اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کنکور در سال‌های اخیر نسبت به دو دهه گذشته محبوبیت و گستردگی خود را از دست داده است. کنکور سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، با کاهش ۲۴ درصدی و به عبارت دیگر با کاهش ۳۶۹ هزار و ۷۸۶ نفری داوطلبان همراه بوده است.
در هفته‌ای که گذشت قیمت مسکن رونده کاهشی داشت.
پتجمین روز از رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی جاده آسیا در حالی در تایلند دنبال شد که دوازدهمی یک رکابزن جوان بهترین نتیجه نمایندگان ایران بود و لژیونرها هم نتیجه مطلوبی نگرفتند.
ادامه این روند، احتمال ماندن سیمونه اینزاگی در رختکن اینتر برای فصل بعد را کاهش خواهد داد.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: بر هیچکس پوشیده نیست که کارگزاران نظام با دستگاه‌های عریض و طویلی که در اختیار دارند به راحتی می‌توانند ظرف چند روز عوامل مسمومیت دانش‌آموزان را کشف کنند و تمام ریشه‌های مربوط به آن را بخشکانند.
محمد ربیعی پس از روز دشواری که پیش از مصاف با فولاد خوزستان در رفسنجان تجربه کرد، در دو کنفرانس خبری آرامش جالب توجهی داشت.
سرمربی تیم کاراته بیمه تعاون گفت: سه امتیاز مهمی در دیدار حساس برابر دانشگاه آزاد کسب کردیم و این می‌تواند در انتهای فصل ما را به قهرمانی برساند.
ادامه روند نزولی در بازار ارز
شهداب یزد در یک بازی مهم موفق شد هورسان رامسر را شکست دهد.
مدافع چپ پرسپولیس امیدوار است روند بردهای این تیم ادامه پیدا کند.
تیم‌های بسکتبال بروکلین نتس و فیلادلفیا سونی سیکسرز با پیروزی در دیدارهای صبح امروز لیگ NBA به روند بردهای خود ادامه دادند.
قیمت نفت روز پنج شنبه تحت تاثیر محدود شدن ذخایر نفت کوره و سوخت جت در آمریکا، برای چهارمین روز متوالی افزایش یافت.
سیدمحمد امین طباطبایی در دور پنجم مسابقات شطرنج «سیتگس» اسپانیا موفق به شکست مهدی غلامی شد و به روند بردهای خود در این رقابت‌ها ادامه داد.
بورس امروز با رشد بیش از ۱۸ هزار واحدی مواجه شده و توانست به جایگاه
یکی از دو مدافع ایرانی آ. ا. ک آتن در شب برتری این تیم مقابل پائوک به میدان رفتند.
مربی ذوب آهن با تمجید از عملکرد فنی بازیکنان این در جدال مقابل نفت مسجدسلیمان مدعی است که این تیم قادر خواهد بود به روند برتری‌های خود در ادامه فصل نیز تداوم بخشد.
گروه خودروسازی سایپا در ادامه روند افزایشی تولید در سال جاری نسبت به سال گذشته، در ابتدای آبان سال جاری با تولید ۲۵۳ هزار و ٧٦٢ دستگاه خودرو نسبت به ابتدای آبان سال گذشته با تولید ۲۴۷ هزار و ٦٩٩ دستگاه خودرو به میزان ۶ هزار و ٦٣ دستگاه بیشتر تولید کرده است.
گروه خودروسازي سايپا در ادامه روند افزايشي توليد در سال جاري نسبت به سال گذشته، در ابتداي آبان سال جاري با توليد 253 هزار و ٧٦٢ دستگاه خودرو نسبت به ابتداي آبان سال گذشته با توليد 247 هزار و ٦٩٩ دستگاه خودرو به ميزان 6 هزار و ٦٣ دستگاه بيشتر توليد کرده است.
چلسی با دو گل میسون مونت در ویلاپارک برابر استون ویلا به پیروزی رسید تا روند پیروزی‌هایش را ادامه دهد.
باشگاه پرسپولیس همچنان قصد دارد پرداختی خود به اعضای این تیم را به روز نگه دارد.
امروز یکشنبه ۲۰ شهریورماه ۱۴۰۱، تالار شیشه‌ای شاهد تداوم روند نزولی شاخص‌های منتخب بود. به گونه‌ای که شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با کاهش ۱۵۴۸ واحدی، به رقم ۳۲۱ هزار و ۳۳۵ واحد رسید.
روملو لوکاکو، مهاجم اینتر، برای پیگیری درمان مصدومیتش به کشور بلژیک برگشت.
مدافع نفت مسجدسلیمان معتقد است روند بردهای تیمش در این فصل ادامه پیدا می‌کند و جایگاه خوبی به دست می‌آورند.
قیمت مرغ در ادامه روند نزولی خود به حدود ۴٨ هزار تومان در بازار رسیده در حالی که نرخ مصوب آن ۶٠ هزار تومان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ