روملو لوکاکو، مهاجم اینتر، برای پیگیری درمان مصدومیتش به کشور بلژیک برگشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در هفته‌ای که گذشت قیمت مسکن رونده کاهشی داشت.
پتجمین روز از رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی جاده آسیا در حالی در تایلند دنبال شد که دوازدهمی یک رکابزن جوان بهترین نتیجه نمایندگان ایران بود و لژیونرها هم نتیجه مطلوبی نگرفتند.
ادامه این روند، احتمال ماندن سیمونه اینزاگی در رختکن اینتر برای فصل بعد را کاهش خواهد داد.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: بر هیچکس پوشیده نیست که کارگزاران نظام با دستگاه‌های عریض و طویلی که در اختیار دارند به راحتی می‌توانند ظرف چند روز عوامل مسمومیت دانش‌آموزان را کشف کنند و تمام ریشه‌های مربوط به آن را بخشکانند.
رییس بیمارستان معالجه وزیر ورزش و جوانان با اعلام خبر انتقال دکتر سجادی به بخش عمومی تاکید کرد: روند درمان ایشان تا بهبودی کامل ادامه خواهد داشت.
رییس بیمارستان محل معالجه وزیر ورزش و جوانان با اعلام خبر انتقال سجادی به بخش عمومی عنوان کرد: روند درمان ایشان تا بهبودی کامل ادامه خواهد داشت.
رییس بیمارستان  معالجه وزیر ورزش و جوانان با اعلام خبر انتقال دکتر سجادی به بخش عمومی تاکید کرد: روند درمان ایشان تا بهبودی کامل ادامه خواهد داشت.
وزیر ورزش و جوانان و تعدادی از مصدومان سانحه سقوط بالگرد جهت ادامه روند درمان، با تصمیم پزشکان بصورت موقت از بیمارستان شهید باهنر کرمان ترخیص و در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شدند.
محمد ربیعی پس از روز دشواری که پیش از مصاف با فولاد خوزستان در رفسنجان تجربه کرد، در دو کنفرانس خبری آرامش جالب توجهی داشت.
یونایتد امشب 3-0 از سد بورنموث گذشت تا در شب تساوی نیوکاسل، با این تیم هم امتیاز شود.
ادامه روند نزولی در بازار ارز
شهداب یزد در یک بازی مهم موفق شد هورسان رامسر را شکست دهد.
کارشناس مسئول اداره نظارت بر حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت:نمونه خون از «ارس» پلنگ باغ وحش مشهد گرفته شده و روند درمانی این پلنگ ۱۰ ساله از امروز شروع شده است.
بورس امروز با رشد بیش از ۱۸ هزار واحدی مواجه شده و توانست به جایگاه
گابریل ژسوس ملی‌پوش برزیلی بعد از اینکه مشخص شد نمی‌تواند در ادامه جام جهانی تیمش را همراهی کند برای طی شدن سریع‌تر روند درمانش قطر را ترک کرد.
دکتر جواد شریعتی، مدیر داخلی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی گلستان اهواز با اعلام این خبر گفت: با توجه به وضعیت فعلی میثم پیرفلک و بنابر درخواست خانواده وی، این مجروح جهت ادامه روند درمان به پایتخت انتقال یافت.
سباستین هالر، ستاره دورتموند، اعلام کرد که در ادامه روند درمان سرطانش باید عمل جراحی انجام دهد.
فرمانده انتظامی رشت گفت: پس از انجام معاینات پزشکی و تهیه عکس رادیولوژی مشخص شد خوشبختانه موضوع صدمه وارده به این دختر چندان جدی نبوده است و برای ادامه روند درمان در بخش اورژانس بستری است.
روملو لوکاکو این بار بعد از توافق با کادر فنی اینتر، برای ادامه روند درمان خود راهی بلژیک شد.
سردار آزمون از امروز به تمرینات باشگاهی‌اش اضافه می‌شود و ادامه روند درمان خود را در آلمان پشت سر می‌گذارد.
کی‌روش در تماس تلفنی با مربی آزمون از وی خواست تا ادامه روند درمان این بازیکن برای حضور در جام جهانی خارج از باشگاه لورکوزن انجام شود که این مساله مورد موافقت قرار گرفته است.
تولیدکنندگان محصولات سلولزی و بهداشتی در دیدار با معاون دادستان کل کشور خواستار حذف قیمتگذاری دستوری از سوی دولت شدند و ادامه این روند را منجر به کاهش تولید و تعطیلی کارخانجات دانستند.
پس از گذشت سه ماه از جراحی، نشست و کمیسیونی را خواهیم داشت تا بدانیم روند درمانی را چگونه ادامه دهیم و شاهد حضور آقای امیری در رقابت‌های جام جهانی باشیم.
دستگیری ۲ سارق و کشف ۴ پرونده سرقت میلیاردی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ