سازمان سنجش اعلام کرد: کارنامه اعلام نتایج مرحله اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در تارنمای این سازمان قابل مشاهده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۳۰ مرداد تا ۵ شهریور) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت ترافیکی و تردد در محورهای استان‌های مرزی که میزبان زائران اربعین حسینی(ع) هستند را اعلام کرد.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
به دلیل وخامت شرایط ناشی از ادامه آتش‌سوزی‌های جنگلی در کانادا، در استان بریتیش کلمبیا واقع در این کشور وضعیت اضطراری اعلام شد.
سازمان هواشناسی کشور چند محصول هواشناسی به ویژه بولتن پیش بینی وضع هوای ۱۰ روز آینده شهرهای مرزی و زیارتی ایران و عراق برای ایام اربعین حسینی را تولید و عرضه کرد.
کارنامه نهایی برای انتخاب رشته حاوی نمره کل نهایی، رتبه در سهمیه، رتبه کشوری، سهمیه، استان بومی و وضعیت مجاز یا غیرمجاز به انتخاب رشته، هفته آینده در سامانه جامع آزمون سراسری منتشر خواهد شد.
مرکز ارزشیابی نظام آموزش و پرورش در حالی از رفع نقص سامانه در نمایش کارنامه شرکت کنندگان در آزمون‌های استعدادهای درخشان خبر داده است که قرار است نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی هم اعلام شود.
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ بود که نامه‌ای ازسوی ۱۰۰ نفر از اساتید و اندیشمندان اقتصاد ایران در حمایت از رئیسی منتشر شد. در این نامه آمده بود: «با توجه به کارنامه درخشان جناب حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در مبارزه با فساد اقتصادی، ضمن اعلام حمایت از ایشان، خواستار پیگیری مطالبات بحق مردم از سوی ایشان برای رفع ظلم و نابرابری در معیشت آن‌ها هستیم.» موضعی که به مرور پس از دو سال با تغییراتی همراه شد.
نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی ۱۴۰۲ به صورت کارنامه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شد.
سازمان آموزش و پرورش اعلام کرد: امروز نتایج امتحانات نهایی دانش‌آموزان اعلام می‌شود و باید برای دریافت کارنامه به مدرسه محل تحصیل مراجعه کرد.
متقاضیان علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های تحصیلی مراکز و واحد‌های دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، پس از اعلام نتیجه اولیه آزمون و دریافت کارنامه، برای اطلاع از زمان و نحوه انتخاب رشته از امروز ۱۱ خرداد به درگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند.
خوب می‌دانیم که بسیاری از اشغالگران سفارت آمریکا بعد‌ها به صف اصلاح‌طلبان پیوستند و تجدیدنظری جدی در کارنامه سیاسی خود داشتند. خیل کثیری از مردم هم شهامت آن‌ها را ستودند و بابت صداقت‌شان تشویق‌شان کردند. امروز هم این مردم همان مردم هستند، اما مدافعان عجول طالبان همان صداقت و شهامت را دارند که بگویند: ما اشتباه کردیم؟ مدافعان طالبان به‌ظاهر از جمهوری اسلامی هم دفاع می‌کنند، اما از یاد می‌برند که جمهوری اسلامی اگر مقبولیتی پیدا کرد به‌دلیل مرزبندی با اسلام طالبانی بود.
الیاس نادران که پیش از این نیز سابقه رقابت با قالیباف بر سر ریاست را در کارنامه خود دارد، با توزیع نامه ای بین نمایندگان مجلس برای ریاست سال آخر مجلس یازدهم، رسما اعلام کاندیداتوری کرد.
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کارنامه نتایج اولیه و اعلام زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۲ خبر داد.
اولین گزارش کارنامه مردمی دستگاه‌های اجرایی از سوی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری اعلام شد.
نخستین گزارش کارنامه مردمی دستگاه‌های اجرایی از سوی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری اعلام شد.
نخستین گزارش کارنامه مردمی دستگاه‌های اجرایی از سوی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری اعلام شد.
۶ عضو گروهک حرکة النضال امروز به اعدام محکوم شدند و این در حالی است که این افراد در کارنامه تروریستی خود اقداماتی نظیر بمب گذاری، تفرقه افکنی و شهادت مأموران انتظامی و بسیج را دارند.
نتیجه علمی نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ به صورت کارنامه حاوی نمرات خام بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه ای اقدام اهانت آمیز نشریه فرانسوی علیه مقدسات اسلام را محکوم کرد.
عملکرد استخراج شرکت ملی مس تا 26 شهریورماه 11 درصد از برنامه بیشتر بوده است و نسبت به مدت مشابه سال 1400 نیز عملکرد بهتری داشته است.
داوطلبی از استان آذربایجان شرقی که فارغ التحصیل سال ۸۵ است، می‌گوید: در گروه آزمایشی هنر و تجربی شرکت کردم، اما کارنامه کنکور تجربی برایم صادر نشد و سازمان سنجش پیام داد «کارنامه شما در این مرحله صادر نشده و نیازمند بررسی فنی است» شماره تماس‌هایی را برای پیگیری موضوع اعلام کرده بودند، اما به دلیل عدم پاسخگویی ناچار شدم به صورت حضوری مراجعه کنم.
نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۱ به صورت کارنامه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد. تعداد یک میلیون و ۱۵۷ هزار نفر از داوطلبان در دوره ها و رشته های با آزمون مجاز به انتخاب رشته شدند.
دبیرکل حزب جمهوریت با انتقاد شدید از تیم اقتصادی دولت سیزدهم گفت: بدنه تیم اقتصادی دولت کم تجربه و فاقد تخصص کافی است. حضور این افراد که هیچ‌گونه سابقه اجرایی در کارنامه کاری خود ندارند موجب شده تا بسیاری از کارشناسان و اقتصاددانِ مطرح اعلام کنند که وضعیت بسیار بدی برای اقتصاد رقم خواهد خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ