اونای امری در اولین بازی خود به عنوان سرمربی استون‌ویلا نتیجه‌ای درخشان به دست آورد و تیم اریک تن‌هاخ را 3-1 مغلوب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«منتقدان رویکردهای اقتصادی دولت سیزدهم به کرات از مسوولان تیم اقتصادی آن درخواست کرده اند تا برنامه اقتصادی خود برای کشور را به صورت شفاف توضیح دهند و به افکار عمومی و کارشناسان عرضه کنند. امری که تاکنون محقق نشده و در این فضا باید اذعان کرد که پیش زمینه های ایجاد بهبود در فضای کلی اقتصاد ایران، حتی در خودِ دولت نیز فراهم نیست و درست به همین دلیل باید انتظار تداوم یافتن آشفتگی ها در فضای کلی اقتصاد را داشت.»
آنچه انگیزه اصلی امام را تشکیل می‌داد وظیفه امر به معروف و نهی از منکر بود و هیچ منکری بالاتر از حکومت فاسد یزید نبود. کسی که در جای پیامبر (ص) نشسته بود علاوه بر اینکه حکومت موروثی و سلطنتی را تثبیت کرده بود فاسدترین مردم زمان بود و سکوت در چنین زمانی بر هیچ‌کس جایز نیست چه رسد به امام و پیشوای امت.
متناقض به نظر می‌رسد، اما ترک قهوه می‌تواند اضطراب شما را بیش از پیش سازد. درست است که کافئین باعث دلشوره می‌شود، اما بدن به لحاظ ذهنی و فیزیکی به آن اعتیاد پیدا می‌کند. ترک یکباره قهوه می‌تواند شما را مضطرب و عصبی کند؛ و اگر عادت کرده باشید قهوه خود را با شکر یا هر شیرین کننده دیگری بنوشید، ممکن است درگیر پیامد‌های ترک اعتیاد به قند هم شوید، امری که ممکن است حس اضطراب شما را بیش از پیش سازد.
آرش میراسماعیلی در حالی ادعا کرده که علیه او پرونده‌سازی شده که همین روز گذشته، روزنامه دولتی ایران، در مطلبی در همین زمینه نه تنها داستان تخلف مالی را امری درست توصیف کرد، بلکه نوشت بیماری قلبی میراسماعیلی هم حربه و بهانه‌ای برای فرار از این ماجرا بود
گل‌محمدی از دربی فردا، پروین، برانکو ، امیری و داور گفت
تعلیق دو هفته‌ای لیونل مسی به دلیل سفر بی‌اجازه‌اش به عربستان، امری که در پاری‌سن‌ژرمن بی‌سابقه بوده، می‌تواند نشانگر شروع دوره‌ای جدید از مدیریت ستاره‌ها در پاریس باشد.
اهواز - نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: در تالیف کتاب های درسی باید به امر بسترسازی برای پاسخگویی به شبهات دانش آموزان توجه ویژه ای شود.
امیری: گلزنی دربی پاداش خدا برای صبر آل‌کثیر بود
یک بازیکن خستگی ناپذیر و گوش به فرمان، همه چیزی است که یک سرمربی می‌خواهد.
امیر قلعه نویی در گفتگویی اختصاصی با ورزش سه در حاشیه بازی بزرگداشت مرحوم قایقران در مورد مسائل مهم جاری فوتبال ایران صحبت کرد.
اجازه ورود زنان به ورزشگاه آزادی در هفته قبل هم داده نشد تا مشخص شود وعده‌های مکرر درباره حل‌شدن این موضوع در حد حرف باقی مانده است. گو اینکه صدور مجوز برای ورود تماشاگران زن به سالن محل برگزاری دیدار فوتسال تیم ملی ایران با ازبکستان و ابراز امیدواری دوباره مهدی تاج، این نوید را می‌داد که برای دربی حداقل اجازه ورود زنان به ورزشگاه داده شود؛ امری که فعلا میسر نشده تا مشخص شود حتی رضایت ابراهیم رئیسی برای این مسئله هم به تنهایی کفایت نمی‌کند و ظاهرا نهاد‌های دیگری هم باید برای حل‌شدن این مورد حساس چراغ سبز نشان دهند.
سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با انتشار یادداشتی در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت: برسد به برخی از این آقایان و خانم‌ها که در موضوع کشف حجاب غیر قانونی در برخی شهر‌ها مواضع شخصی و تهدید آمیز میگیرند اولا مانند همه شما قلباً نگران و خون به دل میخورم؛ ثانیاً اگر عده‌ای گمان میکنند امری را درست میکنند در واقع به جای اصلاح ابرو چشم ماجرا را کورکرده و می‌کنید. من حزب اللهی غلط می‌کنم، فعالیت ضدمدنی انجام دهم ولو در ماجرای حجاب و تازه تهدید هم می‌کند بر این رفتار چه کسی را تهدید میکنی؟
دروازه‌بان آلومینیوم از اعتماد امیر قلعه‌نویی برای دعوت‌اش به تیم ملی تشکر کرد.
در حالی که رهبر انقلاب مراقبت از عملکرد هیئت ۷ نفره را امری حتمی و ضروری می‌دانند، چرا آقایان متولی امر برای هیئت مزبور مصونیت قضایی قائل شده اند؟ آیا این مصونیت بخشی، با تاکید رهبر انقلاب برای مراقبت لازم درباره عملکرد این هیئت هم خوانی دارد؟ آیا با توجه به تجربیات تلخ واگذاری‌های قبلی مانند هفت تپه، هپکو، مغان و... اعطای چنین اختیار بدون پاسخگویی به این هیئت کار درستی است؟
شاگردان امیر قلعه‌نویی این روزها در سیرجان آماده مصاف برابر سپاهان می‌شوند.
شاگردان امیر قلعه‌نویی به دنبال کسب برتری در دربی کرمان و صعود دوباره به رتبه سوم جدول هستند.
امیر عرب براقی که یکی از نامزدهای قضاوت دربی بود در هفته سیزدهم لیگ برتر هم قضاوت نگرفت!
فرمانده هوا فضا سپاه تشخیص درست قوای مسلح و امنیتی کشور در نحوه مقابله با توطئه دشمنان را امری حکیمانه و برخاسته از درایت دانست و گفت: عملیات برق‌آسای نیروی مقتدر زمینی سپاه به مقر تروریست‌های گسیل شده از اقلیم شمال عراق، پیش دستانه بود که دشمنان هم متوجه شکست خود شدند.
در یکی از مهم‌ترین دیدارهای روز نخست از هفته دوازدهم لیگ برتر، دو تیم گل‌گهر و هوادار به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
در روزهای آینده به طور رسمی از سوی سایت فدراسیون فوتبال داور دربی اعلام خواهد شد.
استقلال در سوپر جام قهرمان شد و در لیگ برتر سایه به سایه پرسپولیس حرکت می کند و یکی از مدعیان قهرمان بشمار می رود.
نفرات منتخب امیر قلعه‌نویی در دیدار گل‌گهر مقابل مس رفسنجان مشخص شدند.
شاگردان امیر قلعه‌نویی از روز گذشته تمریناتشان را در سیرجان آغاز کردند و تا پنج هفته ابتدایی از این استان تکان نخواهند خورد.
زدودن این توهم خطرناک از ذهن سینماگرانی که نگران سرنوشت آثارشان هستند و از این پس احساس ناامنی خواهند کرد، امری ضروری است و در این زمینه صاحب اثر ابزاری برای پیگیری عاجل و موثر ماجرا در دست ندارد و به نظر می‌رسد سازمان سینمایی همانطور که در اطلاعیه جشنواره هم به درستی ذکر شده بود وظیفه دارد در مقام مدعی العموم به ماجرا ورود کند و از حقوق سینماگران دفاع کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ