لیگ برتر هاکی بانوان باشگاه‌های کشور یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی با برگزاری 8 دیدار آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لی هونگ فای از هنگ کنگ تنها داور زن بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ اولین قضاوت خود را در دیدار افتتاحیه انجام داد. روز شنبه تیم‌های ملی ژاپن و تایلند در ورزشگاه شش هزار نفری الغدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که تیم ملی ژاپن با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند سه بر صفر مقابل تایلند به پیروزی دست یافت. تیم ژاپن در این دیدار در سه ست متوالی و با نتایج ۲۵بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۲ مقابل تایلند به برتری رسید و نخستین پیروزی خود را در این رقابت‌ها بدست آورد. جو مینگ از چین و لی هونگ فای از هنگ کنگ به‌عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند. بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ با حضور ۱۷تیم از امروز به میزبانی ایران در شهر ارومیه شروع شده و تا ۴شهریور ماه ادامه دارد.
بازیکنان تیم ملی شطرنج ایران در روز اول و دوم مسابقات جام جهانی ۲۰۲۳ به مصاف حریفانشان رفتند.
روز دوم مسابقات لیگ برتر بانوان به میزبانی باشگاه الماس کویر حدید برگزار شد
نتایج روز نخست مسابقات قهرمانی هاکی 5 بانوان مشخص شد.
روز نخست مسابقات بین المللی پرش با اسب*CIS2 به میزبانی مجموعه سوارکاری نوروز آباد برگزار شد.
روز سوم مسابقات جهانی پرش اسب FEI WORLD CHALLENGE 2023 با معرفی نفرات برتر خاتمه یافت.
روز دوم از هفته دوم رقابت های لیگ فوتبال ساحلی کشور شب گذشته برگزار شد.
نتایج یک نظرسنجی بعد از کناره گیری «محرم اینچه» از انتخابات ریاست جمهوری ترکیه نشان می‌دهد که «قلیچدار اوغلو» نامزد ائتلاف ملت از رجب طیب اردوغان نامزد حزب اعتدال و توسعه و رئیس جمهور فعلی پیش است. محرم اینچه یکی از چهار نامزد انتخابات یکشنبه ریاست‌جمهوری ترکیه روز (پنجشنبه، ۱۱ مه) در اقدامی شوکه‌کننده اعلام کناره‌گیری کرد. به گفته کارشناسان، کناره‌گیری غافلگیرکننده اینچه از انتخابات ترکیه شانس پیروزی نامزد اپوزیسیون در دور اول انتخابات را افزایش خواهد د اد.
جهانگیری گفت: انتخابات سال ۹۶ انتخابات پرهزینه‌ای برای من بود. یکی از نتایج آن ردصلاحیت در ۱۴۰۰ بود. اما کاش فقط این بود. من از روز بعد از انتخابات ۹۶ احساس کردم خیلی از سرمایه‌هایی که پشت سر خودم درست کرده بودم و می‌دانستم برای کشور مفید است، یکی یکی در حال تضعیف است. یکی از آن‌ها خود آقای روحانی بود. رابطه من با آقای روحانی در دوره دوم مثل دوره اول نبود.
زمان ثبت اعتراضات نتایج مرحله اول المپیادهای علمی، از ساعت ۲۰ روز شنبه ۲۰ اسفند تا ساعت ۲۰ روز دوشنبه ۲۲ اسفند خواهد بود.
در هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال نتایج شگفت انگیزی رقم خورد و استقلال خوزستان در روز باخت سایپا و خیبر خود را به رده سوم جدول رساند.
در یازدهمین روز از رقابت‌های هندبال قهرمانی مردان جهان تیم‌های مصر، صربستان، نروژ، کرواسی، آلمان و دانمارک به برتری رسیدند.
در دهمین روز از مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان تیم‌های اسپانیا، پرتغال، فرانسه، مجارستان، لهستان و سوئد پیروز شدند.
روز نخست مرحله اصلی مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان با ۶ دیدار پیگیری شد.
روز نخست رقابت‌های لیگ برتر ووشوی مردان ایران با برگزاری ۶ دیدار به پایان رسید.
معاون ایمیدرو گفت: با توجه به اینکه در کشور با کمبود مشاوران تراز اول حوزه اکتشاف مواجه هستیم، استفاده از مشاوران خارجی می‌تواند به کسب نتایج بهتر و انتقال دانش روز به این حوزه منجر شود.
تازه‌ترین نتایج شمارش آرای انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا نشان می‌دهد جمهوری‌خواهان در کسب صندلی‌های مجلس نمایندگان و سنا همچنان پیشتاز هستند.
در روز اول مسابقات لیگ برتر هاکی سالنی کشور «جام پرچم»، 6 دیدار برگزار شد.
با نتایج هفته هفتم در روز اول، پرسپولیس صدرنشین مانده اما اکنون برای فرار سه امتیازی چشم به برتری مقابل تراکتور دوخته است.
دومین روز نخستین دوره لیگ اسنوکر باشگاه‌های کشور با برگزاری ۱۴ دیدار به پایان رسید.
روز نخست از اولین دوره لیگ اسنوکر باشگاه های کشور با برگزاری هفت دیدار به پایان رسید.
روز نخست از اولین دوره لیگ اسنوکر باشگاه‌های کشور با برگزاری هفت دیدار به پایان رسید.
توماس توخل، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار تیمش با دینامو زاگرب در روز اول لیگ قهرمانان می‌گوید چلسی با اینکه از نتایج اخیر خود ناراضی است اما با تمام قوا به مصاف تیم کروات خواهد رفت.
دانشگاه فردوسی مشهد قهرمان رقابت‌های تنیس روی میز سومین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر و دختر شاهد و ایثارگر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ