلنی شدن جلسه روز گذشته مجلس به این خاطر بود که افراد جدیدی به منتقدان دولت اضافه شدند. این‌ها کسانی هستند که از طرفداران شدید دولت بودند، برای دعوت به کاندیداتوری آقای رئیس‌جمهور امضاء جمع می‌کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ