رسول خادم قهرمان سابق جهان و المپیک که سابقه ریاست فدراسیون کشتی و نمایندگی شورای شهر تهران را در کارنامه دارد از چند ماه قبل به دلیل اتخاذ مواضع انتقادی تحت فشار قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی زورخانه‌ای ایران به عنوان پنجمی مسابقات جهانی هنرهای رزمی و بازی‌های سنتی جهان در شهر چانگ‌جو کره‌جنوبی دست یافت.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
قم- رئیس هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان قم گفت: مسابقات زورخانه ای و مرشدی قهرمانی رده سنی نونهالان کشور به میزبانی استان قم برگزار می شود.
قم- رئیس هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان قم گفت: مسابقات زورخانه ای و مرشدی قهرمانی رده سنی نونهالان کشور به میزبانی استان قم برگزار می شود.
فارس تصاویری از شهید قاسم سلیمانی در دوران جوانی در زورخانه را منتشر کرد.
ماجرای سیلی خوردن مهدی‌قصاب را کم و بیش همه شنیده‌اند. خودم هم از بزرگان این ورزش شنیده‌ام. گویا یکی از جوانان می‌خواسته با دختر مورد علاقه‌اش ازدواج کند، ولی دختر شرط گذاشته بود که باید یک سیلی به مهدی‌قصاب بزنی. جوان همین را به مهدی‌قصاب می‌گوید و او برای اینکه این وصلت صورت بگیرد، می‌گوید بیا و پیش همه یک سیلی به من بزن. این ضعف نیست. رسم پهلوانی و سجایای اخلاقی است که در زورخانه آموزش داده می‌شد.
زنگ زورخانه‌های کشور با عنوان "زنگ خدمت" از این پس با ورود " امیرحسین زارع " قهرمان جهان والمپیک به صدا در خواهد آمد.
رییس سابق فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای، با انتقاد از بی‌توجهی نسبت به ورزش‌های زورخانه‌ای که باعث بی‌رونق شدن زورخانه‌ها و یا ثبت این ورزش به نام کشور جمهوری آذربایجان شده است، گفت: خیلی از صاحبان زورخانه‌ها می‌گویند اگر زورخانه را تبدیل به انباز سیب‌زمینی کنیم سود بیشتری دارد!
مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد در مورد اتفاقی که برای رسول خادم در قزوین رخ داد گفته است که این تصمیم با دستور فرمانداری و حراست استانداری استان قزوین انجام گرفت.
رسول خادم را به زورخانه و مراسم شهید راه ندادند!
ماجرای نان لواش بنام ایران جای ثبت زورخانه!
ندادن حق عضویت یونسکو؛ دلیل ثبت زورخانه به‌نام آذربایجان بجای ایران
ثبت زورخانه بنام جمهوری آذربایجان در سازمان ملل!
رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، از تامین اعتبار برای ساخت و تجهیز ۳۱ زورخانه دانش‌آموزی به همت وزارت آموزش و پرورش در سراسر کشور خبر داد.
شاهرود- رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، از تامین اعتبار برای ساخت و تجهیز ۳۱ زورخانه دانش آموزی به همت وزارت آموزش و پرورش در سراسر کشور خبر داد.
سمنان- رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی با بیان اینکه هم اکنون ۹۰۰ زورخانه در کشور وجود دارد، گفت: کمبود ۵۰۰ زورخانه را در کشور شاهد هستیم.
وزیر آموزش و پرورش گفت: اجرای ورزش زورخانه ای در مراسم صبحگاهی و آزادسازی فضای ورزشی برای خانواده‌ها از اقدامات دیگر ما برای تقویت ورزش همگانی است.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: همکاری ما با فدراسیون ورزش‌های زورخانه ای مورد توجه سند تحول بنیادین است.
تبدیل ۱۰ زورخانه به قهوه‌خانه و واکنش وزارت ورزش
رییس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای بیان کرد: در همین تهران ۱۰ زورخانه بسته شده و به قهوه خانه و رستوران سنتی تبدیل شده اند. شهرداری‌ها باید تدبیری اتخاذ کنند تا زورخانه‌های قدیمی به آثار ملی تبدیل شود. در رشت زورخانه‌ای داریم که بیش از صد سال قدمت دارد و قصد دارند آن را تغییر کاربری بدهند. باید این‌ها ثبت ملی شوند تا نتوانند آن را تغییر کاربری بدهند.
رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی گفت: اینکه زورخانه‌ها به رستوران و قهوه‌خانه تبدیل می‌شوند، اتفاق خوبی نیست.
روسای فدراسیون های انجمن های ورزشی و ورزش های زورخانه ای برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک نام نویسی کرد.
سال گذشته اعلام شد، یکی از شرکت‌های واردکننده کره حیوانی، اظهارنامه‌هایی به گمرک ارائه کرده که برای بیش از ۹۴ فقره اظهارنامه ارزی که برای کالا اظهار کرده، بیش بود ارزش متصور شده است. حالا پس از ماه ها، سرانجام نتیجه این پرونده مشخص و رای به تایید ارزش اظهاری کالا از سوی صاحب کالا صادر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ