یک شکست منحصربه فرد دیگر در کارنامه امید وحدت خراسان کار مسئولان سازمان لیگ هم دشوارتر از قبل کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شفیعی تصریح کرد: از فردا هم بر اساس مصوبه ستاد اربعین استان کلیه فعالیت‌های تجاری از مرز مهران تا ۲۰ شهریورماه تعطیل و ممنوع خواهد بود.
جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: استوار یکم امیر حسین زاده احمدی و گروهبان یکم محمد احسان شفیعی از مأموران شجاع کلانتری ۱۶ شهرستان اصفهان پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده به فیض شهادت نائل شدند.
با حکم سرپرست فدراسیون شطرنج، علیرضا شفیعی به عنوان مدیر تیم‌های ملی منصوب شد.
با حکم سرپرست فدراسیون شطرنج، علیرضا شفیعی به عنوان مدیر تیم‌های ملی منصوب شد.
روند اعدام‌ها در عربستان اثبات کننده این نکته است که حکام سعودی همچنان فعالیت مخالفان سیاسی یا فعالان انقلابی را به عنوان «خط قرمز» دانسته و به شدیدترین شکل ممکن به آن واکنش نشان می‌دهند.
بهناز شفیعی همسر مرحوم ناصر حجازی معتقد است استقلال، باید ریکاردو ساپینتو را برای فصل بعد هم حفظ کند؛ چون این مربی ناموفق نبوده است.
در قانون اساسی سال 1382 خورشیدی افغانستان برای اولین بار مذهب تشیع در این کشور به رسمیت شناخته شد و دستور داده شد که قضایای مربوط به احوال شخصیه شیعیان در دادگاه ها باید مطابق فقه جعفری رسیدگی شود.
شفیعی مطهر گفت: با تکمیل اسکله صادراتی گاز مایع ویژه شرکت ملی گاز ایران در پارس جنوبی صادرات گاز مایع پروپان و بوتان شتاب می‌گیرد.
سعیده شفیعی فعال فرهنگی اجتماعی بعدازظهر سه‌شنبه ۱۸ بهمن‌ماه با قرار وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی آزاد شد.
رزمایش نیروی دریایی سپاه با نام سردار شهید نصرالله شفیعی با هدف آمادگی های نیرویی برای مقابله با تهدیدات متصور در خلیج فارس و عملکرد مطلوب سامانه موشک‌های کروز دریایی با موفقیت برگزار شد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه از برگزاری رزمایش با نام «سردار شهید نصرالله شفیعی» با هدف نمایش اقتدار و آمادگی های نیرویی برای مقابله با تهدیدات متصور در خلیج فارس خبر داد.
رئیس مجلس خبرگان رهبری در پیامی به مناسبت مراسم نکوداشت آیت‌الله سیدعلی شفیعی از این عضو مجلس خبرگان رهبری تقدیر کرد.
آیت الله جنتی به مناسبت برگزاری مراسم نکوداشت آیت الله سید علی شفیعی در دزفول، در پیامی از مقام شامخ علمی و مجاهدت‌های این عضو مجلس خبرگان رهبری تجلیل کرد.
«نیما شفیعی» از اهالی منطقه «پشت کوه» شهرستان باشت و ساکن شهرک بلکوی یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بود که پس از باخت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ برابر آمریکا دچار سکته شد و جان خود را از دست داد.
ساعت ۱۱ صبح ۳۰ شهریور، مرد ضایعات جمع کنی، وقتی به سراغ یک گونی که در کنار سطل زباله افتاده بود رفت، با جسد مردی داخل آن مواجه شد. کشف جسد از سوی مأموران کلانتری به بازپرس محمد جواد شفیعی و تیم جنایی اعلام شد و دقایقی بعد تیم جنایی راهی خیابان زمزم تهران شدند. آن‌ها داخل گونی با جسد مرد جوان در حالی مواجه شدند که داخل چندین کیسه نایلونی پیچیده شده و بعد از آن داخل گونی قرار داده شده بود.
اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پیکان تهران انتخاب و معرفی شدند.
صبح شنبه ۱۶ مهر مأموران کلانتری ۱۴۵ ونک در تماس با بازپرس محمد جواد شفیعی از کشف جسد مردی داخل گونی خبر دادند. بدنبال اعلام این خبر بازپرس جنایی راهی محل حادثه در نزدیکی میدان ونک ورودی بزرگراه کردستان شد.
جدایی خالد شفیعی از باشوندارا کینگز بنگلادش قطعی شد و این بازیکن به دنبال انتخاب تیم جدیدش است.
مدافع اسبق پرسپولیس، تراکتور و گل گهر، با عقد قراردادی رسمی به مدافع عنوان قهرمانی بنگلادش پیوست.
محمدرضا خانزاده مدافع اسبق پرسپولیس، تراکتور و گل گهر، مورد توجه تیم بنگلادشی قرار گرفته است.
نماینده چارچوب هماهنگی شیعی در پارلمان عراق، خواستار برگزاری جلسات پارلمان بعد از مخالفت دادگاه فدرال این کشور با انحلال آن شد.
ساعت یک بامداد پنجشنبه گزارش قتل مردی ۴۵ ساله به قاضی محمد جواد شفیعی بازپرس جنایی تهران اعلام شد. دقایقی از اعلام این گزارش می‌گذشت که بازپرس جنایی تهران به همراه تیم تجسس پلیس آگاهی راهی محل حادثه که آپارتمانی در طبقه اول ساختمانی در یکی از مناطق پایتخت بود، شدند.
دو تن از اعضای چارچوب هماهنگی شیعی در واکنش به درخواست رهبر جریان صدر مبنی بر برگزاری مناظره میان گروه های سیاسی، اعلام کردند که آماده برگزاری مناظره زنده تلویزیونی هستند.
کمیته سازماندهی تظاهرات چارچوب هماهنگی شیعیان عراق با صدور بیانیه ای تظاهرات مردمی در حمایت از مشروعیت قانون را خواستار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ