اگر کودکی عصبانی است بدون شک اعصاب والدین را نیز به هم می‌ریزید. اما در این مواقع شما به عنوان پدر یا مادر باید بر اعصاب خود مسلط باشید. به او بگویید زمانی که جیغ می‌زند نمی‌فهمید چه می‌گوید. مهم است که در این شرایط فرزندتان را آرام کنید و با او به‌آرامی صحبت کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاه کبرا طولانی‌ترین مار سمی دنیاست! آن‌ها نام ترسناک خود را به این دلیل گرفتند که به خوردن مار‌های دیگر از جمله پیتون‌ها معروف هستند! به عنوان مار‌های سمی، آن‌ها می‌توانند از دندان نیش خود برای سوراخ کردن طعمه خود استفاده کنند و سمی را آزاد کنند که طعمه آن‌ها را فلج می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد طعمه را به طور کامل ببلعند.
کلانتر محلی روز جمعه گفت که در پی تیراندازی و آتش سوزی در خانه ای در ماریون کانتی ایالت تنسی، شش نفر از جمله سه کودک کشته شدند.
یک متخصص طب سنتی ایرانی به بیان توصیه‌هایی برای پیشگیری از گرمازدگی پرداخت.این متخصص طب سنتی ایرانی ضمن بیان اینکه یک‌سری از گیاهان با طبع خنکی که دارند می‌توانند به اصلاح مزاج و کاهش حرارت بدن فرد کمک کنند، عنوان کرد: از جمله ساده‌ترین این گیاهان خیار، کاهو و درصد کمتری هندوانه است و برای تهیه آن می‌توان خیار را رنده کرد و به همراه سکنجبین به صورت شربت سکنجبین و خیار مصرف کرد
بر اساس آمار Numbeo، کشور لوکزامبورگ بیشترین و کشور نیجریه کمترین شاخص قدرت خرید را در میان ۸۴ کشور مورد مقایسه دارد. ایران در شاخص قدرت خرید رتبه ۸۱ را به خود اختصاص داده است. این در حالی است که همسایه‌های ایران از جمله عربستان سعودی و امارات متحده عربی به ترتیب با شاخص قدرت خرید ۱۲۳.۴ و ۱۰۱.۹ هر کدام پنج و ۶ برابر ایران قدرت خرید دارند.
آریزو ۵ و آریزو ۶ از لحاظ طراحی فضای داخلی هم مثل نمای بیرونی، دارای پایه و اساس مشترکی‌اند. در بخش عمده کابین‌های این دو سدان از جمله داشبورد آن‌ها تفاوت چندان محسوسی مشهود نیست و تفاوت بین آن‌ها در چند مورد محدود خلاصه می‌شود
فرهاد فروزی با بیان اینکه در استان‌های غرب کشور از جمله کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی بالغ بر ۳۵ ایستگاه لرزه‌نگاری فوق پیشرفته و فوق حساس به صورت ۲۴ ساعته تمام رخداد‌های لرزه‌ای را ثبت و پایش می‌کنند، افزود: تا کنون هیچکدام از این ایستگاه‌ها فعالیت غیرطبیعی را در گسل‌های منطقه زاگرس نشان نداده است.
پلیس تایید کرد که در این تیراندازی پنج نفر کشته شده اند و حداقل شش نفر از جمله یک افسر با "جراحات مختلف" به بیمارستان دانشگاه لوئیزویل منتقل شده اند.
از مدل جدید H۶ در نمایشگاه گوانگژو چین رونمایی شد. طراحی بی‌نظیر و تهاجمی که امضای طراحی محصولات هونگچی در آن دیده می‌شود، بیش از هر چیزی خودنمایی می‌کند. فرم و شکل بدنه لیفت‌بک بوده که جذابیت را چند برابر می‌کند. هونگچی H۶ می‌تواند از جمله گزینه‌های واردات به ایران باشد.
ارتش اوکراین هم برای حفظ باخموت در ۶ ماه گذشته متحمل تلفات سنگینی شده است از جمله از دست دادن جان هزاران سرباز.
حادثه سقوط بالگرد و آسیب‌دیدگی‌های گسترده‌ای که برای سرنشینانش به همراه داشته، ابهاماتی را در مورد اجرای به موقع برخی برنامه‌ها از جمله مجمع انتخاباتی فدراسیون‌ها ایجاد کرده است.
یک مرد مسلح ۶ نفر از جمله همسر سابق و ناپدری خود را در یک محله روستایی کوچک در شمال می‌سی‌سی‌پی کشت. بازرسان در حال جستجوی انگیزه این حمله هستند.
طرح سوال از ابراهیم رئیسی ۶ محور دارد که از جمله آن می‌توان به "نابسامانی‌های اخیر ارزی" و "عدم اجرای قانون تخصیص کالابرگ الکترونیک پس از تغییر شیوه پرداخت ارز ترجیحی" که اثرات تورمی جبران ناپذیری بر بازار داشته است، اشاره کرد.
طرح سوال از ابراهیم رئیسی ۶ محور دارد که از جمله آن می‌توان به "نابسامانی‌های اخیر ارزی" و "عدم اجرای قانون تخصیص کالابرگ الکترونیک پس از تغییر شیوه پرداخت ارز ترجیحی" که اثرات تورمی جبران ناپذیری بر بازار داشته است، اشاره کرد.
Yutu۲ با ۶ چرخ و به وزن ۱۴۰ کیلوگرم چند اکتشاف علمی ارزشمند و عجیب از جمله ردیابی تعداد لایه‌های متمایز صخره زیرسطح ماه را انجام داده است.
یک هیات ۶ نفره بانوان از وزیران و رئیسان سازمان ها و وزارت خانه های مختلف نیکاراگوئه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و در زمینه مسائل مختلف و از جمله همکاری های دوجانبه گفتن وگو کردند.
منابع خبری از کشته شدن دست کم ۶ نفر از جمله یک مادر و یک نوزاد ۶ ماهه درپی تیراندازی در ایالت کالیفرنیا آمریکا خبر دادند.
دولت چین ۶ دیپلمات از جمله سرکنسول خود در شهر منچستر انگلیس را پس از آنکه به حمله به یک معترض هنگ‌کنگی متهم شدند، از لندن خارج کرد.
مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور روز پنجشنبه با برگزاری ۶ دیدار و از جمله دیدار حساس دو تیم مهرام و کاله وارد هفته دهم می‌شود.
مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور روز پنجشنبه با برگزاری ۶ دیدار و از جمله دیدار حساس دو تیم مهرام و کاله وارد هفته دهم می‌شود.
در پس جمله «شما همان چیزی هستید که می‌خورید» حقیقتی نهفته است. برخی غذا‌ها می‌توانند خطر ابتلا به سرطان را کاهش دهند. سعی کنید از گوشت‌های فرآوری شده (سوسیس و بیکن) و غذا‌ها اجتناب کنید یا مصرف آن را کاهش دهید. هم چنین، مصرف غذا‌هایی با مقادیر بالای قند و کربوهیدرات را کاهش دهید.
تیراندازی در یک مرکز خرید در استانبول ترکیه، دست کم ۶ مجروح برجای گذاشت که در میان آن ها یک تبعه ایرانی دیده می شود.
محققان پوششی از روغن «درخت چای» به همراه دارچین ابداع کرده اند که تا ۶ ماه می تواند میکروب های مختلف از جمله SARS-CoV-2 را از بین ببرد. همچنین می توان این پوشش را شارژ کرد.
یکی از کارمندان سابق شرکت توییتر به اتهام ۶ فقره جرم کیفری از جمله جاسوسی برای عربستان سعودی محکوم شد.
بورس امروز هم چندان چنگی به دل نزد و شاخص‌ها تقریبا بدون تغییر نسبت به روز گذشته به استقبال معاملات فردا یکشنبه ۱ اسفند رفتند. در گفتگو با دو کارشناس بازار سرمایه به بررسی بورس فردا پرداخته ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ