هماهنگ کننده جبهه ملی مقاومت علیه اشغالگران  و متجاوزان در یمن گفت: تحرکاتی از سوی کشورهای ائتلاف سعودی و اشغالگران برای کشاندن نبرد به داخل حضرموت وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در چهارمین روز هفته، قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ایران افزایش یافت.
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به اینکه افزایش تقاضا علت بالارفتن قیمت دلار است گفت: اگر افزایش نرخ دلار مدیریت نشود شاهد ابرتورم در کشور خواهیم شد.
در حالی که چند روزی است نرخ ارز در بازار با روند افزایشی مواجه شده است، صبح امروز در شروع معاملات رسمی بازار متشکل ارزی و صرافی‌های مجاز، شاخص ارزی به طرز معناداری قد کشید و به رکورد جدید رسید.
سرپرست امور توانبخشی روزانه و توانپزشکی سازمان بهزیستی گفت: بالا رفتن قیمت دلار و قیمت کالا‌های وارداتی باعث شد برای تهیه سمعک و ویلچر برقی از کشور‌های دیگر دچار مشکل شویم.
در معاملات امروز بازار ارز، قیمت دلار و یورو با روند افزایشی مواجه شدند؛ این در حالی است که بیش از ۱۶ میلیون دلار و یورو در بازار توافقی معامله شده است.
قیمت نفت برنت با افزایش تقاضا نسبت به روز دوشنبه مواجه شده است.
قیمت دلار توافقی با افزایش قیمت به ۳۳۸۵۰ تومان رسید.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از برخورد با اتاق‌های قیمت گذاری کاذب، معاملات صوری و خالی‌فروشی ارز کرده بودند، خبر داد.
در اولین روز آذر، قیمت دلار در بازار توافقی با افزایش اندک مواجه شد. این در حالی است که امروز بیش از ۱۴ میلیون اسکناس دلار به صورت توافقی معامله شده است.
امروز دو خبر برای بازار انس طلا وجود دارد که می تواند بر ارزش انس طلا تاثیرگذار باشد.
قیمت ها در بازار با افزایشی اندک نسبت به دیروز مواجه شدند.
یک کارشناس اقتصادی، پیش‌بینی‌پذیر کردن نرخ ارز، حرکت آن متناسب با نرخ تورم و جلوگیری از رفتار هیجانی را راهکاری ثبات نرخ ارز دانست.
«در دو سال گذشته هر زمانی که بازار ارز شروع به بالا رفتن کرد، خبر آزادسازی ۷ میلیارد دلار دارایی بلوکه شده ایران در کره جنوبی مطرح می‌شد که تنها خبرسازی بود. الان نیز مقامات بانک مرکزی و وزارت اقتصاد درباره آزادسازی این ارز‌ها در کره و کشور‌های دیگر صحبت می‌کنند، اما به هیچ عنوان بازار نسبت به این موضوع واکنش مثبت نشان نمی‌دهد، زیرا که پی برده است این اخبار تنها برای گفتار درمانی است و جنبه واقعی به خود نخواهد گرفت.»
قیمت دلار در معاملات امروز بازار آزاد با افزایش مواجه شد.
قیمت نفت روز سه‌شنبه به‌دلیل افت ارزش دلار آمریکا افزایش یافت.
قیمت نفت امروز همزمان با بازگشایی بازار کمی افزایش یافت که علت این افزایش کاهش اندک ارزش دلار بود.
هر دلار امروز در صرافی‌های بانکی با ۲۰ تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته با نرخ ۲۸ هزار و ۹۰۳ تومان به فروش رسید.
قیمت نفت برنت پس از افت ۱.۷۳ دلاری در جلسه قبل، با ۲۷ سنت یا ۰.۳ درصد کاهش به ۹۵.۹۲ دلار در هر بشکه رسید.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، خبر‌های مهم برای بورس امروز ۱۶ مهرماه، شایعه امیدوار کننده برای بورس چیست؟، خبری مهم برای سهامداران تاپیکو، افشای اطلاعات باعث توقف این نماد شد، افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان چقدر خواهد بود؟، در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
قیمت نفت برنت در اوایل معاملات آسیایی امروز سه شنبه با ۴۳ سنت یا ۰.۵ درصد افزایش به ۸۹.۲۹ دلار در هر بشکه رسید.
معاملات بازار ارز در سومین روز هفته، با روند افزایشی مواجه شده است. به گونه‌ای که قیمت دلار آمریکا در بازار توافقی به مرز ۳۰ هزار تومان نزدیک شده است.
فعالان بازار ارز در  اولین روز هفته نظاره گر افزایش نسبی شاخص ارزی هستند. این در حالی است که بهای دلار در هفته‌های گذشته به کانال بیست و هشت هزار تومان کاهش یافته بود.
پس از هشدار عربستان سعودی مبنی بر اینکه سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) ممکن است تولید خود را برای اصلاح قیمت‌های آتی نفت کاهش دهد، افزایش یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ