نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید به داد بازنشستگان، معلمان حق‌التدریس، غیرانتفاعی‌ها و نهضتی‌ها هم برسیم و قانون رتبه‌بندی معلمان باید مورد توجه قرار گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیلیو آلوارز، احتمالا مهمترین نام حال حاضر نیمکت‌های لیگ برتر ایران که شاید او را نشناسید.
رونالدو آرائوخو، کاپیتان جوان بارسلونا، پیروزی بی حرف و حدیث مقابل رئال را نشانه قدرت تیمش دانست.
متئو آلِمانی به ژاوی قول داده که به زودی کار انتقال و جدایی هشت بازیکن از بارسلونا را نهایی کند.
بستگی دارد کودک چه چیزی را بلعیده باشد، اینکه آیا جسم گیر کرده یا بلعیده شده و کجا گیر کرده. پزشک برای تعیین این موارد احتمالا دستور عکسبرداری با اشعه ایکس می‌دهد تا موقعیت جسم خارجی در بدن مشخص شود.
رهبر انقلاب در دیدار رئیس و مسئولان قوه قضاییه خاطرنشان کردند: یکی از وظائف قوه قضائیه تأمین آزادی‌های مشروع است. در ذیل حکم شرع، آزادی‌های مردم باید تأمین بشود. خب دستگاه‌های قدرت به طور طبیعی در یک مواردی دچار معارضه میشوند. چه کسی باید به داد مردم برسد در این زمینه؟ قوه‌ی قضائیه.
همه آمل را با والیبال می‌شناسند و جای خالی شهر آمل در لیگ حس خواهد شد.
رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند، می‌گوید شکست برابر کرواسی به آنها نشان داده که هنوز نیاز به پیشرفت در بعضی بخش‌ها دارند.
ژاوی به مدیران بارسلونا توصیه اکید داشته که تحت هیچ شرایطی به فروختن رافینیا در انتقالات تابستانی فکر نکنند.
سرمربی آلومینیوم اراک ابراز امیدواری کرد بتوانند مقابل نفت مسجدسلیمان به برتری برسند.
سندرز با اعلام انصراف از نامزدی مجدد در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، یادآور شد علاوه بر کمک به تشکیل اتحادیه‌های کارگری جدید، به عنوان رئیس کمیته سلامت، آموزش، کار و بازنشستگی سنا به مبارزه برای سیاست‌های مترقی ادامه خواهد داد.
ایاد الاماره گفت: از حاج قاسم و حاج ابومهدی آموخته ایم که پیروزی، فرهنگی است که قبل از اینکه واقعیت پیدا کند باید در جان ها نهادینه شده و در دل ها و ذهن ها آغشته شود.
سرمربی باسابقه فوتبال جهان می‌گوید: در چند مقطع برای هدایت تیم ملی ایران پیشنهاد‌هایی دریافت کردم، اما نمی‌دانم چرا هیچ‌وقت به توافق نهایی نرسیدیم.
میشل سالگادو، ستاره سابق رئال و تیم ملی اسپانیا، معتقد است فوتبال این کشور اسیر تیکی تاکا شده و باید این سبک کنار گذاشته شود.
هافبک کره جنوبی پس از شکست از برزیل و حذف از جام جهانی اعتراف کرد که حریف بسیار بهتر بود و ثابت کرد که کره کار زیادی برای بهتر شدن باید انجام دهد.
محقق حوزه رفاه و سلامت اجتماعی، با اشاره به تبعات اجتماعی و اقتصادی بحران کووید ۱۹، گفت: باید پیگیر پیاده سازی سیستم تأمین اجتماعی چند لایه در کشور باشیم.
اونای امری در اولین بازی خود به عنوان سرمربی استون‌ویلا نتیجه‌ای درخشان به دست آورد و تیم اریک تن‌هاخ را 3-1 مغلوب کرد.
معمولا متخصصان تغذیه ۱۰ دقیقه پیاده روی سبک را بعد از غذا توصیه می‌کنند. کافی است برای مدتی در اطراف قدم بزنید. این کار باعث کم شدن فشار می‌شود و همچنین روند هضم را تسریع می‌کند. می‌توانید به آرامی در داخل خانه یا بیرون در فضای باز قدم بزنید تا ناراحتی خود را از بین ببرید.
خطیب جمعه قم با بیان اینکه باید برای روایت‌های درست و دست اول از رخ داد‌های کشور تلاش کرد، گفت: تسریع و تقویت دستگاه‌های مسئول در رابطه با پاسخگویی درباره عملکردشان همچنین تسریع در خنثی سازی عملیات روانی فعالان این جنبش با عملیات رسانه‌ای هماهنگ از سوی رسانه‌های انقلاب از دیگر درس‌ها است.
مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران ضمن اشاره به انتخاب های مناسب در لیست ملی پوشان گفت: کاریزمای بالای شخصیت کی روش خودنمایی کرد.
خوردبین، مشاور مدیر عامل و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می‌گوید باید به این تیم تا رسیدن به شرایط ایده‌آل و هماهنگی زمان داد.
قائم مقام حزب مؤتلفه کشور گفت: این تشکیلات معتقد است که باید به دولت سیزدهم فرصت داد تا با اصلاح نظام اقتصادی و ساماندهی یارانه‌ها، طعم شیرین عدالت، رفاه و آسایش برای مردم ایجاد شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ