چنین بداخلاقی‌هایی قطعا در روش‌های پهلوانی و جوانمردی توصیه شده در این رشته ورزشی نمی‌گنجد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه جمهوری اسلامی به طرفداران دولت رئیسی که در ۸ سال حضور روحانی در پاستور به او و دولتش حمله می‌کردند، کنایه زده که چرا اکنون در برابر گرانی‌ها سکوت کرده‌اند!
صحبت‌های جنجالی جواد خیابانی مورد حمله تند یک مجری تلویزیون قرار گرفت.
برنامه دینی که در آن به حجاب توهین شود، به مدافعان امنیت طعنه بزنند و در هر قسمت به جمهوری اسلامی کنایه بزنند، مصداق «مسجد ضرار» است. همان مسجدی که با دستان پیامبر (ص) ویران شد.
میدان خراسان تا همین ۵۰ سال پیش پاتوق درشکه‌چی‌ها بود. در این میدان حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ درشکه ایستگاه داشتند که بیشتر مسافران آن را ساکنان مسگرآباد و زائران حرم شاه‌عبدالعظیم تشکیل می‌دادند و برای هر رفت‌وآمد ۱۵ تا ۲۰ ریال کرایه می‌پرداختند.
امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی ایران دوباره به عادل فردوسی‌پور کنایه زده است.
مارکوس آکونیا پس از اخراج مقابل رئال مادرید با انتشار یک استوری به داور این بازی کنایه زد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان بار دیگر به صورت غیرمستقیم به پرسپولیس حمله کرد و آنها را به دلیل بازی در خانه مقابل پیکان به چالش کشید.
افزایش بهای بلیت مترو و اتوبوس و کرایه تاکسی از اول اردیبهشت ماه اجرایی خواهد شد.
تغییر در نرخ بلیت و کرایه وسایل حمل و نقل عمومی شهر تهران در سال ۱۴۰۲ با ۱۹ رأی موافق به تصویب رسید.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: نامه فرماندار در خصوص اعتراض هیأت تطبیق به مصوبه تعیین نرخ بلیت و کرایه وسایل حمل و نقل عمویمی شهر تهران بررسی خواهد شد.
رییس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بودجه شهرداری تهران رسما پیش از سال جدید به شهرداری تهران ابلاغ شده است، افزود: افزایش کرایه تاکسی، اتوبوس و مترو در تهران از ابتدای اردیبهشت ماه اعمال خواهد شد.
بر اساس تصویب اعضای شورای شهر تهران از اول اردیبهشت ۱۴۰۱ نرخ کرایه وسایل حمل و نقل عمومی ۲۵ درصد افزایش یافت و کرایه تاکسی میان مسافران تقسیم شد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: فرمانداری افزایش نرخ بهای خدمات ناوگان را تا نرخ تورم مجاز اعلام کرده است و نرخ تورم نیز اکنون ۴۷ درصد است.
قائمی با بیان اینکه قرار شد روز شنبه آتی جلسه بدون سقف زمانی برای تعیین نرخ کرایه برگزار شود، در مورد پیشنهادات شهرداری تهران برای نرخ کرایه سال آینده گفت: پیشنهاد شهرداری برای بلیت مترو افزایش حدود ۴۰ درصد بود و برای اتوبوسرانی مدل پیمایشی مدنظر بود و همچنین نرخ پیشنهادی برای تاکسی نیز در حدود مترو بود، اما تاکید می‌کنم که ارقام نهایی نشده است.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران از بررسی بهای بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی و کرایه تاکسی در عصر یکشنبه خبر داد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو پس از گلزنی و پیروزی با این تیم در لیگ پرتغال بازهم بابت سبک بازی‌اش مورد حمله قرار گرفت؛ آنهم در شرایطی که پورتو هفته بعد بازی حساسی با اسپورتینگ دارد.
پیمان رجبی قهرمان سابق رشته دو ومیدانی کشورمان با منتشر کردن متنی تند و تیزی در صفحه شخصی اینستاگرامش به تیم ملی فوتبال حمله کرد.
هادی چوپان، به سجاد غریبی هالک ایرانی حمله کرد. او از غریبی خواست تا از اقدامات تحقیر آمیز خود دست بکشد و بیش از این خودش را دستمایه طنز و تمسخر قرار ندهد.
زلاتان ایبراهیموویچ مهاجم سوئدی بار دیگر به پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی که در بارسلونا با او درگیر شده بود، حمله کرد.
این رسانه با استفاده از خاطره شکست های کلمبیا با کی‌روش در مقدماتی جام‌جهانی، به مرد پرتغالی کنایه زده است.
ربیعی از یک بام و دو هوای حامیان دولت رئیسی در توجیه گرانی های اخیر و حمله به گرانی های دوره روحانی انتقاد کرد
شاخص کل بورس یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۷۷۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۴۵ هزار و ۹۶۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه دانشگاه تبریز و شرکت ملی صنایع مس ایران در نشستی به میزبانی دانشگاه تبریز مورد بررسی قرار گرفت.
روزنامه جوان با حمله به مسعود پزشکیان نوشت: این سؤال از وی مطرح است که بر اساس کدام تخصص به حوزه ازدواج و مسائل و مشکلات مربوط به آن ورود کرده است؟ او البته ممکن است بگوید در مقام ایفای وظیفه نمایندگی ملت چنین اظهار نظری کرده است، در این صورت باید پرسید صرف طرح مسئله که مشکلی را حل نمی‌کند. راهکار او برای حل مشکل جوانان و ازدواج آن‌ها چیست؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ