سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از فوت یک نفر در جریان حادثه آتش‌سوزی در خیابان خاوران خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز - وقوع حادثه در واحد بهره برداری و نمکزدایی غرب کارون شرکت نفت و گاز اروندان باعث جان باختن یک کارگر شد.
اهواز - حادثه آتش سوزی یکی از خطوط انتقال محصول پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس در محدوده شهرستان بهبهان موجب فوت یک نفر راننده لودر این شرکت شد.
سمنان - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع چهار حادثه رانندگی در محورهای استان خبر داد و گفت: این حوادث منجر به جان باختن یک نفر و مصدومیت ۱۳ نفر دیگر شد.
در شبکه‌های اجتماعی در خصوص زخمی شدن ۲ تن دیگر در این حادثه مطالبی انتشار یافته که به طور دقیق معلوم نیست و گزارش نیروی انتظامی تاکنون در خصوص این حادثه فوت یک نفر بوده و هنوز جزئیات دقیق و علت حادثه مشخص نشده است.
بهارستان- به دنبال ریزش ساختمان در گلستان استان تهران، تا این لحظه یک خانم جوان در حادثه ریزش آوار در گلستان فوت کرده و چهار نفر مصدوم شدند.
بهارستان- به دنبال ریزش ساختمان در گلستان استان تهران، تا این لحظه یک خانم جوان در حادثه ریزش آوار در گلستان فوت کرده و چهار نفر مصدوم شدند.
فومن- رئیس جمعیت هلال احمر فومن از فوت یک نفر در واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور ماسوله خبر داد و گفت: در این حادثه ۲۳ نفر مصدوم شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: هر سه مصدوم حادثه بلافاصله با آمبولانس به مرکز درمانی منتقل شدند و تحت درمان قرار گرفتند گفت: جراحت نفر دوم حادثه، سطحی بوده و از بیمارستان ترخیص شده است، اما روحانی که با چاقو مورد حمله قرار گرفته بود از اتاق عمل خارج شد و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد.
مشهد ـ مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۹ حادثه تصادف و واژگونی خودرو منجر به فوت یک نفر و مصدومیت ۴۸ نفر در سیزدهمین روز از فروردین ماه شد.
بیرجند- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور بیرجند-سربیشه خبر داد و گفت: هفت تیم امدادی هلال احمر به محل حادثه اعزام شد.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع تصادف زنجیره دقیقا زمان تحویل سال در محور شاهرود_میامی خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داده است.
پیشوا- شامگاه پنجشنبه یک دستگاه مینی بوس کاروان عروسی در پیشوا واژگون شد و طی این حادثه ۳ نفر فوت و ۱۰ تن مصدوم شده اند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع انفجار در یک منزل قدیمی و فوت یک نفر در این حادثه خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از فوت یک نفر و مصدوم شدن چهار نفر دیگر در اثر برخورد خودروی سراتو با پایه فلزی پل خبر داد.
رئیس پلیس راهور فرودگاه امام خمینی (ره) از فوت یک نفر و مصدوم شدن ۱۱ نفر در جریان حادثه تصادف دو اتوبوس در محدوده فرودگاه امام خمینی(ره) خبر داد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر شهداد عنوان کرد: در این حادثه۱۰ نفر مصدوم و یک نفر فوت شد که پس از رهاسازی ۲ نفر از مصدومان و دریافت اقدامات درمانی مناسب، توسط تیم اورژانس به بیمارستان باهنر کرمان منتقل شدند.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود، گفت: یک مرد ۶۰ ساله شاهرودی حین انجام عملیات ساختمانی دچار حادثه شد و فوت کرد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان از آتش‌سوزی در دانشکده شیمی این دانشگاه و فوت یک نفر بر اثر این حادثه خبر داد.
تبریز- فرماندار اسکو از فوت شدن یک نفر در حادثه انفجار گاز کارخانه نئوپان خبر داد.
مقامات کره‌ای می‌گویند، پس از آن که جمعیت زیادی در یک کوچه باریک در نزدیکی هتل همیلتون، یک مکان مهم برگزاری این مراسم در سئول به جلو رانده شدند، مردم تا حد مرگ تحت فشار جمعیت قرار گرفتند و سبب شد تا عده‌ای کشته و بیش از ۷۰ نفر هم مجروح شوند.
مقامات کره‌ای می‌گویند، پس از آن که جمعیت زیادی در یک کوچه باریک در نزدیکی هتل همیلتون، یک مکان مهم برگزاری این مراسم در سئول به جلو رانده شدند، مردم تا حد مرگ تحت فشار جمعیت قرار گرفتند و سبب شد تا عده‌ای کشته و بیش از ۷۰ نفر هم مجروح شوند.
یکی از نیرو‌های امدادی حاضر در صحنه گفت: آتش‌سوزی تاکنون هیچ فوتی نداشته و آمار مصدومین نیز تاکنون ۸ نفر است.
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: در این حادثه ۲ نفر از شهروندان به دلیل شدت جراحات وارده فوت و ۲۲ نفر دیگر مصدوم شدند که مصدومان حادثه پس از دریافت خدمات پیش بیمارستانی توسط ۶ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با حضور ۱۶ نفر نیرو جهت اقدامات درمانی تخصصی به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) ایرانشهر انتقال داده شدند.
سخنگوی سازمان اورژانس از برخورد یک خودرو ۲۰۶ با عزاداران یکی از هیئت‌های مذهبی اصفهان و جان باختن دو نفر در پی این حادثه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ