جدیدترین تغییرات شاخص قیمت مصرف کننده به تفکیک استان نشان می‌دهد در پایان بهمن ماه، در حالی که نرخ تورم سالانه به رقم ۴۷.۷ درصد رسیده است، نرخ تورم سالانه ۱۱ استان کمتر از تورم سالانه کل کشور است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در روز هشتم رقابتهای المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور، استان تهران به صدر جدول رده‌بندی کسب مدال رسید.
در صورت قهرمانی سیتی در لیگ قهرمانان، احتمال اینکه ارلینگ هالند در رقابت برای توپ طلا از لئو مسی سبقت بگیرد، بالا خواهد رفت.
تیم بسکتبال دنور ناگتس با درخشش خیره کننده یوکیچ و ماری، سری فینال NBA را دو بر یک پیش افتاد.
نخستین روز از مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در بخش جاده در تایلند با کسب رتبه هفتم تیم ریلی ایران پیگیری شد.
دورتموند که بیست‌و‌دومین پیروزی‌اش را در این فصل کسب کرد، 70 امتیازی شد و صدر جدول را از چنگ بایرن مونیخ درآورد. این در حالیست که دو تیم تنها یک بازی دیگر تا پایان فصل دارند. در هفته پایانی بوندس‌لیگا بوروسیا دورتموند میزبان ماینتس است و بایرن مونیخ در خانه کلن به میدان می‌رود.
مهدی طارمی توانست با پوکر مقابل فامالیسائو از رکورد هالک در لباس پورتو عبور کند.
براساس اعلام فراجا ظرف مدت ۲ ماه اجرای عملیات جدید پلیس برای مقابله با سرقت ۳۰ هزار سارق منزل و خودرو در تور اطلاعاتی و عملیاتی پلیس قرار گرفته و دستگیر شدند.
در دو‌ بازی اخیر، علیرضا منصوریان با اعتماد به مجتبی نجاریان، از او در سمت راست خط دفاعی فولاد استفاده کرده است.
مسابقه برترین‌های تپانچه بانوان امروز (شنبه)، ۱۳ اسفند در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.
سبقت یونایتد از سیتی باوجود ۲ گل مردودی وی‌ای‌آر!
مدافع پرسپولیس از دروازه‌بان اول سرخ‌ها سبقت گرفت.
تصویب قانون جوانی جمعیت از سوی مجلس با ارائه بسته های تشویقی متنوع یک گام رو به جلو برای بهبود وضعیت کنونی است که باید با همراهی دولتمردان در اجرای این قانون توام شده تا نتیجه بخش باشد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل تاتنهام، اعلام کرد کورس قهرمانی هنوز تمام نشده و او و شاگردانش در گذشته سابقه سبقت گرفتن از صدرنشین را داشته‌اند.
کریستیانو رونالدو با انتقال به باشگاه النصر به پردرآمدترین فوتبالیست دنیا تبدیل شده است.
با آغاز زمستان ۱۴۰۱، مرکز آمار پرونده تورم در پایان پاییز را رونمایی کرد. اطلاعاتی که نشان از نزدیک شدن تورم سالانه به رکورد ۴۵.۸ درصدی شهریورماه سال گذشته دارد. این در حالی است که تورم ماهانه همچون آبان، کاهشی شده است.
سبقت ناگهانی ژاپن از ایران در رنکینگ فیفا
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ مجازات اعدام برای عامل تعرض به پسر نوجوان/ آدم ربا‌ها مامور قلابی بودند!/ پیامک‌هایی که راز سرقت را فاش کرد/ ۱۱دانش آموزکرمانی در ۲ تصادف سرویس مدرسه مجروح شدند/ درخواست مادر شوهر برای قصاص عروس رد شد/ وحشت آفرینی گروگان گیر مسلح در توهم شیشه!/ سرقت برای پس دان پول نزول
مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به وضعیت ترافیک معابر شهر تهران، نسبت به سرعت و سبقت غیرمجاز در معابر خلوت شهر هشدار داد.
بایرن مونیخ با پیروزی 5-0 مقابل ویکتوریا پلژن به رکورد خارق‌العاده‌ای در لیگ قهرمانان اروپا دست یافت.
‌ رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: معابر خلوت است مراقب افزایش سرعت‌ها باشید.
یک خودرو ون پس از سبقت از خودروی مقابلش به طور وحشتناکی با خودروی دیگر برخورد می‌کند.
دادستان کل کشور در بخشنامه ای اعلام کرد: سرقت‌های توأم با خشونت و بکارگیری سلاح، مشمول ماده ۲۷۹ قانون مجازات اسلامی (محاربه) خواهد بود.
متهم گفت: من و برادر بزرگ ترم دچار مشکلات مالی بودیم که تصمیم گرفتیم یک خودرو سرقت کنیم. به همین دلیل با پیشنهاد مبالغ بالا، راننده را به مکانی خلوت بردیم و با وارد آوردن ضربات چاقو از او خواستیم تا کارت‌های عابر بانک خودش را به ما بدهد، اما او دو کارتی را داد که مبالغ زیادی نداشت. سپس برادرم برای گرفتن رمز یک کارت دیگر که احتمال می‌رفت پول بیشتری در آن حساب باشد، راننده را شکنجه کرد، من طنابی را به دستش دادم و او هم آن مرد حدود ۵۵ ساله را خفه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ