اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون کاهش نرخ یورو به کانال 44 هزار تومان، پیش‌ بینی بورس فردا ۲۹ مرداد | بازار همچنان به مسیر نزولی خود ادامه خواهد داد؟، زمان پرداخت سود کدام شاخص ساز مشخص شد؟، اخباری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد، مجمع خودرو ۱۴۰۲ | آیا شرکت به فعالیت ادامه دهد یا منحل شود؟ + فیلم مجمع، تحلیل تکنیکال شاخص کل، سکه و طلا؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در هفته‌ای که گذشت قیمت مسکن رونده کاهشی داشت.
پتجمین روز از رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی جاده آسیا در حالی در تایلند دنبال شد که دوازدهمی یک رکابزن جوان بهترین نتیجه نمایندگان ایران بود و لژیونرها هم نتیجه مطلوبی نگرفتند.
در صورت ادامه وضع موجود هیچ اقدامی نمی‌تواند مانع از تداوم روند نزولی در فرزندآوری و ازدواج طلاق شود. تنها راه ایجاد امید نسبت به آینده و بهبود شرایط اقتصادی و برداشتن موانع بیگانگی جوانان با جامعه است.
بررسی بازار نشان می دهد که قیمت خودرو نسبت به ۴ روز پیش با کاهش محسوسی مواجه شده است؛ به طوریکه در خودروهای داخلی شاهد کاهش میانگین ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومانی قیمتها هستیم.
از مرداد ۱۳۹۹ تا امروز شاخص کل فراز و فرود زیادی را تجربه کرد. پس از آن که قله دو میلیون و ۷۸ هزار واحد را برای اولین بار فتح کرد با شیب تندی نزولی شد و این روند کاهشی حدود ۶ ماه به طور نفس گیری ادامه داشت. پس از آن بازار اگرچه تغییر وضعیت نداد، اما متعادل‌تر ادامه یافت. در این مدت دو سوم از بازار بالاتر از سقف تاریخی معامله می‌شود ۴۰ نماد در محدوده سقف تاریخی هستند و یک سوم از آن‌ها بین ۴۰ تا ۸۰ درصد پایین‌تر از سقف بازارند.
روند نزولی دلار در بازارهای غیر رسمی روز چهارشنبه با شدت بیشتری ادامه یافت و این ارز طی ۲ ساعت ابتدایی معاملات، کانال ۵۴ هزار تومانی را ترک کرد.
عبدالناصر همتی نوشت: کنترل تورم، درگرو اعمال جدی سیاست‌های انقباضی پولی است که تقاضای کل در اقتصاد را کاهش دهد. تا زمانی که کسری بودجه دولت (مازاد تقاضا از سوی دولت) ادامه دارد، کنترل تورم بسیار سخت خواهد بود، و البته هزینه آن، در صورت موفقیت، کاهش تقاضای بخش خصوصی خواهد بود.
در ادامه روند نزولی در بازار ارز، از ساعتی قبل قیمت دلار در بازار غیررسمی به کانال ۴۳ هزار تومان رسید.
روند نزولی قیمت سهام و تسلیم اجباری سهامداران در مقابل این ریزش‌ها در مقایسه با بررسی رفتار معامله‌گران بازارهای دیگر به ویژه سه بازار سکه، دلار و مسکن از یک نیمه روشن و یک نیمه تاریک پرده برمی‌دارد. کم‌رمقی در جریان داد‌و‌ستدهای این بازار درحالی جای خود را به افت‌های پیاپی داده که در بازارهای رقیب، سرمایه‌گذاران به تاخت‌و‌تاز خود ادامه می‌دهند و علاقه‌ای برای فروش ندارند. این در حالی است که قرار گرفتن نماگرهای بورسی در یک مسیر فرسایشی وضعیت متفاوتی را در آن سوی بازار رقم زده است؛ به گونه‌ای که با وجود برخی اظهارنظرها از سوی سیاستگذار مبنی بر کافی بودن منابع ارزی و اقدامات بانک مرکزی، نرخ دلار، سکه و طلای خام در یک ماه اخیر روند نزولی به خود نگرفته است.
امروز مطالبی همچون یورو در این بازار به کف کانال ۴۶ هزار تومان رسید، بیت کوین جایگزین طلا می‌شود یا دلار؟، پیش بینی بورس | فردا روند نزولی شاخص کل ادامه خواهد داشت؟، ۱۰ خبری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد، کدام خودرویی کدال ساز شد؟، رشد بورس به این عوامل بستگی دارد!، جزییات افزایش سرمایه ۲۲ نماد بورسی و فرابورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شاخص بورس تهران در جریان معاملات روز جاری با افت ۲۵۰۰ به کار خود پایان داد تا در ادامه روند نزولی سنگین روزهای پیشین همچنان در مسیر نزولی و افت باقی بماند. در حال حاضر جو بازار سرمایه سنگین و منفی است.
بازار نفت امروز هم مانند دیروز روند نزولی قیمت را ادامه داده اما انتظار می رود در هفته های آینده با افزایش تقاضا مواجه شود.
چهره شاخص تنیس جهان در ادامه روند نزولی خود طی ماه‌های اخیر، دومین شکست خود را در دور پایانی تور جهانی تنیس ایتالیا متحمل شد.
حجت الاسلام طائب در خصوص فساد در کشور، اظهار داشت: هم فساد و هم مبارزه با فساد وجود دارد اما تصویر فساد، بزرگتر از خود فساد است اما تصویر مبارزه با فساد کوچکتر از واقعیت است و بدانید که فساد روند نزولی و مبارزه با فساد روند صعودی دارد.
شاخص بورس در جریان معاملات دیروز با کاهش بیش از ۱۰ هزار واحدی همراه شد و با کاهش ۰.۸۴ درصدی به محدوده ۱.۲۶۷ نزول کرد. در صورتی که امروز هم شاخص کل به روند نزولی خود ادامه دهد احتمالا شاهد یکی از بدترین هفته‌های بورسی طی یک سال گذشته خواهیم بود. آیا امروز هم شاهد ریزش سنگین شاخص‌های بورس خواهیم بود؟
بازار روز گذشته سطح یک میلیون ۳۰۰ هزار واحد را از دست داد، این محدوده از مهم‌ترین سطوح حمایتی بازار بود و این موضوع از لحاظ روانی برای سهامداران تاثیرگذار بود. بورس امروز چگونه خواهد بود؟ روند نزولی ادامه دار است؟
تحلیلگر ارشد بانک آمریکایی گفت: سهام های ایالات متحده و بازارهای وال استریت تا یک یا دو ماه دیگر به رشد خود ادامه خواهند داد، اما در سال آینده ۲۰۲۳ به روند کاهشی خود باز خواهند گشت.
بورس تهران در روز سه‌شنبه به روند نزولی خود ادامه داد و شاهد روند معاملاتی کم‌حجم و بدون نوسان بودیم. نماگرهای اصلی بازار با کاهش نسبت به روز کاری قبل از آن مواجه شدند. حال با در نظر گرفتن این شرایط در این مطلب به پیش‌بینی بورس امروز خواهیم پرداخت.
امروز یکشنبه ۲۰ شهریورماه ۱۴۰۱، تالار شیشه‌ای شاهد تداوم روند نزولی شاخص‌های منتخب بود. به گونه‌ای که شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با کاهش ۱۵۴۸ واحدی، به رقم ۳۲۱ هزار و ۳۳۵ واحد رسید.
ادامه روند کاهشی قیمت مرغ، معاف شدن عرضه‌کنندگان گوشت از پرداخت مالیات و آخرین وضعیت صادرات دام زنده از کشور از مهم‌ترین اخبار کشاوزی در هفته جاری بود.
قیمت مرغ در ادامه روند نزولی خود به حدود ۴٨ هزار تومان در بازار رسیده در حالی که نرخ مصوب آن ۶٠ هزار تومان است.
صابر کاظمی با انگیزه های بازگشت به ترکیب شروع کننده تیم ملی در تمرینات حاضر است.
به نظر می‌رسد پاقدم سال جدید برای بورس خوب بود چراکه از ابتدای سال تا کنون روند صعودی در این بازار ادامه دارد و به باور یک تحلیلگر بازار سرمایه، چنانچه وضعیت فعلی متغیرها ثابت بماند میتوانیم منتظر شاخص یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحدی هم باشیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ