مدرسه «جم» شد «ایران» و امروز هم «فردوسی». اما سیر تاریخی این مدرسه به این کوتاهی نیست. وقتی پا می‌گذاری داخل مجتمع فرهنگی آموزشی دخترانه «ایران» پیچیدگی تاریخ این مدرسه روشن‌تر می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک عضو تالار مشاهیر WWE معتقد است تیم نویسندگان WWE می توانند با بازگرداندن سمی زین به ماجرای بلادلاین، بر جذابیت آن اضافه کنند.
عضو تالار مشاهیر WWE اج، بعد از پایان پخش زنده اسمکدان، پیامی مهم به حاضرین در ورزشگاه داد.
نام جوزفین کوکران به واسطه پتنت شماره 355139 که در 28 دسامبر 1886 برای اختراع ماشین ظرفشویی ثبت شده بود، در سال 2006 به تالار مشاهیر مخترعان ملی آمریکا وارد شد.
نام جوزفین کوکران به واسطه پتنت شماره ۳۵۵۱۳۹ که در ۲۸ دسامبر ۱۸۸۶ برای اختراع ماشین ظرفشویی ثبت شده بود، در سال ۲۰۰۶ به تالار مشاهیر مخترعان ملی آمریکا وارد شد.
علاقه به افراد مشهور، سابقه تاریخی دارد و صرفا به ایران محدود نمی‌شود. از علاقه مردم به ادبا و حکما در دوران کهن تا علاقه شدیدی که به سلبریتی‌های معاصر وجود دارد، نشان می‌دهد ریشه علاقه به سلبریتی‌ها و مشاهیر همیشه وجود داشته و پدیده جدیدی نیست. گویی جامعه همیشه به دنبال یک شخص کامل و قهرمان می‌گردند. ولی این موضوع زمانی به یک مسئله تبدیل می‌شود که از حدعادی خارج شود.
به دنبال اضافه شدن آرسن ونگر و سر الکس فرگوسن به تالار مشاهیر لیگ برتر در اوایل سال جاری میلادی، اکنون سه چهره معروف دیگر این افتخار را پیدا کرده‌اند.
طارمی عضو تالار مشاهیر فوتبال پرتغال شد
نام فاطمه هاشمی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی ثبت شد.
فدراسیون جهانی پیوند اعضا با تقدیر از فاطمه هاشمی رییس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای کشورمان نام وی را در تالار مشاهیر این فدراسیون ثبت کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران نامزد ورود به تالار مشاهیر بین‌المللی والیبال در سال ۲۰۲۳ شد.
سر الکس فرگوسن و آرسن ونگر برای اولین بار به عنوان یک سرمربی در تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس وارد شدند.
اینطور که مدیرکل محیط‌زیست البرز می‌گوید وجود زخم‌های عمیق روی بدن واریان باعث شده که او از بین برود. مجید درگی در مورد نحوه مرگ او هم می‌گوید: «به احتمال زیاد این جراحات ناشی از درگیری بین گونه‌ای در قلمرو این حیوان بوده است. این پلنگ دارای جراحات عمیقی بود که با بررسی مشخص شد تازه نیست و حداقل دو هفته از زمان ایجاد آن‌ها می‌گذرد. میزان جراحات و عفونت ایجاد شده در بدن این پلنگ زخمی به قدری بود که امکان نجات نداشت و در نهایت به‌رغم تلاش‌های صورت گرفته تلف شد.»
یورش طارمی برای تصاحب سکوی مشاهیر پورتو
دوکاتی نام خود را از طریق طیف گسترده‌ای از موتور‌های قدرتمند در تالار مشاهیر دنیای موتورسیکلت ثبت کرده؛ از موتوجی‌پی تا جام توریستی جزیره من، این شرکت موتورسازی ایتالیایی به برند قدرتمندی در داخل و خارج پیست تبدیل شده است.
منابع خبری از کشته و زخمی شدن سه نفر درپی تیراندازی نزدیکی پیاده روی مشاهیر هالیوود آمریکا خبر دادند.
ستاره‌های پیشین لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا در لیست تالار مشاهیر سال 2023 قرار دارند.
روماریو، ستاره سابق برزیل و باشگاه پی اس وی آیندهوون، در استادیوم خانگی این تیم مورد تشویقِ ویژه حاضران قرار گرفت و به جمع مشاهیر باشگاه هلندی اضافه شد.
روماریو ستاره سابق برزیل و باشگاه پی اس وی آیندهوون در استادیوم خانگیِ این تیم مورد تشویقِ ویژه حاضران قرار گرفت و به جمع مشاهیر باشگاه هلندی اضافه شد.
نماینده مردم تبریز گفت‌:‌ عموما در شرایط امروز که اعتراضات خیابانی وجود دارد، کشور آبستن خبرهای درست و نادرست است لذا سواد رسانه‌ای ایجاب می‌کند که هر جایی موضع رسمی نگیریم تا موضوع مسجل و روشن شود و بعد اظهارنظر کنیم. وقتی یک فردی یا یکی از مشاهیر می‌آید حرفی می‌زند و معلوم شود که اصلا موضوع چیز دیگری بوده خب مشخصا آبروریزی می‌شود.
شب گذشته در بلگراد، چند قهرمان کشتی جهان و المپیک به عضویت تالار مشاهیر اتحادیه جهانی درآمدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ